Saturday, November 26, 2011

na oplatku

lezala sputana...

vlasy zlepene, tvar uplakana.
kvapky potu sa stretavali na lane zarezaneho do jej tela.
bolelo to... ako vzdy.

zneuzita, vyuzita, pouzita,

ponizena.

s t a s t n a.

ako uz tolko krat.

***

svojou inakostou ho zaujala,
svojou bolestou si ho priputala.

***

stala... znovu pripravena.
dnes vsak...

podal jej lano,
schulil sa jej pri nohach,
odkryl to, co mu bolo najvzacnejsie.

zviaz mi kridla, povedal. navzdy.

uz ich potrebovat nebudem...

9 comments:

Anonymous said...

žeby konečne? :)))
posielam bozk na líčko, DBM

swarovski said...

aaale, ved vies, ze ja toho nakecam :)

Anonymous said...

no vlastne, toho sa bojim, ze zas kecy kecy kecy :)))
DBM

swarovski said...

vsetko je tak, ako ma byt...

Nesneží said...

Chtěl bych jenom říct, že se mi to líbí ale s diakritikou by se mi to líbilo ještě víc.

▲Tyna said...

to je krásný..:)

Vivian said...

For everyday tasks to complex projects and programs, Microsoft Project 2010 combines powerful planning capabilities with advanced collaboration tools to help your agency set realistic expectations - and manage time, personnel, and resources to stay on time and budget.Project 2010 download gives individual users an intuitive, easy way to lay out tasks and timelines

Sezka said...

na konci vlastne velmi pozitivne

Ambrozália said...

krásne. neviem čo viac dodať. niečo presne takéto som práve v tejto chvíli potrebovala prečítať. ďakujem :)