Wednesday, March 05, 2008

naposledy

martini rovno z flase.

davaju tam specialny uzaver, tecie pomaly.
mozno, aby mal clovek cas uvedomit si absurdnost svojho konania.

mozno by na kazdej flasi malo byt napisane "nepomozem ti".
pismena budu obratene, citatelne len v prevratenej polohe...

***

cesta od teba bola vzdy nekonecna, ani dnes tomu nebolo inak. doma ma cakala tvoja vona, ktoru si tam pred chvilou nechala, tvoj nedopity pohar a flaky na poduskach (aj tak si myslim, ze su to vankuse) z tvojej americkej "nezmyvatelnej" mascary.

nuz, mozno ju rozpusta ta sol v tvojich slzach, neviem.

tie flaky su z lasky, hovorievas.
...preto ich tam nechavam.

***

posielam ti sms. prazdnu. slova su zbytocne.
aj tak vies, co chcem povedat.
odpisujes. tiez prazdnu. staci...

***

hovori sa, ze clovek nikdy nevie...
ze by mal vsetky pekne veci prezivat a robit tak, ako keby to bolo naposledy.
myslim, ze nam to celkom ide...

***

co myslis, kolko krat?

kolko krat moze byt este naposledy?
kolko dni za sebou sa da povedat, ze uz nikdy?
aku vahu maju slova nevolaj, nepis, nesmies?
nikdy...

len na narodeniny. vtedy sa patri zavolat.

ja ich mam zajtra, "klamem ta" vzdy.

... a ty vzdy zavolas. si moj darcek ku kazdodennym narodeninam.

podla tejto rovnice mam aspon 300 rokov, ale radsej ako 300 narodenin by som si prial este jeden zivot. taky normalny, ludskodlhy. pre teba...

aby som nemusel premyslat, kolkokrat povedane naposledy je jedno ozajstne naposledy.

pretoze raz mi uz nezavolas ani na "narodeniny".

a potom uz nikdy...

16 comments:

Anonymous said...

Pekne, pre koho si to pisal? Samozrejme okrem mna...:)

swarovski said...

teba nepoznam :)

dievčatko s dáždnikom said...

viem, že nie pre mňa, ale práve pre toto verím v obyčajné šťastie, šťastie ktoré nepotrebuje viac ako mať toho druhého...

neschováš sa za kamienky, ani za masku, ktorú si tak veľmi opatruješ, pretože aj taká maličkosť ťa prezradí, hoci by bola vymyslená, musel by si ju vymyslieť ty, a ak nie, páči sa ti, inak by si to nenapísal...

vieš čo mám na mysli?...

prázdnu esemesku, predsa...

to robia iba ľudia, ktorí veria, tí čo nechcú byť sami, pretože aj napriek tomu že sú dlho sami a schovávajú sa do prázdna, potrebujú človeka, toho druhého...

swarovski, je dobre že si, niekedy mi pripomínaš (ani nevieš ako), že život sa musí žiť..., s tým druhým a pre neho...

som sentimentálna, ble :o)

Lev bez hrivy said...

Hm, ze narodeniny... to je dost velky problem pre toho, kto si datumy nepamata. Mne v tomto smere pomahal kalendar - na meniny sa dalo nezabudnut a bol to dobry, hm, skor presvedcivy dovod napisat ci zavolat. Obaja sme sa tvarievali, ze je to len kvoli meninam... :-)

Anonymous said...

Now she's gone, I don't know why

And till this day, sometimes I cry

She didn't even say "goodbye"

She didn't take the time to lie

BANG BANG

Dee said...

to je smune:) heh, neviem jak to robis, co vsetko si uz zazil, ale z tvojich clankov vyznieva ze velmi vela...
a neviem ci je to nahoda, ci sa to deje kazdemu, ale daktore tvoje clanky mi pripominaju moje myslienky:)
myslim ze som uz raz chvalila tvoje slohove crevo ale ak ne, tak ti vravim, ze mas super clanky:P

goldenbaby said...

*

zero said...

fajn cteni. vystizne. zivoty se dost podobaji. i kdyz kazdy ma pocit, ze prave jeho duse je dramatickym a neviditelne chranenym stredem sveta. heh - zivot je nicotna vec, existujicich v milionech hrubych kopii! a sem nihilista! :)

Anonymous said...

...no vidíš...dáš do toho trochu citu a všetci sú z Teba zase na mäkko :)
Som rada, že si zasa "v pohodke" ...a
píšeš o veciach, ktoré potrebuje KAŽDÝ !!!


...tak teda vitaj v klube :)

Anonymous said...

...ty ma nemusis poznat, staci, ak poznam ja teba..ani vyrobcu tvojho oblubeneho svetra, co nosis na koseli nemusis poznat a je ti usity ako na mieru:)

Zasnívaná said...

to si napisal zenam k MDZ?

pekne napisane. uznavam.

Anonymous said...

mam z toho zimomriavky ..az neprijemne to reze vo vnutry..asi preto, ze mi to nieco pripomina..
skladam klobuk pred tvojim pisanim..

pollux said...

No Swar o.k.Ide s toho pravda.A prečože to z dotyčnou nejde??Ha?Inak myslím,že si týmito pár vetami roznežnil všetko čo toto číta a nosí podprsenku.Múdro(:Sklánam sa

Anonymous said...

svar, citam ta dlho, a aj ked si myslim, ze som vedla ako riadna debilna jedla, tak by som ti povedala na to asi tolko (hoci moj nazor je zbytocny v tomto pripade):

vykasli sa na narodeniny, flaky na vankusi (a v srdci) vyper. aj by som ti povedala, aby si sa opil,ale to si uz asi urobil velakrat.

pointa? priprava na to "nikdy". sme ludia a pride skor, nez si uvedomis...

ema

swarovski said...

ema, ziadny nazor nie je zbytocny...

Anonymous said...

Hiii

No way out.
Cheers

Swarovski Crystal Bracelets