Monday, June 04, 2007

dilema

dalsia zo zivotnych situacii, ktore ma nik neucil riesit.
skusal som google, skusal wikipediu, znameho na telefone, nic...
stala sa mi neprijemna zalezitost.


prisaham, ze nechtiac a nedalo sa tomu zabranit (no dobre, keby som sedel doma na zadku, tak ano) som zrazil macku. autom. v noci.


je mi to luto, aj ked to tu mozno trosku zlahcim...


podla mna to bola samovrazda, vsetko presne zapadlo do seba. na sekundu a na milimeter. mozno dalsia nestastna laska, odpoved sa uz nikdy nedozviem.


inac, dufam, ze to nebola "nasa" cica.mica, v poslednej dobe to s nou vyzeralo akosi zadespotomsmutne.


no, ale nie to je hlavna otazka do fora...


bola sice tma a vtedy je kazda macka cierna, co je vseobecne zname, vsak ano...

... ale tato bola ozaj cierna.


takze tu mame fakt- zrazil som ciernu macku.


a teraz ta dilema.

neviem, co z toho vyplyva.


ked vam prebehne cez cestu cierna macka, je to jasne, znamena to nestastie.
katalog povier vsak nic nehovori o jej usmrteni...


symbolika je nejasna...


a) bud som predbehol osud a usmrtenim zlonositelky navzdy znicil svoje nestastie a teda som za vodou


b) ked prebehne cierna macka, rovna sa chvilkove nestastie. ked ju zrazim, tak celozivotna smola? (neviem, ako sa pise tomajerryovsky hlasnopreglgajuci smajlik, ale toto je jeho miesto)


ak sa niekto vyznate v okultizme a poverach, prosim o objasnenie.


nejak mi vyschlo v hrdle a stiska mi ritku.



s cicami to bolo vzdy tazke, ale toto je mozno pruser jak brno...

13 comments:

Pete said...

no to záleží od toho, kďe si ju zrazil:) ak si sa o tom snažil niečo dozvedieť, tak si sa asi dočítal, že niekde to považujú za znamenie šťastia a v tom prípade si domysli zbytok:D
ale kto by veril takýmto poverám...
na tvojom mieste by som skôr čakal, kedy si pre teba príde bosorka, ktorej tá mačka patrila:P

Anonymous said...

čierne mačky už dávno stratili svoju moc, so don´t worry, nobody will kill you ;)

dievčatko s dáždnikom said...

miláčku swar, myslím, že keďže je ti úprimne ľúto, nebude z toho žiadna väčšia katastrofa :o)

teda jedine, že tá bosorka nevie odpúšťať :o) heh

Ja said...

nooo, s istotou viem povedat ze ja som to nebola :o)

inac so sme to tu za vrazi, grga srnky, ty macku a ja minule dvoch mravcov na balkone.

xixi, mozno si zmoknutej a mysi zivotiky zachranil :o))

3 sestry said...

Swarki, no nam sa zrazil s balkonom vtacik... a to ten balkon bol klasicky staticky, chapes... no chudak birdie!
DD

Anonymous said...

Tak to nahodou viem presne
.
Cernou kocku zraziti - zasvinene auto umyvati.
.
FanaticGay

Anonymous said...

swar, ako mačka Ti môžem s istotou povedať, čo to znamená. nešťastie bude celú dobu kráčať blízko Teba, no to neznamená, že do Teba narazí a budeš mať smolu, no ani to, že Ťa ,,neobdaruje". záleží teda len na postoji, aký si vytvoríš, aj keby správny nebol.

Disposable said...

swarovski: mal si vyrezat jej srdce a surove zjest. podla povier tym padom ziskas jej silu...
zo zbytku si mohol spravit ( podla velkosti ) gulas alebo sote ...
a z lebky si si mohol spravit hlavicu riadiacej paky

Anonymous said...

swar: mal si si okamzite odplut, minimalne 30krat...:D

dispo: ak by zjedol to srdce, stalo by sa nieco strasne so swarom a na svete by bol novy komiksovy hrdina, swar the diamantcat....;-)

Mária Magdaléna said...

o jednu macku menej :)

Anonymous said...

:-) miau ..

Anonymous said...

podla mna to je jasne. zavisi to od toho ci stihla prebehnut. predpokladam ze nie, takze pohodicka ;)

Pythona said...

zachranil si narod tym ze si ju presiel..keby ostala skodila by dalej...