Thursday, October 12, 2006

hviezdicka

niekedy je tazke rozlisit, co skutocne zazijeme a co sme si k tomu len vymysleli...

aspon ten zivot vyzera pestrejsie.

ONA.

vcera vecer prisla od nej sms.

vraj "obrovsky sa premaham neist s tebou von, nepisat to, co chcem pisat...".

hm, preco maju zeny taku pevnu volu tam, kde to najmenej treba?

ma frajera a nechce robit nic, co sa vo vztahu nepatri a v mojej pritomnosti len tazko prekonava pritazlivost ktora medzi nami je.

aspon ma podobnymi vyrokmi blazni...

a ja sa rad necham blaznit, niekedy je to prijemne. len s tym musi byt clovek vyrovnany, ze to co pocuje nemusi byt vzdy pravda...

...hoci, "chvejuca sa pokozka" na zenskom krku neklame, takze nieco pravdy na tych vyrokoch bude...

jemnucka, vonava, horuca pokozka. krehucka kostricka. az som bol prekvapeny, aka krehucka...

pery ma palia este teraz.

paci sa mi.

nie len tak na hranie.
skutocne.
zdroj inspiracie.
zena ktora ti je rovnocennym partnerom.
zena, ktoru si mozes vazit.
zena, ktora ta obohati nielen svojim orgazmom. (aj ked ani ten nie je na zahodenie, priznavam)

jedna zo sto...

cize tak max. 3 kusy za zivot. (ak neumries prilis skoro, alebo aj ju nestretnes prilis skoro.)

a ceresnicka na tejto ruzovej torte?

nekonecne ma p r i t a h u j e.

ja nechcem, aby robila "zle" veci.
je to zena, s ktorou si viete predstavit zivot, takze nechcete vediet, co vsetko zle by urobila frajerovi. nahodou raz budete tym frajerom vy a mate nad cim rozmyslat...
to radsej nie. sladka nevedomost...

som stary pes a dokazem taketo podnety kontrolovat. aspon dufam. opakujem si to dokola...

opantala ma. mozno ju ani nechcem spoznat viac.
"zobycajnela" by mozno. takto na pomyselnom piedestali vyzera lepsie...

...aj ked je mozno iba vymyslena.

vcera pisala aj BL. byvala laska. vraj navzdy bude sucastou mojho zivota.
sakra, toho som sa bal...

aj ked "navzdy" nebyva niekedy az tak dlho...

hm, zisla by sa mi hruba ciara. za minulostou. skusim sa po nejakej poobzerat...

tie doterajsie nejak nezabrali...

9 comments:

Pecosita said...

fuh, clovece....podobne uvahy mam, len nemam gule to niekde zverejnit..sice nie o niecej krehuckej pokozke...ale o muznom strnicku na lici, ktore...patri inej. a tiez nechcem, aby robil "zle veci".

swarovski said...

muzske strnisko sa paci zenam len kym patri inej.... potom uz len pindaju, ze pichas :)

Kozo said...

Strnisko je dobré na pohľad, nie na omak.

K tomu "robeniu zlých vecí" len toľko: Možno keby ste to dotiahli do konca, tak viete, že toto je niekto s kým chcete prežiť celý život. Takto len fantazírujete a možno tá predstava je mylná. A čo keď nik lepší pre vás už nie je a zbytočne strúhate formu?

Pecosita said...

polepetko: nechcem nad tym asi takto premyslat. zatial. pretoze...som sracka a nechcem ublizit tretej osobe, ktora, chuda, nic netusi. a ak je to muz mojho zivota, tak sa to ukaze...momentalne o tom silno pochybujem :)

ad strnisko: pani, take spravne strnisko pri takej spravnej bozkavacke nie je vobec zle ;) ale ano, ani tu netreba prehanat ;)

astroboy said...

polepetko ma pravdu, teda, MOZE mat pravdu. je celkom mozne, ze ten treti, ten, ktoremu by sa "ublizilo", by vlastne len dostal sancu hladat si niekoho, s kym si budu navzajom sudeni. problem je akurat v tom, ze to pravda byt MOZE...

Kozo said...

Presne tak. Môže to byť pravda. A to "čo by bolo, keby bolo" Ťa potom môže trápiť celý život. Nikdy nebudeš mať istotu. A súhlasím aj s tým, že pre druhú polovičku toho páru by to tiež mohlo byť pozitívne. Ak jeden z páru má nutkanie, tak Tvoja opatrnosť ich krízu zvyčajne len odďaľuje, ale je nevyhnutná. Skôr, či neskôr.

sas said...

Fajn clanok, konecne aj ine, ako tie bezne chlapske vystatovacne zvasty po opici a po sukani...

swarovski said...

hm, sasanka, tak tie dalsie ta moc nepotesia asi :) ale ako som uz pisal, niekedy piseme ako by sme chceli veci mat, nie ako v skutocnosti su... :)

Anonymous said...

starym psom sa nazyvaj najskor tak mesiac po styridsiatichsiestich narodeninach ;) btw tie hrube ciary.. vzbudili vo mne inspiraciu... thx