Thursday, February 14, 2008

smrdis?

... jasne, ze niekdy ano. horsie je, ked vacsinou ano. dnes sa mozno dozvies, preco je to tak napriek tomu, ze sa kupes kazdu stvrtu sobotu a dokonca si si kupil na mileticke novu vonu od hellfingera.

preco o tom pisem?

nuz preto, ze sa mi stala taka vec. dva dni som napriek tradicnym zvyklostiam smrdel ako c..... hracky. nechapal som, co sa deje, hned som myslel na nejake hormonalne zmeny, prechod, alebo ze mam oblicky v prdeli.

nastastie dovod bol niekde uplne inde. pomylil som sa a kupil som namiesto tradicneho antiperspirantu deodorant. balenie maju rovnake, rozdiel je len v zlozeni. mohol som si ja striekat na seba aj celu plechovku, zelany efekt sa nedostavil a dosledky som uz napisal.

mozno si to neuvedomujes, ale mozes sa umyvat kolko chces, mozes sa parfumovat kolko chces, toto neodrbes. takze ak si budes striekat axe na brucho ako v reklame, velmi ti to nepomoze. a nezabudaj, ked uz citis sam seba, je velmi zle. ostatni ta davno predbehli.

hm, zda sa ti, ze toto vie kazdy blbec? podla toho, co sem tam citim okolo seba by som ani nepovedal. ja som na to pred rokmi musel prist sam, pre teba je tu (nastastie) swarovski.

takze pekne antiperspirant pod pazusky a hellfingera mozes aj na brucho. aspon nepokazis par ludom chut na obed, ked stojis pred nimi v rade.

a baby, nesmejte sa! v tomto sme na tom rovnako...

vas vsetkovidel, vsadebol a vzdyporadil swarovski.

p.s. tym, ktorym som sposobil za tie dva dni ujmu sa teraz ospravedlnujem...

8 comments:

Anonymous said...

...tak toto ako co bolo? Fakt rada, ci co? V tomto smradlavom svete uz ani anti, deo a ine cary nepomozu...:) Nie, nesmrdim...

Lev bez hrivy said...

Bez veľkých rečí, len jeden link na levovu hygienu.

Adamko said...

ked uz smrdim tak smrdim pre seba ne?:D ... tolerancia existuje, no sice odtial po tial, bezpodmienecne ked zapacha rybacina je zle

Dee said...

hmmm, fakt zvlastne ale upne si vystihol "moju" situaciu... teda, nezeby som ja smrdela, to ne:D ale... jedna moja "kamoska" (VELKE uvodzovky) :/ este by sa sikla rada jak jej to nenapadne ale efektivne dat najavo a budem ta uctievat:D

Pecosita said...

lol :)

dee, v tomto je fakt kazda rada draha. v jednom z mojich predoslych zamestnani bol kolega, ktoremu hygiena a nebodaj antiperspirant nic nehovorili, tak raz dostal k narodeninam antiperspirant aj deo.
...

nepochopil.

swarovski said...

je to ozaj blba situacia. dilema ako hovado, mozno dotycny/na si len neuvedomuje urcite veci, mozno by stacilo len povedat, ze je niekde problem a co s nim a tomu cloveku by sme citelne vylepsili spolocenske renome a kvalitu zivota...

ale uznavam, ja by som to asi tiez neriskol, aj ked adept by sa nasiel. vravim, dilema.

dee, mozno by stacilo preposlat linku na post :)) (robim si reklamu, ako inak)

nigina said...

no to je nic. ale jeden kolega si uprdne kedy sa mu zachce a kde sa mu zachce. ten smrad vam neprajem citit.tiez sme mu raz kupili osviezovac ovzdusia, pochopil a rehotal sa. prdi dalej :-)

S. said...

ok. tak na to, ako nieco taketo slusne oznamit postihnutej osobe existuje jedina dobra metoda: treba kuknut sex& the city, samantha jones to ma zmaknute.