Wednesday, February 07, 2007

nebezpecne odhalena

vo virtualite pre mna existujes uz dlhsie.
ci aj ja pre teba, to netusim...

vzdy si na mna posobila kvetinkovodrzym dojmom.
rad som sa k tebe vracal, ked som potreboval citit pramienok sviezosti,
mlady dych, nesputanost...

a mozno prave tu drzost.

vzdy som si predstavoval, ako drzo rozpravas,
ako hryzies,
skriabes,

ako sa tulis,
ako prosis o kusok pozornosti,
ako prosis pohladom o dotyk...

ako sa tvaris, ked sa hnevas,
ako sa tvaris, ked sa vracias z druheho brehu rozkose...

bola si pre mna nieco, ako scarface v zenskom tele,
v este nevyprofilovanej zenskodetskej hriesnenevinnej dusi...

dlho som odolaval, aby som vyuzil moznosti Siete a skusil zistit o tebe viac.
nechcel som si kazit iluzie a uzival som si sladku nevedomost...
dnes som to vsak urobil mimovolne, instinktivne, nahle...

teraz uz viem, ake mas oci, ruky, aj pery.
aky mas tvar prstov,
kde mas znamienka,
ako sa usmievas,
aj aky pouzivas lak na nechty...

pravda,

neviem, ako vonias,
neviem, ako chutis.
neviem, ako sa pozeras,
ked milujes...
... a ked sa milujes.

viem vsak jedno.

ty si sa nenarodila,
teba musel niekto vymysliet...

vymyslel ta preto,
aby si kradla muzom duse,
privadzala ich do bolavosladkeho sialenstva...

vlastne, kradla nie je spravne slovo...

si ako zmluva s diablom,
muzi ti daju dusu dobrovolne,
o tom som presvedceny...
sam by som ju nachvilu pozical.

vymenou za tvoj dych na mojom krku...
vymenou za tvoj pohlad, ked si skrotena.,
vymenou za tvoju spodnu peru,

ktorou mi osetris rany,

ktore si mi predtym sama sposobila.

mojim jedinym stastim je,
ze virtualna dusa je nevycerpatelna,
neukradnutelna, neupisatelna.

aspon dufam.

pre svoje dobro...

***

niekedy tu Siet nenavidim...

... ale mal by som skor nenavidiet svoju zvedavost.

alebo ju milovat?

14 comments:

germa said...

tak poznas, ci nie? Som taka nanic, ze dnes na mna polopate treba :(

Anonymous said...

ani nenavidiet, ani milovat; len zamyslat sa :)

Pecosita said...

hm, ja mavam pri tebe neustale deja vu. nebolo tu uz nieco podobne niekedy? tusim prestavas byt originalny...;)

dievčatko s dáždnikom said...

nemyslieť...
a vychutnávať

swarovski said...

pec, mozno, musim sa mrknut do starsej tvorby :)

niekedy je to vizualne, niekedy pudove a niekedy dusevne...

a podobne? mozno...

dievčatko s dáždnikom said...

pec:o): pocity musia byť originálne???

Pecosita said...

nemusia, nikto a nic nemusi. swar by mohol...;)

illusion said...

tymto si mi pripomenul niekoho, s kym sa momentlane stretavam. tymi pocitmi. nie clekom, len trosku... ale dost na to, aby som sa mu asi dnes ozvala.

April said...

Nevedomost je sladka. Ale ked si uz zvedavy a co-to si odhalil, tak preco sa z chuti "nezahryznut"? ;)

A aky bol ten lak? :)

Aventerra said...

pec, vcera som chcela podotknut, ale akosi mi nechcelo pridat comment: ten tvoj zmysel pre ustipacnost by mohol... ;)

swarovski said...

lak? priesvitny.

verco said...

pecos, mozno len recykluje myslienky:)

lota said...

jej, to je mile... dava to sancu viacerym a ta prava sa to mozno nidky nedozvie. Ci ano? .-))

Pecosita said...

emily: ja asi nesiaham po tvoju intelektualnu uroven, bo nechapem, co si tym chcela povedat.

zazracna kamaratka: recyklovane je sice ekologicke, ale ci ma caro noveho je otazne...myslim,ze skor nie. aspon nie pre citatela mojej povahy.ale ja som momentalne v schyzofrenickej faze /kokos, ake i/y je v slovek schy/iza?/, netreba ma brat seriozne.