Saturday, October 21, 2006

spravnacka

vcera sms spravnacke (asi po troch tyzdnoch): budes mat vecer cas? mozno sa ozvem...
ona: zavolaj, uvidime podla situacie...

vecer samozrejme vsetci zdochli doma, takze tato alternativa prisla nanajvys vhod... tak jej volam, ze teda ako, ci spravime spolocny program...

ona: dobre srdiecko, rada, ale ma to jeden hacik...
ja: hm? aky?
ona: mam kramy... hovorim ti to dopredu, aby si nebol sklamany...

uzasne nieco. nie ta menstruacia, ale ten pristup! baby berte si priklad. takto treba jednat na rovinu... takto sa to robi. az ma to dojalo... spravna kamaratka.

po tomto dialogu som ju nemohol nechat doma. zobral som ju na sushi, este do nej natlacil tiramisu a par poharov vina, dlho dlho konverzoval a cestou domov odmietol navrh na iny sposob sexualneho ukojenia. myslim, ze sa jej vecer pacil, zasluzila si ho. keby aj nie za ine, tak uz len za ten pristup...

...ved aj ja som spravnak.

12 comments:

sas said...

Tusim ze si fakt spravnak, inak by som to nevedela nazvat. Asi budem musiet opravit nieco v svojom rozpisanom clanku, alebo ho radsej ani nedokoncim...

Pecosita said...

takych spravnacok je fakt malo...:) a chlapov, co by odmietli iny druh sexualneho ukojenia....este menej ;)mam silne podozrenie, ze autor bude zena ;)

swarovski said...

sasanka, citim tam za furik ironie, ale budem sa tvarit, ze som si to nevsimol a podakujem sa :) takze dik

pecosita, ja som toho nazoru, ze dobre veci by sme mali odplacat takymi istymi, alebo lepsimi. to, ze som sa takto zachoval sa mi u nej vrati 100x a to je predsa vyhra, nie? uz len z pragmatickeho hladiska... okrem toho, ako si si vsimla na pribehu H, je pre mna dolezite, aby som zenu v niecom obdivoval. a toto bolo od nej fakt gesto na urovni... zeny vacsinou nejednaju na rovinu. takze ju to u mna posunulo o par priecok vyssie...
zena nie som, ale lichoti mi, ak si to myslis. znamena to pre mna, ze som sa zase dostal trosku blizsie k zmyslaniu "nepriatela" :))

Pecosita said...

heh, ze zeny nejednaju narovinu? ja ti neviem, ja mam taku skusenost skor s chlapmi....:)asi to bude uhlom pohladu, ze?

dokonca mi to jeden aj potrvdil, ze muzi maju problem povedat "neprijemne" (alebo take, o ktorych si myslia, ze ich nechceme pocut) veci nam, zenam, bo maju nehoraznu obavu, ze nam tym ublizia a nebodaj sa rozplaceme a oni nebudu vediet, co s tym. neuvedomuju si ale, ze zena ma intuiciu, vselico vie vycitit, a takze vie, ze sa nieco deje a ked jej nie je chlap schopny povedat do oci, ze co je vo veci, ublizuje jej tym ovela viac. tak :)

swarovski said...

je to uhol pohladu a je to aj ina situacia, co ty popisujes. je rozdiel, oznamit nieco, co sa toho druheho dotkne zivotne (napr. ze ho uz nemas rad...) alebo len to, co som popisoval v poste...
tym nechcem povedat, ze nemas pravdu, kazda situacia a kazdy clovek je iny

Pecosita said...

:D no, bavili sme sa vo vseobecnosti ;) takze z toho mi vychadza, ze chlapi su radsej priami v menej doleiztych veciach, a zeny prave v tych? :)
jasne...neexistuje vzorec na ludi.

sas said...

Nebola som ironicka :) Opacne. Alebo skor zacudovana. Raz som pisala taky clanok o chlapskom jednani... a mam rozrobeny k nemu dalsí, take pokracovanie. Vdaka tebe som si uvedomila, ze v nom asi prílis generalizujem...A ako vidno, vynimka potvrdzuje pravidlo.. Hmm,ale inak suhlasim s Pecositou...

dievčatko s dáždnikom said...

počíta sa aj skorosprávňačka???:o)

swarovski said...

pocita sa aj skoropravda?

dievčatko s dáždnikom said...

;o)

Anonymous said...

k tomu mozem povedat jednu vec narovinu: nie som spravnacka ;) a narovinu sa rozpravam len s takymi ludmi, ku kt. mam citovo blizsie a doveru.. taku tu vacsiu ako tu beznu.

v kazdom pripade, clanok ma ZAUJAL. poriadne. preto ten caps .)

Anonymous said...

hm. hoci je rok 2008,reagujem na blog "spravnacka" - pochybujem a neverim, ze si nevyuzil moznost ineho uspokojenia : ) to by spravil len ten chlap, ktory tesne predtym mal nejaky sex. neverim, ze si s nou nemal iny typ sexu v ten krasny vecer, ked si ju rozmaznaval sushi (sorry, ak to nespravne pisem). ale snaha z Tvojej strany, presvedcit bola dobra : ) clanok aj ine clanky hodnotim pozitivne. aaa, mozno mala herpes na ustach, ta "spravnacka" alebo nieco, co branilo tomu inemu "typu" uspokojenia... zelam vela tvorivych clankov. dobre pises. : )
clovek sa moze poucit. pripadne aj vyvarovat istym chybam? :)
P.S. podpis: líčková pusa - moj budúci blogerský nick : )
P.S. kazdy raz zacne blogovat