Monday, August 06, 2007

ahojte

... kedze sa mnozia otazky ohladne mojho dalsieho ucinkovania v tomto priestore, rozhodol som sa uviest veci na pravu mieru.

nie, nenechal som swarovskeho "umriet"...
nie, nedolamala mi ruky ziadna hrdinka z mojich postov...
nie, nezamiloval som sa, ani nezijem v partnerskom vztahu...
nie, nedoslo mi, ze by som uz mal drzat hubu...

slecny a slecnovia, dovod odmlky je jednoduchy...

je leto, nebudeme sa predsa zasierat pri pocitaci, vsak nie?

piesok, voda, sol, pot a miesane napoje klavesnici neprospievaju,...

... preto sa uvidime na jesen.


aspon myslim, ze ano.

vas (3x opaleny a 2x zosupany) swr.

16 comments:

Anonymous said...

ej to budu ale slecny rady :))

dievčatko s dáždnikom said...

slečny nepochybovali, že sa vrátiš :o)

germa said...

stara zenska zasne, ze sa niekto moze cely cas vyvalovat niekde na plazi v lete:(

Anonymous said...

uz sa na teba tesim. velmi!!!

Žena od plotny said...

trapko. Proste neni múza :-))

Anonymous said...

cica.mica,a vies ze mas svatu pravdu?!!!

Žena od plotny said...

já mám vždy pravdu.

A ešte aj viem, že trpíš schízou.

:-) cmuk swar

Anonymous said...

co je to ta SCHIZA?!!!!!

Žena od plotny said...

schíza? Rozpoltenosť. Niekedy v reále, ale niekedy aj vo svete virtuálnom, swar .. :-)

Anonymous said...

tak vdaka za odpoved!

Anonymous said...

cica mica a kolko ti vlastne je?

swarovski said...

mica, len info,nepisem si do vlastnej diskusie ako anonym :)

pekny den vsetkym :))

Anonymous said...

swar, mal si ju v tom nechat,bola by aspon sranda,ale inac aj tebe pekny den.

Žena od plotny said...

vy ojebávači :-)

Anonymous said...

mica,aj tak si super!!!!

Anonymous said...

tak nespite a piste.