Tuesday, September 04, 2007

cierna a biela

vzdy som obdivoval ludi, ktori vedia robit veci naplno.

takych, ktori to, co v danej chvili robia, robia na sto percent.
takych, ktori vedia oddelit pracu od volneho casu.
takych, ktori oddeluju hrubou, nekompromisnou ciarou.
takych, ktori vytazia maximum z kazdej cinnosti.
takych, ktori sa v praci nebavia o sukromi a doma o praci.
takych, ktori nehovoria v lete, nech uz je zima a v zime, ze nech uz je teplo.

takych, ktori netuzia vzdy po bielej, ked je prave cierna...
takych, ktori si uzivaju bielu a tesia sa na ciernu, ktora pride...

... lebo vedia, ze pride a vedia, ze si ju uziju.

chcel by som zit dva zivoty, kazdy naplno...

v praci uznavany profesional.
oblek armani.
hodinky za kilo.
uhladenost.
respekt.

zarobit balik, len to by ma zaujimalo.

po praci hedonista najhrubsieho zrna.
naostro natiahnut roztrhane rifle,
biele tielko na potetovane telo,
do pery navliect piercing,
sadnut na najtucnejsi chopper, aky kedy vyrobili.

vietor vo vlasoch a zapad slnka, len to by ma zaujimalo...


chcel by som vediet oddelit ciernu od bielej.

aby sa nemiesali.

aby moj svet nebol nikdy sivy.

13 comments:

Anonymous said...

poznam takeho, vyzera ako zebra...

dievčatko s dáždnikom said...

zlatko, a čo tak začať s niečím jednoduchším a reálnejším, ako napríklad, primaľovať si do tej šedi občas farby...

nasadiť ružové okuliare, dať si pár kopčekov pestrofarebnej zmrzliny, kúpiť si farebné ponožky, vymaľovať kuchyňu farebne...

maličkosti swar... maličkosti :o)

Anonymous said...

..alebo sa po praci odtrepat na zahradku,zobrat motyku a okopat par cukin;)..

(Lenin)

swarovski said...

gwu, netreba si hned vsimat ten velky chopper a armani oblek, chcel som poukazat na to, ze co robis, treba robit naplno. aj jednoduche veci, inak nebudu stat za nic... :)

lenin, poznas moj styl, ale ked ta to bavi a naplna daj do toho vsetko :))

Anonymous said...

teda...ja si reakciu nezasluzim?? :)

swarovski said...

medenka: ked ja som nevedel, ci ho chvalis, alebo hanis :)

Anonymous said...

tak to bolo krasne povedane.to ma dostalo!!!

Anonymous said...

swar ty nie si len talent od prirody,ale minimalne od boha!!!

lostwings said...

Vies v com je cele to caro? Vies nazyvat veci pravym menom. Paci sa mi to.

Anonymous said...

swar ked rozpravas o ciernej a o bielej,tak mi prosim povedz ako je to s tou tvojou zavislostou.

GaMa.d7 said...

take jing-jangovske...

Anonymous said...

keď si prečítala tento tvoj post- tak som si spomenula na tieto slová:

" čas žiť, čas umierať,
čas siať, čas žať,
čas zabíjať, čas liečiť,
čas rúcať, čas stavať,
čas plakať, čas sa smiať,
čas vzlykať, čas tancovať,
čas hádzať kamene, čas ich zbierať,
čas objatí, čas rozlúčky,
čas hľadať, čas strácať,
čas opatrovať, čas vyhadzovať,
čas trhať, čas zošívať,
čas mlčať, čas rozprávať,
čas milovať, čas nenávidieť,
čas vojny a čas mieru."

E.

ps. presne viem o čom si písal, lebo aj ja po tom túžim ;)

Anonymous said...

potrebujem vediet odkial su povodne tie slova cas zit,cas umierat
cas siat, cas zat........prosim