Tuesday, October 30, 2007

2 in 1

doteraz...

vzdy som ich vychutnaval,
vzdy som o nich snival,
vzdy som po nich tuzil,
vzdy ma inspirovali,

robili mi radost, prinasali stavu do zivota.

Zeny a Dialky.

vzdy som si zabezpecil potrebnu davku radosti,
ked mi chybalo jedno, kompenzoval som to druhym.

teraz...

ked spojite dva sny, moze z toho byt stastie.

v horsom pripade z toho moze byt prazdno,
sny sa vyneguju, ostane nula, nic.

viem,
v matematike plus a plus ostava plusom,
v zivote to tak byt nemusi...

Zena a Dialka,
moje dva sny spojene v jednom.

tentokrat sa mi vysledok nepaci,
je nim...

Zena, ktora je Daleko.

3 comments:

Lilith said...

I hear you ... mam to iste s chlapom ...

dievčatko s dáždnikom said...

produkty dva v jednom nestoja za nič :o)

Pecosita said...

zjavne je to v dnesnej dobe "popularny" fenomen.