Saturday, November 10, 2007

osudova

dnes som ju znovu stretol.
(spinku malu)

naposledy to bolo davno,
neviem presne kedy.
mozno je tomu rok,
mozno len pol roka.
(ale kludne to mohli byt roky dva)

objavuje sa znenazdajky a vzdy len na chvilku.

zahrava sa so mnou uz roky,
schovava sa,
mam pocit, ze si zo mna utahuje,
ze sa mi posmieva.
(zjavne si to uziva!)

je to TA,
skutocna, osudova, povestna,
druha polovicka mojej duse.
(hm, mozno sa len stratila...)

vidim ju v JEJ ociach.
okamzite citim, ze je tam,
predvadza sa, obnazuje.
(je najkrajsia, dokonala)

samozrejme vie, ako sa citim,
drazdi ma, az to boli.
(zabera to vzdy a dokonale)

neviem odtrhnut pohlad,
ale (potvora) sa zjavi vzdy tam,
kde na nu nemozem siahnut...

niekedy v okne vlaku,
ktory odchadza zo stanice,
(ked stojim na perone)

niekedy na krizovatke,
v aute ktore stoji vedla,
(tesne predtym ako skoci zelena)

niekedy pri susednom stole v kaviarni,
kde jej robi spolocnost iny muz.
(minimalne 2x vacsi ako ja)

nechapem, dokedy sa chce takto hrat,
nevadi mi to, (ved rad sa hram)
ale rad by som sa jej uz konecne opytal,

ci je tato hra bez pravidiel

a

preco sa

ZAKAZDYM objavi v pohlade INEJ zeny?!

(je to tak zabavnejsie, uznavam)

1 comment:

Anonymous said...

zaujimave ......., zaujimava analyza, este zaujimavejsia hra, i ked mam pocit, ze ju hrame mnohi .... :o))))))))