Monday, December 17, 2007

miss december

dostal sa mi do ruk casopis. musim si rypnut...
dovolim si parafrazovat jednu vetu zo znameho ceskeho filmu:
"... kde udelali soudruzi z NDR chybu?"

skuste to zistit na prilozenej foto z "casopisu zivotneho stylu".
urcite som si to nevsimol sam, niekoho ta chyba musi sakra mrziet. nie je to preklep, je to neznalost. je to aj v sprievodnom texte, slecna ma vraj na sebe sperky z bizuterie v ktorej pracuje...

svet sa samozrejme nezruti, ale v takomto casaku by sa to (podla mna) nemalo stat. clovek sa moze pomylit, ale co teamova praca? asi u nich ziadna nie je...
takymto tempom tu zachvilu budeme mat soni, bmv a podobne pikosky.

9 comments:

Anonymous said...

ze 'v takomto casaku' .... :) to akokeby bol nejaky mienkotvorny spravodajsky dennik :P sorry za anonyma, necakam reakcie :)

swarovski said...

anonym je v pohode...

nie je mienkotvorny, to je pravda, ale je jeden z najznamejsich casopisov na svete a hrdi sa kvalitou- preto som pouzil aj ich reklamny slogan "casopis zivotneho stylu"...

mne je len cudne, ze od autora cez grafikov az po tlac si to nik nevsimol...

Blueska said...

Veď Ty si sa už predsa jasne polepšil, tak prečo Playboy? ;o)

dievčatko s dáždnikom said...

plazboz je len pre ylzch chlapcov??? myslím, že swarove polepšenie sa nie je ohrozené :o). btw: to je dosť zlé, taká chyba v nadpise

dievčatko s dáždnikom said...

ups klavesnica :o)

ze playboy je pre zlych chlapcov???, sorry za ten preklep

swarovski said...

ved prave, polepsil som sa, takze listujem v casopisoch. na internete som uz vsetky baby videl :))

zero said...

a jaká že je tam tedy chyba? :-)

dievčatko s dáždnikom said...

:o) swarovski má len jedno dvojité vé :o)

Anonymous said...

ja som si to kvoli jej kozam ani nevsimol