Monday, February 18, 2008

swarovski bez nohaviciek

potvorky.

rozmnozili sa po fitness centrach.
skusaju nas, dvihaju si ego, drazdia nas...

kto sa prvy pozrie, ide z kola von. jedenkrat a dost!
taketo hry sa teraz hraju...

teplaciky? elastaky? nohavicky? zvladam, necumim, suboj ega vyhravam. dlhorocny trening ovocie prinasa...

nie vsetci sa vsak ovladaju, nasu hru nehraju, zastavia sa, pozeraju, hubu otvaraju...

a potvorky?

nemaju radi, ked im cekujete obrys nohaviciek, preto sa priposobuju,
brania sa, odstranuju zo svojho pozadia nohavickovy putac.

potvorky maju nove zvyky,
potvorky nenosia nohavicky.

zvladam kadeco, ale toto.

ono, ja by som necumel...

vlastne ani necumim, ved uroven.
ja len hladam tie nohavicky.
systematicky.

trencle do pol stehna? nema.
frote po babicke? nema.
francuzske tesne pod zadok? nema.
tangace? nema.

NEMA!

a kedze diagnostika s mojim starym hardwarom chvilu trva, byvam odhaleny a z hry nekompromisne vyluceny... hanba prevelika, trestna lavica, pranier.

dnesna doba vas ozaj preveri, musite na sebe stale pracovat.
s hardwarom uz vela nenarobim, budem musiet upgradovat software...

pisem 100x kriedou na tabulu:

nebudem cumiet na tie zadky, nebudem cum....

zotriem, opravim.

budem nenapadnejsi, budem nenapadnejsi, budem nenapadnejsi...

a od zajtra?

ani ja si nedam nohavicky!

tak vam treba potvorky, nemali ste provokovat...

8 comments:

Kozo said...

Bezšvové? Tie tiež nevidno .....

Ale skôr verím tomu, že ich nemajú. :)

swarovski said...

pod elastakmi by to vidiet bolo...
diagnostikoval som to dokladne :)

pollux said...

Navrhujem sa tesne pred tým vymasturbovať a vrámci nechuti tesne po to zvládneš(:.Inak znie to lákavo,ale ked mna tak nebaví železá dvíhať(:

S. said...

pokial si iba nevidel nic, co potvrdzuje, ze ich mali, tak ich mali. mozes mi pokojne verit. kvalitne spodne pradlo dokaze zazraky.
...ak si ale videl nieco viac, co potvrdzuje teoriu, ze ich nemali, tak ok. v tom pripade som chcela len povedat, ze fuj.
:D

Pecosita said...

veru, suhlas s upirkou. elastaky naostro? fuj!

ale inak :))))

dievčatko s dáždnikom said...

naostro iba sukničky :o)

Anonymous said...

...na ostro jedine v sukni, jasne, ziadne riskovanie v tychto veciach neexistuje.

Kedze som tuto stranku objavila az nedavno, chcem sa spytat v akych intervaloch prispievas...no, nemam co citat a serie ma to!

:)

Anonymous said...

noooo pani a zase sme vas dostali...ono tie nohavicky totiz naozaj nosime...hehehe aj ked nevidiet...taaakze dievcata: misia splnena...mozeme ist dalej:-)))