Friday, November 10, 2006

shia- tsu

regenerujem sa trosku. male kupelne mesto na strednom slovensku. dobijam baterky. poznate to urcite...

tentokrat nebudem pisat o obscennostiach, co sa diali v noci s personalom pri bazene, mozno nabuduce...

teraz trosku z ineho sudka...

...som rozmoceny na handru, za tychto par dni som stravil vo vode asi tolko, co spolu za cely moj zivot, vyskusal som procedury rozneho druhu a zamerania...

okrem ineho mi bola odporucena aj japonska masaz shia- tsu. vzdy som rad skusal nove veci a bol som aj zvedavy, co dokaze jeden zo zazrakov vychodnej kultury, tak som sa objednal.

je to celkom nakladna zalezitost, (jasne, zalezi k comu to prirovnavate- flasa "grgovho kubanskeho rumu" je trosku mastnejsia) tak som dufal, ze nebudem lutovat...

a...

nelutoval som.

lezal som obleceny na zinenke na zemi, pritmie, vzduch presyteny orientom, relaxacna hudba...

... asi 40 kg chlap ma tak dolamal, ako keby som padol pod vlak. teda neviem presne prirovnat, pod vlakom som este nebol, ale nejak tak si to predstavujem. tentokrat v tom pozitivnom zmysle. ani som netusil, kam sa az da dociahnut rukou, alebo nohou... tlacil, tahal a ja som pukal. teda moje kosti. take, co som ani nevedel, ze mam... niekedy to aj trosku bolelo, ale cloviecik vedel presne odhadnut, co si este moze dovolit...

a tie jeho ruky. nenormalne horuce. fakt. toto som este nezazil. bal som sa, ze mi rukami vypali natelnik...

vraj sa mam uvolnit, povedal na zaciatok. a mam mu doverovat. tak som sa uvolnil a doveroval...

ked mi spracovaval chrbat, tiekli mi sliny,
ked mi "osetroval" dlane tiekli mi slzy...

neplakal som, len mi tiekli slzy. vraj sa to stava klientom bezne... vraj prudenie energie.

(ani neviem, co by mi tieklo, keby to 40 kilove bola zena...)

neuverite, kym neskusite... vrelo odporucam.

a teraz uz musim ist. caka ma raselinovy obklad.

c u soon...

22 comments:

April said...

Juuuj ty provokater... ja teraz v robote stahujem kancelarie, prenasam stoly, boli ma cely cloviecik a to som zvedava co bude zajtra, ked sa svalovica dostavi v plnom zneni. Aj ja si prosim masaaaz...

Pecosita said...

april, tuto vetu od teba pocujem nejako casto. poziciam mojho osobneho masera? alebo ti ho poslem, byva blizko teba ;) bojim sa len, ze on nie je 40 kilovy, ale stokilovy ;)nie,ze mi ho zvedies! ;)

swar: to akoze provokujes tazko pracujuci narod? ci co? ;)

swarovski said...

mali ste sa lepsie ucit!!!
zartujem :)

april, tak na taketo zelanie reagujem vzdy so zaujmom... len neviem, ako by sme to vyriesili s tou anonymitou :)

Pecosita said...

zacina to masazou a konci vieme ako. zzaila som celkom nedavno ;) ale mozete si dat papierove vrecka na hlavy a anonymita zostane ciastocne zachovana. aj ked to uz zavana inym druhom hratok ;)

swarovski said...

pec, inymi hratkami myslis kuklux klan :))

Pecosita said...

jaa? ja nic nemyslim, ja som slusacka ;)

April said...

Jaj Pec zobrala si mi napad s tymi vreckami :)
Toho tvojho masera mi radsej nepoziciavaj, lebo ak je dobry, tak za seba nerucim... no a od istej osoby som pocula na jeho masaz len dobre chvaly ;)

Swar: Chces povedat, ze som sa zle ucila? A aky typ masaze je tvojou specialitou? ;))

Pecosita said...

april: ale ja ti doprajem orgazmus ;)

swarovski said...

prisposobujem sa "klientke" a tiez nic nemam proti rozdavaniu orgazmov :) vraj mam sikovne prsty- aj ked zeny naklamu hocico, ked sa vam chcu zapacit :)
... ach, zenske telo je na dotyk take prijemne. o chuti radsej nebudem ani pisat... :)

April said...

Uaaa, prestane! Obaja! Momentalne mam take myslienky, ze... ze si idem pozriet mojich devat delfinov ;)

Anonymous said...

takze ti nezavidim, lebo nam aj tak fsetci obom zavidia:)

Pecosita said...

myslim,ze sposob, akym sa rozvija tato tema dost vypoveda o tom, ze tam ziadne defliny nie su, na tom obrazku ;)

swarovski said...

aprilka, co si videla na tom obrazku? delfiny, alebo mna a teba? :))

germa, vsetci su v nezavideniahodnej situacii :)

biker said...

dalsi clanok bude o raselinovom obklade? :) tu masaz ti zavidim a bud rad ze to robil chlap. pred zenou taky rozteceny by si sa ani neuvolnil :)

sas said...

40kilovy maser? to je for? a pravdaze zavidim... :)

sas said...

40kilovy maser? to je for? a pravdaze zavidim... :)

ostrovanka said...

swarovski, tomuto sa hovori: drazdenie divej zveri :)))

Kozo said...

Aká anonymita? :)) Myslím, že zrovna Pecositu by som v robote už vedel nájsť.

Pecosita said...

polepetko: mna do toho neplet, to s aprilkou chce swarko anonymitu pri masazi zachovavat ;)) ( a zachovanie akej takej anonymity je ziaduce, najma na tomto blogu, tak pst a neprovokuj)

Kozo said...

Je mi jasné, že každý z nás je rád, že si jeho slová ľudia nie vždy dávajú do spojitosti s konkrétnym živým človekom. A tak je to dobre. Máme čo sme chceli. Neprovokujem. :))))

April said...

Po pravde som tam seba nevidela. Ale teba mozno hej, kedze vdaka tej blogerskej anonymite neviem ako vyzerás :)

swarovski said...

no, mna spoznas podla sacku na hlave :)