Tuesday, May 12, 2009

for that moment

mala zenska ruka,

velky ovladac...

for that moment.
play. repeat one.
bez moznosti uniku,
stale dokola...

mlcis.
spojis sa so mnou bez slov,
sepkas len...
tisko, nebude to boliet.

viem, ze nie.
nikdy nebolelo.

bude to spolocny trip.
dalsi v poradi?
mozno...

nastrelime sa navzajom.
predavkujeme sa..

Sebou.

zlata davka,
ta sa uz nevyplavi...

prilozis moju ruku na svoj krk,
najdes zname miesto,
bod G, ktory nik nevidi.
pritlacis...

pohladom povies,
zabi ma,
chcem,
neboli to...

ja to urobim.
aj tentokrat to urobim.
uz po tolky krat...

... aby som ta mohol znovu stvorit.

do noveho bytia.

tisic tvarov,
tisic tvari,
tisic voni,

... stale vsak ty.

stvorena zo mna,
stvorena mnou,
stvorena pre mna.

repeat one,
stale dokola.
just for that moment...

moment,
ktory bude trvat okamih,
alebo vecnost...

13 comments:

Anonymous said...

mám svojich 100 %, nemám ich komu dať..
poviem to rýchlo, poď sa so mnou hrať..
vezmi svoj ovládač, máš nado mnou moc, ...chcem to moc...

kde začať?
ako pritlačiť?
čo potiahnuť?
kam pobozkať?
ako dychať?
ako sa hýbať?
kedy stonať?
hrýzť, škriabať, škrtiť...?
kedy, ako, kam... len ty vieš
ja chcem...

zabi ma.. aj tým pohľadom..
aj tým dotykom bez dotyku..
bozkom bez bozku..
citom bez citu..

zabi ma,
aby som opäť mohla rásť !

swarovski said...

hm, mal by som sa nad sebou zamysliet, ked uz su commenty lepsie ako post :)

v kazdom pripade odvazna "odpoved"...
co ked si ta najdem a vezmem za slovo? :))

lastovicka said...

Chcem byt s tebou zavisla na LSD. Chcem ist s tebou naslepo do Nepalu, byt tvojou ucitelkou a povedat ti- kasli na to. A potom by to hadam nejak dopadlo. Chcem aby si precital moj p r i b e h, moj polnocny dennik. A sice som nepisala ten prvy comment, ale chcem, aby si si ma nasiel a vzal za slovo.

goldenbaby said...

sa daj do poradovnika, draha "lastovicka"!:)

jeny9999 said...

huraaaaa...si spat..tak som sa bala, ze ta uz nebudem citat..

K.e.Magic said...

Práva objavený (vygúglený cez Matkina;) ) odteraz sledovaný:)
Páčilo sa. (Vyjadrujem sa takto sucho, lebo po tých komentoch predo mnou...som prosto ne-poetom:) )

pollux said...

No do kelu starý. tak nakoniec je z teba básnik:(. A ako vždy sa z toho v komentoch vlhne. Sereš ma!:P

S. said...

je to dobre, sice z toho nevlhnem- ako naznacil pollux, ale keby som namiesto duse nemala whiskey so smotanou, tak mozno... ale skus este nieco napisat ;)

Anicka said...

Nemam rada tvoje odmlky :P

swarovski said...

moje odmlky znamenaju, ze zijem natolko, ze na pisanie nie je cas... takze sa mam dobre :)

anicka said...

Mas pravdu, som nenasytna...

anicka said...

...a to mi komplikuje zivot...aj ked, stale neviem, ci je to ta nenasytnost alebo to mozna vobec nie som ja..a si to ty. Ma sa chyba stale hladat v nas? Asi si najdem psychologa, potom budem hladat chybu....

Anonymous said...

Nevlhneme Pollux... Nadržané sme ako take malé veveričky! :) Niee,lepsie,ako opičky Bonobo :):):) ...Lenze swar je ilúzia dámy,ukazuje nam čo by sme chceli, nie čo by nam mohol dat.. Hľadajte si svojho "swara" v real life a držte palce aj mne :) Kiss, Dievča bez mena