Thursday, February 08, 2007

pali mi to

uz viem, preco su tu vsetci nestastni...

teda ti, co su nestastni.

do tych stastnych sa nechcem starat.

nech im to stastie neodplasim.


ked som mal okolo 11 rokov, teda uz sakra davno, sme mali taku detsku poveru.

ked vidis zeleny trabant, budes mat stastie.

pri nasej skole jeden parkoval, tak som vzdy isiel do skoly kludnejsi. asi to aj zaberalo, kedze som tu zakladku nejako dokoncil.

podobne to bolo aj s volgami.

ked ste videli bielu, znamenalo to to iste, ako zeleny trabant.
malo to vsak hacik, museli ste si pri pohlade na nu tlesknut.
stacilo uplne malicko, ale podmienka musela byt splnena.
takze tlesknut!
ved inak by to nefungovalo, to da rozum, vsak.

vratim sa vsak k vysvetleniu tej prvej vety.

odpoviem otazkou...

porozmyslajte, kedy ste naposledy videli zeleny trabant?

...a bielu volgu?



za toto bude nobelovka.

minimalne.

18 comments:

illusion said...

a nedalo by sa to modifikovat na striebornu skodu oktaviu? tych tu beha dost, nie?

swarovski said...

hm, uz nemam 11 :)

umbrella said...

tak na zelených trabantoch sme fičali aj my :D

krásne časy... :o), ale zase prídu, inak krásne...

ďakujem swar, cmuk

lizardik said...

veru máš pravdu, hneď si idem zelený trabant kúpiť, len tak pre šťastie :-D,

pluto said...

a ja zas viem o sanitke a o cervenej skodovke :)))

Aventerra said...

zeleny trabant som mohla naposledy vidiet tak... ked som mala sest? ;) ale je fakt, vtedy som bola stastnejsia; istym sposobom.

zlaty clanok :)

Anonymous said...

tak za tento post Ti ju vlastnoručne nakreslím (tú Nobelovku)..

-- kamikatze -- said...

to kam ste chodili vsetci na zakladku? na nasej nieco take neficalo. alebo uz pri volbe ZS som som mala nestastie? :)

Pustovníčka said...

Hm, takze hoci nie som nestatstna, tak ani stastna nebudem, nemam zeleny trabant ani bielu volgu. :-)))))

Pecosita said...

prave som sa rozhodla, ze zorganizujem vylet nas vsetkych na staru myjavu. tam este doteraz maju ludkovia, co mali barak vedla nasej chaty, maju zeleny trabant, vraj lepsie taha do kopca.
prihlasky na mojej adrese. :)

biker said...

preco vlastne tie trabanty vysrotovali? :(

lota said...

mám fantáziu, ja si tie trabanty a volgy dokážem živo predstaviť, aj keď ich nevidím.-))

ostrovanka said...

swar, usmievam sa... normalka si na to prisiel :)

ninka said...

blahozelam k objavu, chce to uz len obnovit vyrobu zelenych trabantov.)

3 sestry said...

Hlasujeme za.

dievčatko s dáždnikom said...

za čo sa tu hlasovaloooo? :o)

Anonymous said...

no, já na tom zelenom trabante fičím dodnes, iba s tým , že si treba 3x poskočiť. no, a? mám 35 rokov, a skáčem si aj s detmi, a možno mám aj šťastie...... ( v našom meste sú dva, a niekedy si robím prechádzku naschvál okolo nich )

umelina said...

sorry decka, mne toto uz moc pripomina MEM a tu Staipenovu babku, co sledovala pumpu pred barakom .. ste nim nasiaknuti, nehovorim, ze nepise dobre, ale blogovat jeho myslienky?