Wednesday, April 11, 2007

usmievavy cavo

asi som musel zostarnut, aby som sa dozvedel, kde som cely zivot robil chybu.
keby som sa to dozvedel skor, mohlo portfolio mojich znamosti nabrat uplne ine rozmery. nuz, lepsie neskor, ako nikdy...

sedim s kvetinkou na polievke, snazim sa nadviazat mimopracovny kontakt s obsluhou. aj sa mi paci, aj chcem trosku hnevat moju dnesnu kamaratsku spolocnost.

po casnicke hodim par pohladov, par usmevov...

... asi to nefunguje, blonda odbehla za pult a pripisala ma na Dnesny zoznam idiotov.

kvetinka sa samozrejme skodoradostne vyskiera, ved ked moze, rada pomoze.

tvarim sa, ze sa ma to dotklo a akoze nechapajuc sa pytam...

preco ludia placu, ze svet nie je bezprostredny, ked potom ani neopatuju pohlad? ved som sa na nu tak krasne pozrel a este krajsie usmial!

kvetinka sa na mna pozrela a vyslovila myslienku, kvoli ktorej sa (pravdepodobne) narodila.

ty si sa usmial? videl si sa niekedy usmievat? ani brvou si nepohol.
necudujem sa, ze ta maju vsetci za curaka, aj ked ty si myslis, aky si mily svetak,
co sa chce so vsetkymi kamaratit. posobis vseliakym, len nie usmievavym dojmom.

prisahal by som, ze som sa usmieval na celu hlavu.
... alebo som si to len myslel?
tu je pes zakopany.

nic ine mi neostava, musim sa naucit usmievat.

teraz poctivo trenujem pred zrkadlom,
ci sa zlepsujem skusam kade chodim.

vysledky?

zatial len ciastkove.
dnes sa ma jeden clovek opytal, ci som zhuleny,
boli ma sanka a
pribudlo par vrasok okolo ust...

neviem, ci som sa vybral spravnou cestou,
byt usmievavym cavom je tazsie,
ako som si myslel...

:)

ved povedzte, ide mi to?

14 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

ty si trdlo swarovski :D

Anonymous said...

koľká sebareflexia takto zrána ;)

Anonymous said...

hehehe - no co ja ti viem celkom dobre sa usmievas - na zaciatocnika
.
FanaticGay

Anonymous said...

ide, a vyborne... skus takto: :D

Anonymous said...

nacviceny usmev je horsi ako bakulou po hlave, zlatko ;)

prirodzenost, prirodzenost, ta ti svedci (tak ako kazdemu, urcite viac ako nejake amreicke neuprimne vyzdery).

:))))

Papulka

PS: ale zas...svedci ti to ;)

S. said...

radsej sa na to vykasli :-)

Aventerra said...

Sú dve dobré možnosti: usmievať sa zo srdca, usmievať sa z duše. Vyber si radšej jednu z nich. :)

Inak cez Veľkú noc som sa akurát zoznámila s jedným Nemcom (kúsok o príliš veľa rôčkov staršieho odo mňa, ale to je nám fuk). On má vrásky okolo úst od usmievania. Takého prirodzeného. Tým ma k sebe pritiahol. Aj ma stále rozosmieval. A čuduj sa svete, kým som premýšľala, ako sa mu ozvať, anglicky či nemecky, došla som k tomu, že nemecky, vykať či tykať, prihovoril sa mi on sám. Akurát som ešte nevytiahla z vrecka vetrovky lístok s jeho mobilným číslom. :):) Takže..... fakt sa treba usmievať. Aj za cenu bolenia sánky. :))))

umbrella said...

aventerra: súhlas:o), aj za cenu bolenia sánky, do bezvedomia, usmievať a smiať sa na celé kolo, pomáha aj v ťažkých chvíľach :o)

pluto said...

povazujem to za uplnu blbost usmievat sa na silu. vobec som sa neusmieval a aj tak ma zbalila jedna. usmieval som sa az potom, ale prirodzene, lebo sa mi chcelo, mal som dovod.

Pecosita said...

pluto: ja s tebou suhlasim, nasilu je zle. vzdy. ale zasa na zamracenu tvar asi nejaku sympatacku swarko nezbali....jedine, ze by bola masochistka :)

S. said...

ja neviem, ale ked sa mracim- ked mam zrovna chut fakt nevidiet ziadneho cloveka, tak prave vtedy sa na mna lepi najviac chlapov. asi maju helfer-syndrom... :)

Disposable said...

swarovski:
ad - neviem, ci som sa vybral spravnou cestou,
byt usmievavym cavom je tazsie,
ako som si myslel. -

mas recht ..najma si musis davat pozor po kazdom jedle ci nemas nieco v zuboch ;)

svetielkujúca said...

hm... citam, citam... a nemozem sa docitat. dobre pises.

swarovski said...

... mozno som sa nevyjadril spravne, uznavam.

hovoril som o tom, ze sa usmievam v dusi, srdiecku, hlave, uprimne, nesilene... len na povrchu to nie je vidiet. toto musim natrenovat...

nie umely usmev... :)