Thursday, October 18, 2007

ako usetrit? zacni chlastat!

nepatrim medzi ludi, co nejak obzvlast holduju alkoholu.

svoje prve pivo som si dal hadam az ked som mal osemnast. nikdy ma to prilis nelakalo, mozno aj z dovodu, ze v rodine som mal dostatok negativnych prikladov toho, ako dokaze alkohol cloveka nielen zmenit, ale aj znicit.

... napriek tomu som uz v zivote chlastal z roznych dovodov.

chlastal som zo zvedavosti,
chlastal som, lebo som sa z niecoho tesil,
chlastal som, aby som zapil zial,
chlastal som, aby som zabudol,
a mozno som chlastal aj preto, aby som nezabudol.

nikdy som vsak nechlastal z jedneho dovodu.

nechlastal som, aby som u s e t r i l.

znie to bizardne, vsak?

vacsinou ide chlast celkom do penazi, suhlasim...

niektore veci by cloveka nikdy nenapadli, musia sa mu stat.
az potom pochopi suvislosti, zlozi si skladacku do celku.
az potom sa prejavi krasa ukryta v jednoduchosti...

moj zivotny styl sa viac menej sklada z troch pilierov.
praca, sport a vsetko ostatne, zabavne aj nudne.

ta posledna polozka zerie z uctu najviac.

ze preco?

ked sa vystavim v praci a pri sporte, zalahnem a spim...

ked je sportu pomenej, tak sa vo mne prebudza srdce tulaka, srdce pozitkara. so vsetkym, co k tomu patri...

nakupujem, zeriem vonku, pijem kavy vonku, zase zeriem vonku, vozim sa po meste, zase nakupujem, skocim nachvilu sem, skocim nachvilu tam.

som schopny o jedenastej vecer sadnut do auta, pozvat niekoho do mekaca, na kavu, som schopny platit 100 Sk na hodinu v inet kafe za internet, aj ked ho mam aj doma.
len aby som mal pocit, ze nehnijem doma, ze som v strede diania...

vrece penazi v prdeli kazdy mesiac...

ked som to chcel obmedzit, mal som permanentne depky a aj tak som skoncil v meste.

teraz je to inak!

vraciam sa k pointe...

minule som si hned po prichode z prace dal pohar vina. len jeden.
dostal som ho do daru, zvedavost mi nedala a hned som ho musel ochutnat...
je to "vino special", tak som si dal ozaj len poharik a zvysok som odlozil na neskor.

ake to malo nasledky?

kedze mam pohodlnu rit a nikde nechodim pesi,
tak som (napriek tomu, ze ma to ukrutne tahalo von) musel ostat doma.

upratoval som, cital knizku, isiel konecne spat skor ako o jednej v noci.


davno nepoznane rozmery travenia vecera, na druhy den som mal z toho celkom dobry pocit.

byt upratany, chlapec vyspaty a...

... plus minus usetreny liter v penazenke!

nasiel som liek na moju rozhadzovacnu povahu.

uz tyzden, hned po prichode z prace, ked nesportujem, si dam pohar vina.

no dobre, niekedy dva, ale nikdy nie viac...

citam knizky, ktore som v poslednom case nemal kedy citat, chodim skoro spat.

to vsetko vdaka alkoholu....

neviem, dokedy mi to vydrzi, ale teraz...


chlastam a setrim!


prve trosku a to druhe velmi.

idealna kombinacia...

12 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

toto nevymyslíš, to treba zažiť :o)

ja keď som nepila a chcela ísť von s priateľmi, utratila som ťažké prachy za nealko na celú noc, takže tiež chlastám a šetrím :o)

svet je ružový :o)...
cmuk

swarovski said...

girl, sme tazki praktici :)

Anonymous said...

po chvili ta tento obycajny zivot prejde, kedze vyzeras ako niekto, kto k uspokojeniu potrebuje vyraznejsie stimuly ako 4 precitane knizky...napriek tomu je to sympaticke...

swarovski said...

pure p.: knizky nepodcenuj, nikdy som ich nepokladal za nieco obycajne! :)

v podstate sa toto vsetko hodi k rocnemu obdobiu, pokoj, pomalost, ocista. po lete sa to celkom zide...

ale dokedy? to ozaj netusim. hadam, dovtedy, kym mi bude chutit to vino :)

Anonymous said...

ty a upratane!?!to hadam srandujes:)??

(Lenin)

Anonymous said...

najst si spravny sposob minania a setrenia zaroven je ozajstne umenie...veru ku chlastaniu a minaniu penazi chyba velmi malo,avsak ku setrnosti a spokojnosti velmo vela..najst si sposob spravneho vyuzitia casu je veru dolezite

Anonymous said...

"dovtedy, kym ti bude chutit vino?" heh, si sa dal na tazku cestu:))))

-- kamikatze -- said...

heh, hned som pozrela co mame v bare... :D skoda len ze som nevodic :(

Anonymous said...

A ja chlascem (primerene, ze jo), no napriek tomu to ide do penazi. Eh, asi neviem pit:)

Aisa - Aisha said...

inak je faktom, ze 0,5litra piva stoji 1/2 z toho co stoji 0,5litra akehokolvel nealka ....

a naviac, ked si dam liter piva staci mi to na celu noc, nealka vychlacem za noc cca 2-2,5 litra, hm asi budem chlastat uz len alko, .....

Anonymous said...

akilah: aha, cize 1/2 litra capovaneho piva za 30sk je menej ako 1/2 litra kofoly za 6-7sk (2 litre za 30sk)...dobreee ;)

Aisa - Aisha said...

anonymus kde capuju kofolu 1/2litra, teda 0,5 litra, pol litra v cene 6-7 skk daj typ, ja poznam len podniky kde kofola stoji 6-7 skk za 0,1litra teda za deci, naviac mnoho podnikov uz capuje len 4 decovu cofolu v cene cca 25 -30 skk - co je stale viac ako za to pivo :)))))))))))))))))