Friday, December 29, 2006

pravidelny sex (Swarovskeho Veta)

teraz sa trosku odreagujme v menej vaznom duchu.

pred par dnami mi to (lepsie neskor ako nikdy) doslo...
pisal som to niekomu do mailu a zrazu cvak.

univerzalny navod.

uz som to velakrat omielal, ale az teraz to znie ako definicia.
mame napriklad pytagorovu vetu...
jej znalost je tiez dolezita (a vela z vas ju pozna), ale pre mladeho muza (neverim, ze ma citaju len zeny) bude mozno dolezitejsia a vyuzitelnejsia.
(fanfary, bubny- cokolvek dramaticke a teatralne si teraz kludne domyslite)

S w a r o v s k e h o V e t a.

tu ju mate. priamo od zdroja.

"jediny spolahlivy sposob, ako sa muz dostane v dnesnej dobe k pravidelnemu sexu je...

... byt a ostat tajomny. vzdy a za kazdych okolnosti."

(vlastne su to dve vety, ale nie je to jedno?)

pani, nedajte sa obmakcit a budte stale v strehu. nieco som odskusal, nieco odkukal. plati to pre flirt, partnersky vztah aj manzelstvo.

ma to vsak jeden hacik. ak ste uz raz polavili, znovu sa pre tu damu tajomnym nestanete. takze rychlo si najst inu a dodrziavat pravidlo. ze preco?

no, pre ten pravidelny sex a aj preto, ze zeny lezu tajomnym muzom do postele. a ked nim uz nie ste vy...

...lahka matematika.

ved niekedy ju na ulicu pustit musite.

27 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

swar, zlatko, už nechcem nič vedieť ;o)

swarovski said...

ved je to urcene muzom, naco to citas? :)

Anonymous said...

aj ja mam pre Teba priamu umeru .... cim viac muza poznas, tym viac sa mu otvoris (a dovolis) :)

swarovski said...

to je pravda, ale casom ta zacne nudit a vymenis ho za tajomneho... :)

swarovski said...

... a pretoze som stale uprimny a ziadna tajomnost, som si "nezapichal" uz ani nepamatam... :)

nemozem za to, loz a pretvarka nie je moja parketa, to len tie lstive Blede tvare!

to nic, bavkam sa :))

Anonymous said...

tak som asi divna, ale nevymenim. ja chcem muza spoznavat a hladat hranice moznosti. a kedze tie su nevycerpatelne, tak nuda nehrozi :)

Anonymous said...

ostať tajomným? To je tak na intelektuálske debaty, keď nechceš sex. Najlepšie je byť otvoreným, každým svojim pórom, len potom je sex skutočne dobrým sexom:)

April said...

Ako to tu tak citam, tak zistujem, ze jedine muzske komentare su tie tvoje.

Ale jedna vec by ma este zaujimala: Ty chces byt pre baby tajomny ale od nich chces, aby sa ti otvorili (vid tvoje predosle posty). Nemyslis si ale, ze sa ti baba bude bat otvorit, aby si ju nevymenil za nejaky iny tajomny objekt? Lebo pritazlivost tajomna plati pre obe pohlavia rovnako.

swarovski said...

bud to fakt citaju len baby, alebo muzi nekomentuju... lebo to vedia vsetko lepsie ako ja a nechcu ma tu zhadzovat na mojom vlastnom blogu :)

ja som otvoreny az privelmi... potom mi vsetky vravia, ze som cudny. tak si vyber

april, please, nebud uz taka vazna, ked su posty trosku nadnesene... ved mas pri svojom mene taku neznu "fotecku" dievcata s velkymi kukadlami... odviaz sa trosku :))

mí ,-) said...

swar na pravidelny sex sa mozes vyprdnut.. :-) podla mna je ovela lepsi ten nepravidelny, o to menej predvidatelny...

a s tymi tajomnymi muzmi, nieco pravdy na tom bude.. ale opet plati 100 zien - 100 chuti, rovnako aj reciprocne.. :-))

swarovski said...

no, konecne chlapske slovo...

Anonymous said...

swar, rozosmial si ma, vsetky zeny ti tvrdia, ze najlepsi sex je s tym, koho pozname a ty, ze nie, chces byt tajomny...
lenze potom sa necuduj, ze... :))))

dievčatko s dáždnikom said...

veľmi si to tu nezútuľňujte chlapci, aj tak posledné slovo má mať žena, a ak nie, tak aspoň myšlienku :o)
to neobanášujete:D

biker said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dievčatko s dáždnikom said...

hej baby, ale swar tu nepíše o najlepšom, ale o pravidelnom :o)...

Pustovníčka said...

swar - dobre som sa pobavila :-)
GWU - spravna poznamka :-)
Tajomny chlap a vztah ? Sci-fi :-)

Anonymous said...

..asi to bude tym, ze swaro mysli na onee..ako to on.. pichanie

ninka said...

Pobavil si ma tym svojim receptom:D

Pecosita said...

myslim, ze trepes hluposti, kacicka. :-P aj ked ano, hlavne, ze je zabava ;)
sa mi paci, ako chces davat navod, ako na zeny, a pritom sa zien na to ani nespytas :D ale ved, nech sa paci. good luck. aj ked fakt neviem, skakat do postele nejakemu nasilu tajomnemu typkovi...neviem neviem, asi nie. mozno ked som bola mladsia a sprosta, teraz uz radsej niekoho, koho poznam a kto sa predo mnou na nic nehra. prekvapenia su fajn, ale tie nemile ani nie. a stotoznujem sa s tu uz napisanym, mna bavi chlapa spoznavat...a nie je to nuda. ty mas zjavne iny nazor, akonahle uz niekoho spoznas, tak sa pre teba stava nudnym. trochu smutne :(
jeden fajn chlap mi raz napisal: bud taka, aka chces byt, len tak to funguje. a ak si povahou otvoreny, nasilu sa tajomnym nikdy neurobis. a ak ano, tak to kazda normalna zenska na tebe spozna a bude citit, ze nieco nie je koser a tak ci tak ti do tej postele neskoci. ale ak ti fakt ide len o kvanititu a nie o kvalitu, tak skus ist na nejaku diskoteku, kde chodia pipusky do 18, urcite uspejes a budes sa moct citit, aky si ty fasa chlap. aj ked divnuo, nedavno si nam tu kazal o tom, ako ti mame otvarat svoje dennicky a teraz toto. odporujes si, pusinka :)
ale inak si mi chybal ;)

swarovski said...

aj ty si nam tu chybala pec:) ale series ma a ty vies preco :)) v dobrom

kolko ludi, tolko vyznamov toho isteho slova... tajomny nie je neuprimny... napisal som uz rano odpoved na vsetky vase commenty, nakoniec z toho vzisiel post... paci sa mi, ako reagujete a vsetko to okolo :)) nechcel som ho hodit na blog, nech vas nespamujem svojimi blbostami stale, ale dobre teda, pustam do eteru... :))

Pecosita said...

a ja som sa o to zasluzila????
ja budem namyslena...no....uuuuuf :))

swarovski said...

uz si ako stara indianka... uffkas tu :))

Pecosita said...

to bol vzdych ;))

swarovski said...

ty vzdychas uff uff? hm, teba mat za milenku, tak sa citim ako na indianskej porade :))))

Pecosita said...

vzdycham podla okolnosti...a podla toho, s kym som a co s nim robim a ake pocity vo mne vzbudzuje ;)) niekedy mozno aj uff :))

ty mat mna za milenky, tak by si bol v siedmom nebi a nie na nejakej blbej porade ;) trdielko ;)

Pecosita said...

za milenku, samozrejme...napriek istym pochybnostiam som stale len jedna osoba :D

Anonymous said...

Tajomný muž je muž, ktorý Vám hneď všetko o sebe nevyklopí, ktorý Vám informácie o svojej osobe dávkuje v malých množstvách...A nie je to príťažlivejšie? Však buďťe objektívne, slečny. Neviem, ako pre ostatné, pre mňa je to zábava. Fandím tajomným mužom. Je to hra. Je to chalenge;)