Monday, December 25, 2006

zenska logika

post pisany v hneve, takze mozno trosku nezrozumitelny...

zeny, preco ste take komplikovane?

prave mi je uplne nanic, zase som zranil osobu, na ktorej mi zalezi... nie sice viac, ako na sebe, ale hned po mne ide ona... mame toho spolu odzite dost, to preto... a mame nieco spolocne, co sa uz vymazat neda... a vlastne nezranil. ona sa "zranila sama".

preco sa s chlapmi da tak krasne dohodnut, cisto logicky, zmysluplne... dokonca aj so zenami, co su mi "len kamaratky" (a su s tym vyrovnane)?

ked zavolam lenina von, alebo chcem od neho cokolvek, co zivot prinesie, stava sa aj, samozrejme, ze povie nie. ja mu vtedy s usmevom vynadam do curakov a zivot ide dalej... vieme, ze nikto sa na nikoho nehneva...

niekedy povie ano, ale doda, "len preto, ze si to ty, brasko"... a mne to nevadi. este ma to aj hreje pri srdci, ze urobi nieco, co mu az tak nie je po voli a ze mu stojim za to, aby sa prisposobil, obetoval...

tak je to obojstranne. povieme, co chceme a potom sa "vyjednava". ked dospejeme k dohode, potom si to nevycitame. no dobre, sem tam, ale len tak zo srandy... ked nieco pre nas niekto urobi, je nam jasne, ze po tom zrovna netuzil cely den, alebo zivot, ale tesi nas, ze mu na nas zalezi...

takto to chodi medzi chlapmi...

dnes som absolvoval rozhovor s tou zenou, ktoru som spomenul na zaciatku...

pyta sa ma... "preco to robis?"

odpovedam... "lebo viem, ze ti to sposobuje radost..."

ona, miesto usmevu, objatia, bozku vdaky mi odvrkne... "ked to robis len kvoli mne, tak nechcem... nechcem aby si to robil proti svojej voli."

ja: "nerobim nic proti svojej voli, ale ked nieco nemam rad, tak to nemozem robit pre to, ze mi to sposobuje radost. mne sposobuje radost to, ked ta vidim stastnu. aspon na chvilku. preto to robim."

ona: "tak potom, naco sa tu pretvarujes?"

ja: "nepretvarujem, snazim sa, aby ti bolo dobre..."

ona: "tak, ja to takto nechcem." rozplace sa a zmizne z dohladu... den dojebany...

sam od seba som chcel niekomu sposobit radost. nic som za to nechcel. len aby sa osobka tesila, uzila si to... aby neriesila, preco, dokedy. len to prijala...

neda sa. s vami zenami nie. takto je to stale... a vo vztahoch vseobecne...

je to nieco podobne, ako znama replika: nie je dolezite, co si povedal, ale AKO si to povedal... seriete ma zienky niekedy...

este nieco...

ked uz nieco, co ste od nas chceli (samozrejme, musime to vyvestit z gule, lebo vy nepoviete, co chcete, musime na to prist sami) mate, tak zacnete rozoberat, PRECO sme to urobili... ked nie preto, ze sme po tom tuzili cely zivot, tak sme v riti a vlastne sme sa ani nemuseli snazit...

a viete, co je najvacsia tragedia? robite to vtedy, ked citite, ze nam na vas zalezi... dovtedy si to nedovolite... kym sme odolni voci vasim naladam, tak si davate bacha. lebo viete, ze by ste tak vyleteli vchodovymi dverami, ze by ste v zivote nenasli cestu spat...

pockate, kym chlap zmakne a potom hor sa na psychoteror...

co by som dal za zenu, co by robila, co mi na ociach vidi...
nieco, co chcem JA.
ani by som jej to nemusel povedat...
prisla by na to sama...
vedel by som, ze to robi kvoli mne...

o to by som ju mal radsej.

a ani by som jej pre to neurobil peklo zo zivota...

... dokonca by som jej to cim skor chcel vynahradit.

ja viem, ina planeta.

ale to ma nezaujima!

44 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

swarovski zlato, ženy nie sú o nič komplikovanejšie pre mužov, ako muži pre ženy...

zase s tebou ale budem súhlasiť, a to hneď v dvoch veciach:

ak chlap niečo urobí pre ženu preto, aby bola šťastná, bez ohľadu na to či ho to baví, či sa mu to páči... je to najúžasnejšie gesto

ak si žena nepovie čo chce, a čaká, že muž na to príde sám, to sa načaká dievčina:o)

platí to aj opačne, ak nám nepoviete čo chcete, môžme si iba domýšľať a naše myslenie je odlišné, takže si často myslíme, že chcete niečo iné, ako v skutočnosri chcete:o)

skrátka bordel... treba to upratať, najlepšie sa upratuje po sexe, v posteli, a na rovinu swar :o)

držím palce

Pecosita said...

suhlas s gwu

swarovski said...

na muzov je to jednoduche... spravajte sa tak, ako DD v tvojom last poste v taliansku a je to vybavene... budeme vam lezat pri nohach :)

po sexe v tomto pripade neprichadza do uvahy a na rovinu nepomaha. ved myslis, ze ako ja swr komunikujem? jedine na rovinu.. ale ked poviem 1, je zle, ze nie aj 2, alebo inak, ked len jedna, tak vy si to 2 domyslite...

drz palce. do zivota... ale nepomoze to :) na zeny to nepomaha :)

inac, vy by ste si mali zasexovat a nie na internete susit :))

dievčatko s dáždnikom said...

ponúkaš sa?:o)

dievčatko s dáždnikom said...

swar, viem, že ženy sú strašné, komplikované a nikdy nie spokojné... ale ono to vyplýva z jednej zásadnej chyby, ktorú ľudia robia a z jednej zásadnej vlastnosti, ktorú ženy majú...

na začiatku sme iní, myslím na začiatku "vzťahu", známosti, a potom očakávame, že toto správanie, ktoré predstaví toho druhého, je jeho pravé ja, keď zistíme, že sa chcel iba ukázať v tom najlepšom svetle, nachádzame chyby... a všetko je zrazu zlé...

ženy ak aj na začiatku muž povie, som taký a taký chcem to a to a viac nemôžeš odo mňa čakať lebo... žena si povie: páči sa mi, je mi s ním dobre, on je rád so mnou... veď sa možno zmení...

po čase zabudneme, že na začiatku ste povedali, čo chcete a čo nie. a myslíme si, že pravda je to, čo si myslíme my, teda že sa zmeníte, zamilujete...

vravím komplikované:o)

swarovski said...

gwu, o tom co si napisala v last commente som uz davno chcel pisat cely post, len somna to nemal cas a nervy... ale mozno raz napisem. bude sa to volat "preco som sam"...

a ci sa ponukam? nie...

... ale ked poprosite.

:))) srandujem

dievčatko s dáždnikom said...

ale ak o tom napíšeš,
nepíš to tak, aby sme
mali pocit, že si nás
hodil všetky do jedného
vreca, prosím ;o)

teším sa na to, ale
nepíš to teraz v hneve
:o), bolo by to neobjektívne
aj keď pravdivé...;o)

len nesranduj:o) čo ak poprosím? ;o) heh

swarovski said...

ono take veci vzdy vyzneju v sulade s tym jednym vrecom, inak sa to neda, iba zovseobecnovat... len si to netreba brat osobne nikdy...

ak poprosis? zaradim ta do cakacky :)))

sam na sebe sa smejem, aky som neskonale "vtipny" :))

poznas to?
"ked som bol maly, bol som namysleny. ... teraz uz nemam ziadnu chybu..."
:)))

April said...

Zlatko ak vychadzam z tvojich predoslich postov, tak sa ani necudujem, ze dievcina reagovala tak ako reagovala, pretoze to bola jedna z tej kategorie krav, ktore ti tak deformovali pohlad na zeny.

Najdi si prosim ta normalnu zenu, aj za cenu, ze uz nebudes mat o com pisat na blogu. To chce ale v prvom rade zamysliet sa nad svojimi kriteriami vyberu, lebo asi nebudu prave najlepsie.

Ber tento comment s nadhladom, som po velmi tazkej opici, zajtra sa pridem pozriet, co som vlastne napisala :)

dievčatko s dáždnikom said...

:D
smejem sa

ostatné ti napíšem súkromne:o)

Anonymous said...

keby sme neboli také komplikované, nestáli by sme vám za to, aby ste o nás bojovali a rozčuľovali sa nad tým aké sme otrasne komplikované :))
muži majú preto logické myslenie lebo ženy sú ako hlavolamy...

Pecosita said...

veronika: jo! presne tak ;)) horsie je, ze na nas asi logika neplati...lebo my sme sice hlavolamy, ale neexistuje na nas spravne univerzalne riesenie ;))

sas said...

April, aj ked po opici, musela to byt daka zdrava pijatika, pretoze logika v tvojom commente nechyba. Skor by som si tipla, ci swarovski nepisal spolu s nasavanim vitriolu (nic v zlom, aj to obcas treba) lebo opat tam vidim rozpor (alebo je to zhoda napriek muzi vs.zeny?)

Hej, swarko, hovoris, ze zeny su dake nelogicke, domotane stvorenia
a ked nieco od muza chcu -citujem: "musime to vyvestit z gule, lebo vy nepoviete, co chcete, musime na to prist sami" a vzapatí pises, ze:
"co by som dal za zenu, co by robila, co mi na ociach vidi...
nieco, co chcem JA.
ani by som jej to nemusel povedat...
prisla by na to sama..." ( tiez asi z gule ? :))) chachachaaaa

Večná, nekonečná a najsamlepšia mužská logika a ich skvelé argumenty :)))

April, keby ta swar posluchol a nasiel si taku, o akej vravis, mozno by neprestal pisat na blog. Nevedela by som si to tu bez neho predstavit. Ale mozno retorika by bola "ponekud" ina... a to by som chcela zazit :)) jeho metamorfozu. A mozno by zacal pisat basne... nieco ako Umenie milovat :)) chachachaaa kde by zúročil skúsenosti z rokov svojej mladickej nerozvážnosti?

Pecosita said...

damy, ake ste tvrde na neho.
mozno si swarko nas trosku odporuje, ale zasa dokazem pochopit, ze ked sa snazil a jeho snaha ocenena nebola, ze je sklamany a nahnevany.
velmi dufam,ze si uvedomuje, ze nie vsetky sme rovnake a ze to skutocne bolo napisane v hneve. poznam to...tiez mi niekedy staci vyventilovat hnev a sklamanie tym,ze to napisem, mozno prehnane, mozno nelogicky, a neskor, ked to citam, tak sa sama na sebe smejem. ale ked mam rozburene emocie, tak mi chyba nadhlad, a myslim,ze takych nas je viac, nie? :))
pevne verim,ze stretne niekoho, kto mu niektore jeho nazory (ktore su pravdepodobne zalozene na nejakej nie prave najprijemnejsej skusenosti) vyvrati :))
aj mne makne srdiecko takto cez sviatky ;))

Anonymous said...

ale jasne, Pec, ved my ho mame rady..ale trocha postengrovat ho nezaskodi, ked on je taky zlatucky, ked sa tak vykruca a furt zovseobecnuje...

Pecosita said...

zlatucky ;)) ktosi mi hovoril, ze nahorsie, co mozes chlapovi povedat je, ze: si taky zlatucky ;)))

si fasa sasanka ;))

swarovski said...

sasanka, neprotirecim, si. ja poviem na rovinu, co chcem, aj tak to nepomaha...
toto: "co by som dal za zenu, co by robila, co mi na ociach vidi...
nieco, co chcem JA.
ani by som jej to nemusel povedat...
prisla by na to sama..." som prirovnaval k sebe. ze ja som to urobil a hovno z toho. neocakavam to od zeny, ale keby to napriek tomu tak robila, lezal by som jej pri nohach... tak to bolo myslene, ze ja by som snahu ocenil. aj obetavost...

april, myslim, ze tvoje vztahy musia byt uplne skvele. vlastne ty mas/ budes mat len jeden. dokonaly. lebo nie si taka trubka, s akymi sa ja stretavam. respecta!

rypem aj ja trosku... pekna diskusia :)

Anonymous said...

Pecosita, a to uz preco? Chlap nemoze byt zlatucky? Krucinál, to aby zacali boj za rovnoprávnost :))

Swarko, čo ak vás ženy až natoľko preceňujú, že dúfajú, že PRI VAŠEJ LOGIKE :))chichi,sa máte dovtípiť, čo vlastne ony chcú...možno by pomohlo, keby ste im prestali vsugerovávať, že máte dáku špeci super extra multi unikátnu logiku, ale že ste obyčajní, bezbranní a po láske túžiaci ľudia?

germa said...

ako môžu byť jednoduché vzťahy medzi dvomi tak odlišnými pohlaviami? Čím viac v hlave, tým viac komplikácií. Čo tak ísť na chvíľu žiť medzi ľudí v prírode, ničím nezaťažených a naučiť sa niečo....

swarovski said...

zlatucke su male deti, psikovia a male kacicky :)

jasne, ze sme...

germa: ludia, priroda, monogamia? myslim, ze ta je proti prirode. ale priroda je plna lasky, to je pravda prevelika... a priroda= instinkt? (toto som uz myslim niekde pisal) :)

Pecosita said...

swarko, tak ty si zlata kacicka potom ;))

Pecosita said...

germa: inak asi mas pravdu, asi sa nad tym prilis zamyslame a snazime sa hladat univerzalne navody, lenze tie neexistuju. mozno by sme sa mali len viac pocuvat a nemysliet len na to, co chceme my, ale aj co chce ten druhy a najst spolu to spravnu cestu...

jemine, aky blabol som vypustila ;)) nech

Anonymous said...

Pec, vobec sa mi nezda, ze si blabolila... prave naopak...

A aj ten swaro, ze je zlata kacicka...chachachaaaaa.... ale o tom len suskajme, tusím ho to vytocilo..:)) hihi... Mozno aj do posilky chodí a my takto o nom? :))

Pecosita said...

no, mozno...vravel,ze chodi do solarka, takze je to masita zlatucka kacicka dozlatista opecena...

;))))

nebude ma mat rad teraz..ale co len on moze rypat? ;)) nemozem sa ho len zastavat :D

Pecosita said...

jaj a este som chcela, ked som sa tak rozsupla...monogamia je proti prirode, ok beriem, mozno...aj ked su aj zivocisne druhy, ktore su fakt monogamne...len potom mi prichadza na rozum otazka...preco to tak strasne boli, ked nas niekto, koho lubime podvadza s niekym inym, ked je to vlastne prirodzene? nejako mi to nesedi ;))

April said...

SWR, vyvediem ta z omylu. Ludia sa nerodia dokonali, ale k dokonalosti sa priblizuju tym, ze sa ucia na chybach inych a samozrejme aj svojich. A ver, ze ja som mala moznost poucit sa z neuveritelneho kvanta chyb (vlastnych). A moj dokonaly vztah som "dodrbala" svojou blbostou uz davno. Ale to je iny pribeh...
A ak to bolo myslene ironicky (co predpokladam, ze bolo) nemam momentalne ziadnu inspiraciu co vtipne alebo inteligentne na zachovanie dekora by som ti tu napisala.
Je to len jeden z tych dni, kedy sa snazis citovo otupiet a spotreba vreckoviek je prekliato vysoka...

dievčatko s dáždnikom said...

pecosita, bolí to, pretože si myslíme, že sme pre našu polovičku najlepšie čo môže mať, a nechápeme, že tá polovička, môže mať aj iné túžby,

alebo preto, že vďaka vyššej nervovej sústave a vďaka našej odlišnosti od ostatných živočíchov, máme city...

Pustovníčka said...

ach tie zeny ... ! ach ti muzi ... ? :-))) Ale o com by sme pisali, o co by sme bojovali, o com by sme ...., keby sme boli rovnakí a stale sa chapali ... :-)

Pustovníčka said...
This comment has been removed by the author.
Pecosita said...

april, ma neser, bo dojdem...aj ked som pila, a pojdeme sa opit a hotovo :))

gwu: to som tym aj chcela povedat...a tiez si myslim, ze milacik swar sa nam tu na prirodzenost vyhovara...cisty alibizmus :)) ale chapem, kazdy to vidi a citi inak. kazdy ma ine potreby a tuzby. takze by som povedala, ze prirodzene je pre kazdeho nieco ine :)))

dievčatko s dáždnikom said...

problém je v tom, že veľa ľudí chce nasadzovať obojky...

Pecosita said...

noo, ano, to sa chape...ale ved vernost nemusi byt o obmedzovani slobody, ak je clovek verny z vlastnej vole, nie? :)) ja si tiez neviem predstavit byt niekde priviazana...by som asi zomrela. a ak ma niekto ma lubit, tak preto, ze som taka...volna, rozlietana, spolocenska...lebo taka som :)) a ak ma priviaze, tak to uz nebudem ja a budem nestastna a zla. to ale neznamena, ze budem mat piatich chlapov...ale ako vravim, kazdy je iny...

swarovski said...

vadi, ze chodim do fitka?

:)))

Pecosita said...

nie, my mame rady svalnate kacicky ;)) tiez ked su zlatucke a od solarka opecene...mnamky mnamky...chrumkaveee ;))))

Anonymous said...

veru, veru, niet nad zlatu :))) svalnatu chrumkavu kacicku.Celkom na zozratie :))

dievčatko s dáždnikom said...

teda ženské, vy tomu swarovi dávate :o)
to si necháš, či je to dokonca príjemné???:D

Pecosita said...

urcite sa rehoce strasne nahlas ;)) jedine, ze by nie...

Silviah said...

Tak Ťa tu tie baby riadne dávajú do laty. Ale ony vlastne celou tou diskusiou iba dvíhajú Tvoje ego. Momentálne mierne zranené.
Dodatok: stredovek priamočiaremu mužskému mysleniu svedčal lepšie.

mí ,-) said...

fuuh aky babinec :-)

k teme: swar prilis generalizujes - aj ked chapem, ze to bolo pisane pod "vplyvom" udalosti.. Inak podobny pocit mam z NIEKTORYCH zien aj ja.. celkom pravidelne.

gl

pluto said...

fakt tolko diskusie a same dievcata! vsetci chlapi urcite zavidia :))

dievčatko s dáždnikom said...

aj dievcata zavidia :o)

swarovski said...

vies, pluto, moze to byt aj tak, ze niekto so zenami diskutuje a niekto... :)

Pustovníčka said...

Mas to perfektne vymyslene Swarovski :-)

Žena od plotny said...

kriste, chlapi a zeny su na jedenej vlnovej dlzke, led ked su nahuleni, alebo ked sexuju.

Inak je to jeden o voze a druhy o koze.

Zena aj moze povedat, co chce, ako nahle to zacne hovorit, stane sa podla chlapa tyrankou a vecne nespokojnou babou, ktora furt vycita a nikdy nie je spokojna.

Ked to nepovie, vyzera ako uplakane utyrane psica, chlap ju posle dopice este viac, lebo nebude furt hadat, co s nou, slecnou vecne nespokojnou a zdutou, je.

Treba hrat divadlo. Vzdy. Nikoho nezaujimaju picoviny, tak preco obcas nezaklamat a netvarit sa, ze je vsetko ok, ked vieme, ze sa to aj tak nikdy nevyriesi. Casom si na to clovek ani nespomenie, bude sa to brat ako "neverending story" a pre taketo stories nepomoze NIC,len vecny kompromis z oboch stran.
MICA