Tuesday, September 22, 2009

kvapky seba

chcem vediet KOLKO!!!


kolko slz? kvapky? potoky?

kolko kvapiek krvi?

kolko je dost?

kolko ludi musi trpiet pre jedno stastie?

kolko zivotov sa musi zmenit?

kedy zacina a konci PRAVO?

pravo tie slzy a krv prelievat..?

kedy zacina a konci pravo na stastie?

kolkym smieme ublizit?

aky velky moze byt clovek ktoremu ublizis?

kolko mozes ublizit sebe?

co boli viac?

aka je cena?

kolko z cloveka je prijatelna cena?

kolko smieme?

neviete?


... ani ja nie...

... kvap. kvap.

kvapkam dalej...

kym nebude dost.

16 comments:

Unknown said...

Ja viem kolko, kym este v Tebe nieco je, do totalneho znicenia sa, uplneho otravenia sa, bolestou inych, pokial na to mas..
Ked bude prazdno, pride niekto, kto Ta naplni, potom znova...
Mozno ten, kto Ta znicil, znici Ta znova, ked onho prides.
Kolobeh osudov... Tych, co maju stale pocit, ze si musia nieco odpykat, dusevnych masochistov.

dievča bez mena said...
This comment has been removed by the author.
dievča bez mena said...

Idem trošku fabulovať...
Idem sa trošku hrať..
Urobím z toho pekný príbeh, aby sa ľudia mohli smiať.
Ty vieš ako rada snívam :)
.
Koľko?
Koľko ešte?
Koľkokrát sa zobudím a uvidím tvoju tvár?
Ako?
Ako nežne?
Uchopíš mi ruku v dlaň?
Zima..
Zima mrazivá, ale vari ti je zima?
Vari je niekomu z nás zima?
?
?
?
Treba ťa objať pevnejšie?
Pobozkať pomalšie?
Počula som viackrát? A kam?
.
Schúľ sa, nepúšťaj, neplač, nespúšťaj- pohľad ani dotyk.. ten lahodný pocit.. ako karamelka.. ako nevinná včielka.. ako kvet, čo uvidel svet, ako ruža, čo tŕnie skúša, na toho kto ju pokúša.. ako kvapka krvi, čo zachráni.....
.
Chceš si domýšľať? Čo mohla tá kvapka krvi zachrániť? Čo taká malá kvapka dokáže?
.
Koľko?
Koľko ešte?
Koľko ešte.. tých kvapiek potrebuješ?
.
.
.
uups, to mal byť pekný príbeh však? :)
.
tak znovu
.
malá kvapka šikovná je,
v žilke rezko pobehuje,
nebojí sa na skusy,
chytá všetky vírusy...
a sakra :)))
dnes mi to nejak nejde :)))
som čítala niekde, že podľa seba súdim teba.. asi na tom niečo bude.
.
ešte si môžeš vypočuť na čom už pár dní vo veľkom fičím:

http://www.youtube.com/watch?v=SK7Be_3bAxA&feature=player_embedded
.
THE END and good night
.
.
.
PS: to prve bolo dobre..
toto je dokonale :))))))

Unknown said...

zeriem dievca bez mena :-)

dievča bez mena said...

nevrav, lebo budem namyslena :)))))
inak aj ty pises?
je mozne to vidiet? :)

Unknown said...

hih nemyslim, ze by sa Ti podarilo byt namyslena :-)
no, zvazujem uz dlhsie, ze nieco zavesim, ale stale nemam cas...
Okrem toho..je tu na zvazenie, nakolko by to bolo anonymne, co vsetko by tam mohlo byt a tak..
Ale Tvoj som citala.. Bavi ma Ta citat :-)A este je na zvazenie..ci by to niekoho zaujimalo, xix
No urobili sme mu tu ujovi Swarovskemu z toho forum :-)Tak pa Dievca bez mena..

dievča bez mena said...

Ahoj Moi :)
:))) zeby uz viac namyslena byt nemozem? :))) Dufam ze tak neposobim a ak hej, tak ludia co ma poznaju vedia kedy a ako si zo seba robim srandu...
Urcite skus nieco napisat, ak mas chut. A je jedno ci ta niekto bude citat alebo nie. Pis co ty chces, ako chces, zo srdca, pre seba a ine ta trapit nemusi :)
Ale s tym zverejnenim suhlasim... Je to na vazkach. Tiez som uz napisala par clankov a nezavesila.. naposledy taky velmi kriticky- nemala som odvahu ho sem dat...ale pomohlo mi ho napisat..
.
Inak myslim ze Swarkovi forum vobec neprekaza, ...len to "ujo" neviem ci sa mu bude pacit :))))

Unknown said...

mno . mozno som starsia ako on, ale urcite je uz taky ujo :-)
A urcite je blizenec si myslim..

Adamko said...

Ja viem tiez kolko ...navzdy, stale a stale

Anonymous said...

Moi suhlas, je urcite blizenec, krasna, citliva dusa, ktora si bude ublizovat, rozorve svoje telo, oblize si svoje rany, aby znovu ozil.
Swarko si masochista a pouzijem tvoje slova : pre teba budem tou, ktorou chces, aby som bola, pozicaj si ma, pouzi ma, kedykolvek a kdekolvek, ak potrebujes a ako potrebujes, som pre teba, som pre SEBA, som tu, som teraz, tvoja ...

Pecosita said...

Blizenec, ktory je stale tu a stale viac menej rovnaky (asi viac ako menej). Len tie mena, ktore s nim vedu dialog (alebo aj medzi sebou) sa menia. Zaujimave, zvlastne. Uprimne dufam, ze tu (a takyto) nezostane navzdy. To by bolo smutne.

swarovski said...

pec, mozno sa menia len osoby, ktore komenuju a ktore diskutuju... mozno sa nemenia osoby v postoch, ani ich mena... a autor sa nemeni vobec. ani sa velmi nechce, pravdu povediac...

Pecosita said...

to mi je jasne, zlatino ;)

Unknown said...

Hej Swarovski, chcelo by to nieco nove :-D
Par rokov sem pravidelne narazim cez nejake blogy, ale tusim castejsie, ako stihas pisat, sa Ti toho zacalo diat nejako malo, ci naopak prilis vela? :-) Ci si dost spokojny? Ak je to tym, tak samoska Ti to prajem, mas odpustenu aj ulievaren..take care dear Swarovski..a btw najdem Ta aj na Písmáku?

swarovski said...

Moi, mam sa skvele, teraz si to radsej uzivam, ak to skonci, budem o tom pisat...

pismaku?

jontpython said...

Hi I am from the US but visited Cracow over the summer. I am very interested in your writings. Please contact me at jonathantreble@gmail.com