Saturday, December 30, 2006

pravidelny sex (comment)

ahojte, toto bol povodne prispevok do diskusie pod clanok pravidelny sex. nejak som to roztiahol, tak je z toho post... mal by som sa krotit s tou klavesnicou.


asi to je prirodzene...
je krasne vidiet, ako sa na tu istu vec, tie iste vety pozera kazdy clovek zo svojho pohladu, prisposobi si to svojim preferenciam... ja vlastne so vsetkymi z vas viac menej suhlasim, lebo si viem predstavit, z ktoreho pohladu sa na to divate... niektore ste vydate stastne, niektore nestastne, niektore s detmi bez partnera, niektore nestastne po rozchode, niektore take, co sa s nimi nikto nechce hrat a niektore take, co sa blaznia sami so sebou aj so vsetkymi chlapmi okolo...

takze...
girl, napisala, ze ja som nehovoril o najlepsiom sexe, ale o pravidelnom... presne tak.

nechcite mi povedat, ze chlap, ktory je na vas prilis dobry ma dlhu zivotnost...
samozrejme teraz nemyslim niekoho, na koho ste sa priviazali manzelstvom, alebo materstvom, tam je "dobry" chlap nevyhutny, uznavam... ale to mu tiez nezabezpecuje to, ze bude pritazlivy. vo vasich ociach...

som sam (dobrovolne a teraz mi je tak dobre), tak to prisposobujem tymto okolnostiam...
plati to aj o mne a aj o ludoch ktorych poznam. su medzi nimi ludia z roznych kruhov... prilis dobry chlap, teda taky, co robi vsetko co vam na ociach vidi, teda taky, co nie je tajomny sa stava nudnym chlapom. vo vasich ociach...

ano, presne v tomto treba najst tu hranicu, okolo ktorej sa treba pohybovat... ja to neviem, ked niekoho milujem, som dobry, ked "mam na haku", tak som sice mily, ale "mam na haku", cize som tak max. pouzitelny na zabavu.

najprv poviete kamaratke:
"predstav si, on perie, zehli, vari, upratuje, nikam bezo mna nechodi... no hotovy poklad, ja ho tak milujem... "

po nejakom case:
"predstav si, on perie, zehli, vari, upratuje, nikam bezo mna nechodi... ved on uz ani nie je chlap."
... a potom mozno: "uz sa tesim na sluzobku, trosku vypadnem, bude tam aj martin, vies, to je ten vysoky chlap od nas z roboty. aaano, ten svalnaty, opaleny... to vidiet, ze sa o seba stara, nie ako ten moj, furt s omotanou zasterou... potom nech sa necuduje, ked na neho nemam chut, aj ked stale dobiedza... ale martin, ach, to je iny pripad, on je taky nepristupny, taky tajomny..."

a netvarte sa, ze som objavil ameriku a ze zeny sa s nikym nerozchadzaju, nikoho nepodvadzaju, nie su potvory...

ja viem, pacia sa nam a stretavame same blondave anorekticke <> z auparku, takze si za to mozme sami... (prave som sa pripravil o jeden comment z vasej strany)

slovo tajomny pre mna neznamena nepriamy... chlap by mal byt priamy vzdy.

... ale ako som uz povedal, priamy a netajomny znamena niekedy vo vasich ociach nudny. a rychlo vymeneny.

teraz ma mozte rovno zabit, ale ja sa ziadnej vas nechcem dotknut na dusicke... ale poviem, co si myslim, aj ked je velmi tazke vyjadrit to v par vetach tak, aby to bolo chapane spravne...

pritom mozme mat vsetci pravdu. zmyslame podla situacie, ktoru prave prezivame... nazory sa menia, moje aj vase...

okrem toho, ten minuly post bol mysleny humorne, na to velmi rychlo viete zabudnut, alebo si nevsimnut prvu vetu (ze to je myslene humorne), ktoru tam pre istotu davam. zjavne to nepomaha... jednoducho vidite len to, co chcete... :)

idem sa teraz venovat svojmu zovnajsku,

majte sa,

swar.

p.s. doplnene este po commente od pecosity...

chceme, aby ste sa nam otvorili, ked hladame kamaratky, partnerky. teraz som hovoril o sexe. nie tom najkrajsom so zivotnym partnerom, co tak radi spominate...
bohapustom sexe srdiecka...

chlapi, nepocuvajte ich, je jedno, ci maju 18, alebo 48, chcu dobrodruzstvo tak isto ako my! statistika nepusti...


mate sa teraz nad vsetkym rehotat a nie sa tvarit vazne, dobre? :))

pekny silvester vam vsetkym, podla vasho gusta a preferencii...
ja sa chystam na "akciu preukrutnu" v starom zlozeni Velkej stvorky... swar, lenin, doktor, zuck. pred hodinou sme nakupili pyrotechniku a chlast za velke peniaze... dufam, ze este budem mat v novom roku s cim tukat do klavesnice...

tak zatial...

vas zly, rypajuci chlapec...

14 comments:

Pecosita said...

mna z teba porazi. sak ty nechapes :D a zasa splietas niekolko veci dokopy, pricom nam to vycitas ;))

tak ano,ak o sexe, tak o sexe...vtedy mi je jasne, ze mi chlap nezavola len tak, lebo ma chce pocut, alebo ma nijako inak "nezistne" (rozumej, ak, ze automaticky s tym nespaja sex) nepotesi. ale zasa tu pleties zehlenie a varenie, so sexom. ale mas pravdu, doma chcem chlapa, s ktorym budem moct v noci len tak lezat v posteli, skrabkat ho vo vlasoch a bavit sa o vselicom, chcem ho dobre poznat, chcem vediet, ako ho potesit, ked mal zly den, chcem na nom spoznat hned medzi dverami, ci ma dnes chut na pomale nezne milovanie, alebo na vasnvu rychlovku v predsieni. chcem aby on dobre poznal mna. aby vedel, ze ked som hladna, tak nie som velmi mila,a preto mi prinesie kusok syra aj do postele, a ze ked ma pohladi po chrbate, tak pradiem ako maciatko a chcem aby vedel, aku pijem kavu, a ja by som vedela, ze ma radsej horku cokoladu, ako mliecnu. to ale neznamena, ze sa mi stane nudnym, alebo ja jemu, a ze ho pri prvej moznesj prilezisoti vymenim.
ja ti neviem, mozno som divna, ale ked som vo vztahu spokojna, tak akosi nehladam dobrodruzstvo mimo neho, ale prave s tym mojim chlapom. aj ludia, ktori sa dobre poznaju mozu spolu zazivat chvile plne vzrusenia, nie?
ked chcem len sex, je mi ale jedno, ci je tajomny, alebo aky. mam na haku. chcem ho v posteli, ked mam chut a inak ma nezaujima. takze potom fakt nemusis riesit, ci mas byt tajomny, alebo aky.
ale ano, smejem sa...lebo pleties hrusky s jablckami a si pri tom nenormalne povabny. :)
pekneho silvestra aj tebe.

swarovski said...

no, dalsi grafoman :) uz si mala abstaka, co? :)
pletiem, coby som neplietol, sak zabava, ne? :)

swarovski said...

jaj a nevycitam :) iba akoze

Pustovníčka said...

swar - paci sa mi ako presne vies trafit do cierneho a vyprovokovat presne taketo diskusie :-))))

swarovski said...

...aj mne sa to paci :D

dievčatko s dáždnikom said...

a mňa už se*ieš swar, chcem s tebou nesúhlasiť a nemôžem, tak si teda uži silvestrovanie a novy rok a pozor na ručičky, budeš ich ešte potrebovať :o)

sas said...

Podla vsetkeho swarko nas sladky kladie znamienko rovnosti medzi netajomny=dobry.Prilis dobry chlap to je ten, co robi vsetko, co nam na ociach vidi.A potom sa vraj stane nudnym, netajomnym. Cize rada pre chlapov je byt opacnym.Byt takym tym desspotom, o ktorom vzdy mrnci na svojom macacom blogu CM. Odtialto to ma ta nasa zlata opecena chrumkava kacicka:))Tam si nastudoval, ze treba byt despotom, nedobrym,cize tajomnym, bude sa mat ako "ihla na vysivanie":) (nemohla som povedat ako prasa v zite, lebo jemu ide o pocet vpichov :))- swarko ved zartujeme, si sam vravel, ne?) No a nakoniec mi tu vychadza, ze cica by mala (na jar to prideluju?)
dostat cenu od Ministerstva školstva :))

Vsetkym Vám PF 2007 :)))

swarovski said...

sasanka: no, nemam to sice odkukane od micky, ale zo zivota, napriek tomu musim suhlasit, aj to je celkom dobry priklad...

April said...

Podla mna to vidis cele prilis schematicky a cierno bielo. Mam pocit, ze u teba je to bud-alebo a nic medzi neexistuje. Cela "vztahova" tema je tak obsirna a neklasifikovatelna, ze sa o nej da polemizovat donekonecna a v podstate kazdy nazor je spravny.
Laska, pritazlivost, city - tie sa predsa nedaju definovat, vysvetlit ci ohranicit ich. Keby sa to dalo, uz davno by sme vedeli ako si poradit so zlomenym srdcom ci neopatovanym citom.
Vybral si si fakt dobru temu - da sa o nej kecat donekonecna :)

A este k tomu zehleniu: To co opisujes je stereotyp. A je jedno ci je na pociatku muz ci zena, ci zehli a perie alebo ovlada tu najlepsiu techniku oralneho sexu. Nic z toho ta nebude bavit donekonecna. Ludia sa menia, menia sa ich hodnoty a nazory a preto sa musime naucit jeden druhemu prisposobovat. O tom su vztahy.

sas said...

Swarko, kacicka nasa vypecena, chrumkavucka, ak je to tak, ako si napisal, tak potom nie je čo riešiť. April ti to v minulej diskusii vysvetlila...tvoj problem je vo vybere...howgh! Ak sa ti pozdava tvoj vyber, si s nim spokojny,potom nerieš. Tvoja rovnica jednoducho nema riesenie.

motýľ said...

Aj ja som sa na tom bavil ako ich vies podpichovat.ale smeju sa aj ony, neberu ta tak uplne vazne a vracaju ti to podpichovanie statocne :) aspon mas vesely blog:)

mí ,-) said...

April ma naprostu pravdu.. Tu nie je o com diskutovat, generalizacie nie su na mieste.

Ale tema je to vyborna, skutocne nekonecna :-)

Vsetkym alles gute v Novom roku.

Pecosita said...

ňo, ja si tiez myslim,ze april to vystihla dost :))
na vztahy neexistuje navod, uz kvoli spominanej rozhorodosti osobnosti. keby existoval, tak by to bola strasna nuda. a boli by sme ako take mechanicke stroje, ktore robia vsetko podla vopred urcenej procedury.
swarko ma predsa rad dobrodruzstvo, boji sa stereotypu ako cert kriza a predsa (aj ked zo srandy) zovseobecnuje. velmi zaujimavy jav ;))

Anonymous said...

atrasne dobre sa mi cita tento blog,ale sakra stale je to to iste dookola.