Monday, December 03, 2007

stekliva kreativita

neznasam taketo pocasie.

jeden z dovodov je ten, ze hoci budem umyvat auto kazdy den, vzdy bude vyzerat, ako po off road adventure (ked zapadnete do blata cestou z vinice- priklad pre tradicnejsiu cast slovace).

na terennom aute je to takpovediac povinny outfit, dokonca aj ked na nom idete do opery, ale na tuctovom osobaku to nie je bohvie co.

zatal som sa a rozhodol tu spinu nevidiet, ozaj sa mi nechce vysolit kazdy den 130 za umyvarku...

ako som tak kazde rano pozeral na tu vrstvu blata, napadlo mi, ze na taketo auta sme zvykli (vo veku minus 20 rokov) pisat "umy ma!".


z tohto dovodu som cakal cosi podobne, ved deti je tu na okoli kopec a zvyky sa hadam az tak nezmenili. teda trosku zmenili, dnesne decka tam este dodaju slovko k...t. myslim, ze tym dodavaju veci uplne inu vaznost...

nakoniec som sa dockal...

... ale nie tak, ako som predpokladal.

na aute som mal nakreslene srdiecko. mile, ale nevenoval som tomu zvlastnu pozornost, tesil som sa vsak, ze tam nie je to vaznostdodavajuce slovko. srdiecko som nezotrel, trosku ho zahadzalo nove blato, ale bolo stale viditelne...

niekomu sa moja hra zapacila, na druhe rano bolo srdiecko zvyraznene znova. ... a pribudlo v nom napisane moje krstne meno. a to som si myslel, ze ma tu v anonymite velkomesta nik nepozna, svoje meno nemam ani na schranke, ani na dverach. rozhodol som sa hrat dalej, ved zvedavost a hry su moje.

hra pokracuje uz tyzden. auto mam popisane, ako schumacher formulu, pribudli frazy ako "chcem ta", "lubim ta", "si sladky", nejake kvetinky, a jedno nedopisane telefonne cislo na dverach (skoda).

uvazujem, ake bude pokracovanie, dufam, ze niekto neurobi upgrade svojej techniky a nezacne vypisovat klincom do laku...

lomcuje mnou zvedavost, ale ani na 1% netusim, kto by to mohol byt. zacal som sa pozerat ludom zo susedstva do oci, ved mozno odtial cosi vycitam. aspon nejaky naznak. aspon jemny, tajomstvo prezradzujuci usmev... nic.

moznosti je vela, ...

* znudeni dorastenci,
* banda vtipnych dochodcov,
* pekna vnucka nasej domovnicky, co tu teraz byva,
* asi 220cm/ 130kg sused, ktoremu sa pacia muzske zadky

... ale pravdu povediac by sa mi pacila len jedna z nich.

ako to uz byva, stastne konce su len v rozpravkach, preto to auto radsej umyjem, kym nepridem k urazu...

predtym vsak vylepim plagat zvnutra na zadne okno. velkeho zlteho smajlika.

ved dobre sa ma dobrym odplacat.

a kreativita sa ceni obzvlast...

p.s. hovori sa, ze ked sa nieco stale omiela dokola, stane sa to skutocnostou. posledne dni si mrmlem novu mantru.

... mladasuseda, mladasuseda, mladasuseda, mladasuseda, mladasuseda, mladasuseda, mlad...

6 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

:DDDDDDDD

budem si želať s tebou, aby to bola tá mladá suseda :o)

Anonymous said...

nepamatam si,kedy si ty auto umyval..to by bolo proti tvojim zasadam..

podla mna to bude ten odrasteny sused,tolko stastia predsa mat nemozes:)..

(Lenin)

Anonymous said...

...že by návrat strateného syna? :)

felisia said...

:-)) mile.
vselico je mozne v tomto carovnom case. dnes je barbory, onedlho lucie. mozno ta chce mladasuseda ocarovat. abo sa to podari tebe, ak budes tu mantru opakovat dostatocne dlho a presvedciov a pridas dva tri carovne ritualy (vid stanica vcera s odkazmi na inzine :-)

Blueska said...

hmm, bolo to pekné, až sa mi nechce uveriť, že to bolo naozaj :o)

swarovski said...

blu: v tomto priestore je naozaj to, co chces aby bolo naozaj :)