Thursday, June 07, 2007

carovna veta

ano, existuju carovne slovicka...

prosim, dakujem...

(abrakadabra sem teraz nepatri)

tak nas to ucili, ich pouzivanie je viac menej samozrejmostou...

potesia,

funguju...

vacsinou, ale nie vzdy.

niekedy potrebujete carovnu vetu...

v poslednom case som sa s nou stretol castejsie. ziskala na popularite, jej ucinky boli potvrdene cielovou skupinou...

tu su nejake priklady spatnej vazby:

"toto som od neho necakala, bolo to take fajn..."

"nikdy som si nemyslela, ze je takyto romanticky..."

"velmi mi to dobre padlo..."

"bolo to krajsie, ako keby mi povedal lubim ta..."

ste muz, alebo zena, vzajomne ste sa zbalili, uspesne sa oddavate vztahu, sexualnym radovankam, spokojnost na oboch stranach...

pani,

nedajte sa oklamat, spokojnost na zenskej strane casom ubuda napriek tomu, ze robite vsetko tak, ako predtym. viete ako si znovu ziskat stracajucu sa priazen?

pouzijete carovnu vetu!

a ako znie?

takto:

"zlatko, dnes chcem len tak pri tebe lezat..."

zda sa vam to padnute na hlavu? nie je. zeny potvrdia, ze presne takto im date najavo, ze si ich vazite, ze ich nemate len na sex...

takze ak chcete sex, obcas sa tvarte, ze ho nechcete. najlepsie to funguje, vo vztahoch na dialku. pridete po mesiaci a zahlasite toto... urcite vas bude milovat viac ako predtym.

ja viem, je to tazke a mne sa to este nepodarilo aplikovat, stale sa prezradim. som vtedy ako dieta, co mu zobrali hracku, ale pracujem na sebe.

ucim sa klamat bez mihnutia oka,

ale je to pre dobru vec.

takze ziadne lubim ta...

odteraz len carovnu vetu!

8 comments:

Aventerra said...
This comment has been removed by the author.
motýľ said...

aventerka, tvoj chlap? :o som zdeseny

dievčatko s dáždnikom said...

motýľ, koľká uštipačnosť :o) ou
ale keď som si to prečítala, tiež mi napadlo že "chlap?", ale nebudeme zlí, aha terra zmazala comment... to sa nerobíííí

swar: vieš, že aj v tomto dokážu naozajstné majsterky nájsť problém? :o)

"ty chceš iba tak vedľa mňa ležať? to ťa tak málo priťahujem? alebo si sa na dnes už odbavil inde?..."
ženské sú zvrhlé a majú zvrhlé nápady, horšie ako muži :o)

toto naozaj funguje len v zabehnutých vzťahoch, alebo vo vzťahoch so správnymi holkami .o)

Lilith said...

No neviem, keby po mesiaci pride ten moj tak by som nechcela aby pri mne len tak lezal...

GaMa.d7 said...

suhlasim s babami, toto uz hranici s krutostou. ale kazdopadne je fajn vediet, ze chlap ta nema iba na sex. swar, skus na "carovnej formulke" este popracovat. ako vidis, tuto sme ti neschvalili.

swarovski said...

to som nevymyslel ja, to som pocul z viac nezavislych zdrojov a v minulosti bolo nieco podobne vykricane aj mne...

je to mozno trosku prifarbene, ale vystihuje to skutocnost. podla mna... :)

Pecosita said...

nieco na tom bude. ale jasne, ze nie v tom pripade, ked by som si chlapa nemala dlhsie vidiet ;) ale ked je sex denno denne, tak by to bolo celkom...ako to povedat, no...mile ;)

aj ked... nerozumiem jednej veci, ty chces, aby ta zena, s ktorou spavas milovala?

Anonymous said...

omylom som natrafila na tento blog a listujem si tu...mas uplnu pravdu, ked mi toto moj priatel povie vzdy ma to dostane :D, neviem ci to robi zamerne ale je to od neho strasne sladke ked viem ze mu je pri mne dobre...a este vidame sa velmi zriedkavo, tak je to total super...plus by som este pridala radu, ze dost potesi ked chlap povie : "zlatko, citim sa hrozne mizerne, mohla by si ma objat?"