Thursday, October 19, 2006

dobrodruzstvo

obdivujem ludi, ktori maju zmysel pre dobrodruzstvo...
este viac tych, ktori sa za nim aj vydaju...

dnes ONA odisla na sluzobku, takze sa uvidime najskor v pondelok... do jednej z najkrajsich casti EU... vecer sa prisla este rozlucit. na intenzivnych 5 minut... vraj by to bolo pekne, keby sme tam isli spolu... dobre mi to od nej padlo... aj ja by som tam siel s nou. vlastne, ked si to tak predstavujem, tak kdekolvek...

miluje cestovanie, pobehala hadam cely svet. (ked to porovnam so sebou, tak urcite) vratane takych krajin, kde nosi samopal aj sofer autobusu. vlastne nakladiaku, autobusy tam nie su...

toto je jedna z veci, ktore sa mi na nej pacia. ze sa zoberie a ide, kam ju srdce taha. ja som prilis opatrny, takze ked mam niekde ist, tak musi byt vsetko zabookovane pol roka dopredu... no, nie az tak, ale do nepalu by som nesiel asi naslepo, ze ved sa uvidi... chcel by som sa v tomto zmenit, ale potrebujem “ucitela”. niekoho, kto ti povie kasli na to, nejak to dopadne... a ja ho posluchnem... hm, asi mi uz na stare kolena drbe...

okrem ineho sposobila tato zena aj to, ze som zacal znovu snivat...
a nielen o jej perach...

3 comments:

Pecosita said...

heh, ja som si nedavno vravela to iste...ze by som niekoho takeho brala...lebo ja som za kazdu srandu, ale predsa len nie som dost odvazna na to, aby som sa niekam vybrala samucicka sama ;)

sas said...

Dobrodruzstvo treba mat v krvi, neda sa velmi naucit. Preto nedobrodruhovia vacsinou snivaju :) To ma niekto stastie zazivat dobrodruzstvo na sluzobkach...

swarovski said...

sasanka, sasanka, co len z teba bude? presne toto som nepotreboval pocut :))
no sluzobka je to len teraz (vlastne bola, H prave dorazila domov, teraz citam sms), to pobehanie sveta bolo na vlastnu past...