Friday, September 10, 2010

uplny debil

vzdy som chcel byt sam. nie osamely, ale sam. 
zda sa, ze taka je moja prirodzenost. 

ak som spoznal zenu, ktoru som obdivoval, rychlo som zdrhol este skor, ako by som ju poriadne spoznal. vedel som, ze by som pri nej chcel ostat navzdy a to ma desilo. 

ved dobre, kazdy mame nieco, ale ten paradox este len pride.


nakoniec som nikdy nebol sam. 


pretoze som nevedel odist od zien, ktore bolo treba zachranit.
a od tych, co vela plakali uz vobec nie...


plac nezvladam, 
zachranujem na pockanie, 
obdivujem z dialky. 

uplny debil.

11 comments:

Lexa said...
This comment has been removed by the author.
Aisa - Aisha said...

zachranim .. Ta ... ?

swarovski said...

mas recept? :)

osamela said...

Nuz, tak obdivuj. ;-)

Donato said...

Hovoris mi z duse.

Anonymous said...

swarko nezachranuj :) spoznavaj a zaroven obdivuj a dovol jej spoznat Teba ... J

anicka said...

Swarovsky, kebyze si vymenime role, tak jedine v tom, ze ty by si bol zena a ja muz...hmmm...

motýľ said...

ten nadpis a charakteristika tvojho konania k sebe idú :-) len teraz ešte prísť na to, prečo to robíš. a prestať s tým :-)

Janka Martini said...

plac nezvladam, zachranujem na pockanie a..

..a milujem z dialky

a to je Swar este horsie nez to obdivovanie

Zuzankita said...

Ahoj, som dnes prvý krát na tvojom blogu (hanba mi!) Už asi hodinu čítam a prikyvujem. Som lenivá nechávať komentáre.
"Plačúce dievčatá" má odjakživa vytáčali! Vždy pre seba získali tých najlepších a ja som tam len tak sedela a rozmýšlala čo by sa stalo keby sa zrazu rozplačem aj ja.
Nemyslím si, že si úplny debil. To určite nie. Proste väčšina mužov sú "ochranári" a potrebujete byť silnejší.
Na druhej strane, úplny debil by bol ten ktorý by ju tam nechal sedieť a plakať (i keď niekedy by si to zaslúžili)
Pred mužmi neplačem - zo zásady.
Dúfam, že aj ja mám niekoho kto ma z dialky obdivuje.
Dúfam ale že raz príde.
Ale aj vy chlapi plačete, aj mne sa to už stalo. Plakal. Aby som neodišla. To je najhoršie. Človek sa cíti ako sviňa.
To už je ale jedno.
Spravila som čiaru.
Teraz som šťastná. Dúfam, že ešte dlho budem. Dúfam, že nám vzťah na dialku vydrží (aspoň kým za ním neprídem)
Dúfam.
A ty sa nenechaj manipulovať.

welin said...

celá ja