Thursday, March 29, 2007

pretiahnut? radsej nie.

niekedy clovek stavi na zleho kona...

stretol som ju na firemnej akcii. akej firmy, to netusim, dostal som sa tam zvlastnou zhodou okolnosti.

nebola extra pekna, s chlapmi to vsak zjavne vedela. vlnila sa na parkete, zelenymi ocami sermovala okolo. par chceljebacov sa okolo nej hadzalo o zem, aby jej ukazali, ako skvele tancuju...

... cize ako skvele im to ide v posteli.

uzivala si to dokonale, kupala sa v ich priazni. nebranilo jej to vsak v tom, aby opatovala pohlad, ktorym som to vsetko sledoval. nechcel som sa zaradit do radu, preto som len prisiel k nej a poprosil ju, ci by mi nepozicala na chvilku mobil. podala mi ho, ja som tam natukal svoje cislo, ulozil a vratil jej ho.

zavolala o dva tyzdne, skocili sme cosi natlacit do gagora a zaliat to napojom. preberali sme zivotne mudrosti, zivotne uspechy a pady, klasicka zoznamovacka...

najprv podrobne porozpravala, ako stravila dva mesiace v zamori, ako tam zarobila niekde v restike vrece penazi, ako je tam fasa a ako sme tu vsetci za opicami a ze sa ide povracat kazde rano, ked sa prebudi.

napadlo mi, ci preto, ze ma v spalni zrkadlo, ale nechal som to tak...

zatial som to zvladal v pohode, zdvihol som len jedno obocie a nechal som, nech si mysli, ze ja nemam doma ani farebnu telku. ved nech sa dobre citi. sebavedomo. co by som pre jej pery neurobil...

to, ze zacala hovorit o poslednom frajerovi sa dalo cakat. nic zvlastne.
az do doby, ked sa rozhovorila o tom, ze jej nebol schopny kupit "poriadny" darcek na narodky, ze v lete boli na dovolenke "len" v chorvatsku a dokonca sa tam museli (citujem) jebat autom... no proste, chlapec bol vraj strasny "cheapak".

tusil som pruser, zacal pocitat kolko ma budu stat mojita, co vyslopala , zdvihol aj druhe obocie a pomaly som sa lucil so sexom.

samozrejme si nic nevsimla a pokracovala o tom, ako dostal kopacky a ze dobre urobila.

poziadal ju o ruku...

asi nie moc casty dovod na rozchod, ale clovek sa uci cely zivot... tak som pocuval dalej.

vraj maly kamen na prsteni. chlapec si teda ozaj koledoval o maler.
ako som sa nasledne dozvedel, neplati to len v americkych filmoch...
... zasnubny prsten MUSI byt v hodnote X-nasobku muzovho prijmu.

vraj to vie kazdy blbec.

jasne, bol to "cheapak", neradno sa s nim zahadzovat!

v zivote sa tak rychlo z mesta nedostala domov, ako v ten vecer.
domov ku sebe, nie ku mne.
trosku protestovala, ze este ma na stole mojito, tak som jej ho dal zabalit.

niekedy nevychadzam z udivu, co sa na tomto svete rodi.

a niekedy nevychadzam z udivu sam nad sebou...

... ze ma to vsetko este bavi.

23 comments:

natalie said...

Bravurne napisane. A este malicka provokativna otazka: Co ti branilo vyspat sa s nou? Ked si jej tukal svoje cislo, nevedel si o nej nic :) Alebo vtedy je to jednoduchsie? :)

Unknown said...

budem zase za kokota nechapaveho, ale ste teda isli jebat k nej alebo si si doma vyhonil?

swarovski said...

grga, (b). nejak presla chut

dievčatko s dáždnikom said...

swar, firemné akcie a diskotéky... čo k tomu dodať? :o)

S. said...

swar, mal si stretnutie blizkeho druhu s takzvanou zlatokopkou. tu rozpaluju tvoje zlate kreditky viac nez cokolvek na svete.
neviem.... mozno keby si bol zvolil moznost a/ este aj za to by bola chcela zaplatit.
v tejto situacii bolo asi ovela vzrusujucejsie "neurobit to" ;)

-- kamikatze -- said...

viem si predstavit koniec ze "pozical som si jej mobil, vymazal z neho svoje cislo a s cistym svedomi ju vyhodil z auta na najblizsej zastavke MHD"

Anonymous said...

kamikatze - si to krasne zaklincovala ;)

Pecosita said...

za dal som jej to mojito zabalit. sa tu chechcem ako sialena pecka ;)
skvele! :) zerem ta :)

Pecosita said...

nemozem si pomoct, musim to vediet...a to ked si das zabalit mojito, tak ti ho daju do teglika? ;) alebo do mikrotenoveho vrecka? :))

S. said...

mojito do kelimka! ... alebo si kupis aj s poharom??

Pecosita said...

spisovne je teglik :P

Anonymous said...

do termosky..aby sa lad nerozpustil

Disposable said...

pecka - mojito sa da zabalit aj do prezervativa ..
predpokladam ze swarovski pri svojej kreativite asi vyuzil tento sposob.. ;)
< ja by som to este skombinoval asi s tym co sa opytal grgi - tj pouzity .. >

Aventerra said...

Ja som náročná. Dosť náročna, hoci až tak ako tamtá asi nie. Iec, takéto poznámky by som zo seba nikdy nevypustila. Ani by ma len nenapadlo. A darčeky nemám rada. Ktovie čím to je, nemusím ich. Nie žeby mi na polici nový plyšák vadil, to nie, aspoň sa mám s kým rozprávať, ale.. viem byť šťastnejšia bez nich.

Na tvojom mieste by ma to poriadne schladilo.

Zaujímavý post..

lota said...

tiez ma pri citani zaujalo to zabalenie mojita. A povedala som si, ze som drbnuta, ved asi je to normalne, tak co riesim...
Diskusia ma presvedcila, ze riesim spravne.-))

3 sestry said...

Vyborny post, napinava diskusia. Tak ako sa bali mojito?

3S3 Dada

-- kamikatze -- said...

ale davat mojito do plastakov je dost dobry napad... teda viem si predstavit ako sa v lete flakam rozohriatym mestom s takym poharikom v ruke a cuckam :) komercne ja viem, ale fakt, mojito "da portare", hihi :))

Pecosita said...

kami, ja som take uz mala ;) len som si envedela predstavit, ako barman bali zorpite mojito do plastaku :D
mojito ruleeez ;)

illusion said...

podla mna islo len o esteticky prvok postu...

-- kamikatze -- said...

ill, esteticky prvok postu je predsa sa
s w a r o v s k i, nie nejake mojito :)))

pec, jasne, mojito kedykolvek... ;) a kludne aj jahodove :)

Pecosita said...

kami: kludne! ;) a ako to tak po sebe citam, ja som uz asi v sebe vtedy nieco mala, ked som to pisala...tolko preklepov je aj na moje pomery dooost vela ;)

Inventura Duse said...

Heh, no pekne. Jednu podobnu aj s obdobnym slovnikom som nedavno zazil. Neusiel jej moj uskrn pri prvom vulgarizme v rozpravani o jej exsnubencovi, tak sa uz uplne prestala snazit nieco hrat a radsej si zapalila. Tak som sa otocil a odisiel :)

etka said...

no, a ako sa bali to mojito???

inak, este by ma zaujimalo, ze kolko nasobok mesacneho platu to ma byt, za ten snubny prsten? :)