Monday, April 20, 2009

dusok bolavej zavislosti

ak mi raz odopries seba,
ak nedostanem davku,
ak...

najdu moje telo,
zive, ale bez zivota,
v byte oblepenom fotkami.

budu na stenach,
budu na strope,
budu visiet v priestore.

budem na nich lezat,
budem sa nimi prikryvat,
budem sa s nimi milovat...

fotky casti tvojho tela.

dochytane,
osuchane,
oplakane,
doskriabane...

budem na nich kreslit.

vsetko co som ti robil,
vsetko co som sa bal urobit,
vsetko, co mi uz nedovolis,
vsetko co som nestihol.

vyryjem do nich.

tvoje predstavy,
moju bolest,
tvoju radost,
moju krv,
tvoje modriny,
moje jazvy,
tvoj strach...

moje predstavy,
tvoju bolest,
moju radost,
tvoju krv,
moje modriny,
tvoje jazvy,
moj strach...

kazdu ranu, ktoru sme si sposobili,
kazdu, ktoru sme si zahojili...

vyryjem do nich seba.

do fotiek seba,
do seba teba...

na fotkach,
na mne,
vo mne.

vsade ty...


molko tvrdi, ze modriny dokazu byt dokonale.

to neviem...

viem len, ze niekedy su ruky horucejsie ako kvapkajuci vosk.


... a ze niektore znacky sa nikdy nezahoja.

8 comments:

Aisa - Aisha said...

vitaj spat swar .... je to perfektne ....dokonale, dvojzmyselne, swarovsky prijemne provokacne

Anonymous said...

nehanbim sa za svoje slzy,
pridem a pokropim ti nimi celo.

nenecham ta tam lezat bez duse,
to radsej aby si lezal mrtvy.

pozbieram vsetky tie fotky, roztrham, spalim ich...nasimi horucimi dlanami.

swarovski said...

... neplac, snivanie neboli. ani mna nie.

ale pekne doplnenie :)
dakujem dievca bez mena.

Anonymous said...

nech vam to vyjde, swar a dievca bez mena:) ("LSD" aspon do vtedy, kym si zuby nebudete vymienat;) ) drzim palce, zasluzis si to

Anonymous said...

Dufam ze teraz nesklamem anonyma, ak to uvediem na spravnu mieru

bolo to iba rozcitene doplnenie.
.
.
.
aj ked take "LSD" by som brala kedykolvek :)

dievca bez mena

goldenbaby said...

myslela som si,ze najvacsi trest je milovat ta a byt bez teba..
zistujem,ze ukrutnejsie je zistenie,ze uz "patris" inej..
'
mic

Courtney said...

Páči sa mi tvoje písanie. je to hlboké.

Sac Hermes Bolide said...
This comment has been removed by a blog administrator.