Sunday, November 19, 2006

ako zbalit babu

aby som zase nebol prekliaty, upozornujem na nizku uroven serioznosti postu, kto nema zmysel pre ironiu, nech ho kludne cita, ale prosim, nech ho nekomentuje... :)

samozrejme by som tuto temu mohol nechat na "fajnsmekra a odbornika", ale ja musim do vsetkeho strkat nos, ze ano...

...existuje urcite mnoho sposobov a vzdy zalezi od situacie, konkretnych osob, bla bla, ale...

... najuspesnejsie je u mna toto. vlastne sa slecny zbalia same.

recept? m o m e n t p r e k v a p e n i a/ z a u j a t.

najlahsie to samozrejme dosiahnete, ked zacnete o stol buchat pol metrovym vtakom, alebo roztrhate teatralne bicepsom tricko.

zaujmete urcite a myslim, ze prekvapenie je tiez zarucene... u mna vsak tento sposob z presne dvoch horeuvedenych pricin neprichadza do uvahy- fyzika nepusti...

takze spat do reality a teraz trosku vaznejsie (cize tak na 20%).

co sa tyka mojho vzhladu, neviem samozrejme objektivne posudit (podla mna som fesak), ale z reakcii a popisu okolia vraj neposobim extra doveryhodnym a na seriozne zoznamovanie perspektivnym dojmom. no proste primalo perspektivy, co sa trvaleho vztahu tyka je vraj viditelne na prvy pohlad. viem to napisat aj jednou vetou, ale ja sa rad hram s nezmyselnymi slovickami. ta jednoducha veta by bola- vyzeram ako namysleny kokot, co chce kazdu, co neutecie "spoznat". (ale ja si to fakt, ale fakt o sebe nemyslim)

ale k veci.

v momente, ked ma uz vsetky pokladaju za oberkokota je vhodne otvorit hubu, prijemne sa porozpravat a...

...vyklopit, ako rad citam (ja som ozaj precital aj zlate stranky 2x), sem tam spomenut mena ako Guy de Maupassant, Paolo Coelho, Márquez..., opytat sa, co radi citaju ony...

ked zistia, ze necitali ani stvrtinu toho, co ja, trosku sa sami pred sebou zahanbia, ze mali voci mne predsudky a uz ich ani nenapadne o mne zmyslat v zlom.

uz som zrazu zahadny muz, ktoreho treba lepsie spoznat.

vtedy pride na rad pozicanie polnocneho dennika. (ja som si myslel, ze to cital kazdy clovek, ale nie je to pravda). po precitani tejto, podla mna skvelej knizky, su vsetky citatelky zamilovane do hlavnej postavy a chcu prezit take veci, ako sa prave docitali a...

... nalepia sa na prveho chlapa, co im pride do cesty. neviem, ako sa odborne nazyva jav, ked sa vtacik vyliahne z vajca a prve co zbada, poklada za svoju mamu, ale princip je podobny.

no a "ten chlap" to som ja, lebo mi prave prisli vratit tu knizku...

jednoduche. ale fakt to funguje...

fakt ano.

20 comments:

Pecosita said...
This comment has been removed by the author.
Pecosita said...

ha, na tom polnocnom denniku nieco bude. za siedmimi horami a blablalbla som pozicala mojmu velmi davno byvalemu frajerovi spominanu knihu. rozisli sme sa, on ju zacal ale citat az po rozchode, a ked mi ju prisiel vratit, nehorazne ma zviedol ( a bol to najlepsi sex s dotycnym clovekom) ;)
dobry recept ;)

myslim, ze vydavatelstvo by malo popremyslat nad dotlacou ;)

PS: predosly koment bol moj, ale bolo v nom tooolko chyb, ze som sa zan hanbila ;))

April said...

Vcera mi moj otec povedal zivotnu mudrost, prameniacu z jeho prveho (zkrachovaneho) manzelstva: Nikdy, nikdy, nikdy neuhanaj chlapa. Nechaj sa uhanat.
Takze ja sa pri baleni (ci nechavani sa balit) budem drzat tejto taktiky, lebo po dlhej dobe je to asi to najrozumnejsie, co moj otec povedal.

swarovski said...

ja ti neviem april, nie je to vzdy tak, niekedy je tazke vas rozlustit... a ked to prezenies s tym cakanim, mozno ti utecie ON. aj ked osud nas vzdy dobehne, podla mna...
pec, s byvalymi sa moze? hm hm hm :)

Anonymous said...

a ja som si naivne myslela, ze dnes balia baby chalanov

Pecosita said...

co hmkas?

Terra said...

ja by som to teda prezivat nescela...ale asi som uz stara :D

swarovski said...

germa, nebranil by som sa tomu, keby to zeny robili castejsie, aj knizku by som si rad pozical :)

medenka, mozno som starsi od teba :)

ninka said...

tak to bola ironia? - xixix takze perfektne balenie bab :-)- xixi kolki tvoji kamosi to uz odskusali a vyslo im to? - xix
grgapitic-odbornik a fajnsmeker na balenie bab?-xi Jaaaj ta ironia -x

dievčatko s dáždnikom said...

na margo bývalých: taktika, vzrušiť do nepríčetnosti drobnými nenápadnými ťahmi a potom nechať tak, nech si vychladne sám:o), osvedčená,

k baleniu: keď zbalím chlapa, nikdy zo vzťahu neostane nič pozitívne, keď ma zbalí on... :o)

no a k článku: nechceš ma zbaliť swarovski?:o)

swarovski said...

g.w.u.: zastav sa pre knizku... :)

dievčatko s dáždnikom said...

mám sa tváriť, že netuším kto je maxim e. matkin, alebo len, že som zaneprázdnená inými činnosťami a tak som sa k jeho knihe ešte nedostala???:o)

swarovski said...

tvar sa podla toho, co chces dosiahnut :) kym sa hrame, je povolene aj trosku "podvadzat"... ale len trosku! a len kym veci nezvazneju... :)

Terra said...

starsi odo mna? no neviem neviem :)
anyway, ako tak citam novsie clanky mam par pripomienok :). prve, ze ti robim reklamu a ty mne nie, to sa patri? druhe, ze teeez som bola v pokuseni napisat mail ale zachranilo ta to, ze v robote ma to do mojho gmailu nepusti :) (ale tiez by som sa mohla pridat k ostrovanke a natalie :) ). tretie az nekonecno - jaaaaj to by toho bolo o LSD ;).

Anonymous said...

ak tu pridam dalsi komentar, zareaguje nan niekto, alebo sa aspon najde dake mile individum, co precita..? tak ja to risknem a vyskusam .)
tento clanok je taky uzasny.. lebo je fakt taky, ze musi fungovat, viem si to predstavit, uz len z toho, ze poznam kazdu knihu a spisovatela, co tam boli spomenute.. a tu je ten hacik.. ja to poznam.. ja som citala.. tak ako by si zbalil mna, swar? :) ci mna nechces a je ti to jedno? :/ ... a tento hacik je dovodom, preco mi tretina chlapov povie, ze nechce mat mudrejsiu zenu jak su oni, druha tretina, ze su radi, ze maju taku kamaratku, ako som ja, a tretia tretina sa vyhyba a raz za cas utesuje - to je to najhorsie, ked cloveka lutuju

swarovski said...

emily, najlepsie su mudre zeny, ktorym sa pacia moje oci a ktore su nasledne na to pritulne a milucke :) mne mudre zeny nevadia, prave naopak... vadia mi len zeny, co sa nevedia uvolnit. teda nevadia, je to ich vec, ale nezdrziavam sa v ich spolocnosti, ked nemusim...

Anonymous said...

swar, k tomu mam len jediny komentar: chcela by som vidiet tie tvoje ocka :)))

Admin said...

Ak si chcete pozrieť prehľad techník na zvádzanie ženy, tak choďte na túto adresu
http://charismaseeker.blogspot.com/2007/02/prehad-kl-zvdzania-as-1.html

Mellany said...

fakt je lepsie byt zvadzana ako zvadzat...aj ked dostat to co chces je lepsi pocit ako ked niekto dostane teba
preto je lepsie zvadzat a pri tom sa tvarit ze dotycny zvadza teba :)..a tak je radost na spravnom mieste :)
Mno s tou inteligenciou..hej..je to tazke..pretoze maloktory chalan sa citi prijemne v spolocnosti dievcata, ktore nie je vymlete a cita aj zaujimavejsiu literaturu ako je harry poter alebo tie slzyrvuce dievcenske romany....aj ked niektore naivky sa zbalia ovela jedoduchsie ako tie o nieco mudrejsie :)
Ja som o dost rocnikov mladsia a dovolim si skonstatovat ze nie je ziadna vyhra byt mudrym dievcatom, pretoze potom mam predsudky a niektore sa velmi tazko odburavaju
a zase...maloktory chalan cita ( vacsina sa vyziva v novych filmoch....ved sme vraj v 21.st a ti zasneni romantici uz vymreli :)

umelina said...

ahoj swarovski,

su aj vynimky, ktore by si neohuril, napr. mna, odovodnim :)

1. nikdy si ani nevsimnem, ze ma niekto bali ...
2. Maupassanta, Coelha aj Marqueza poznam a citala som, takze by si ma neohuril :) ale mozno si fakt toho precital viac ako ja
3. Polnocny dennik som citala tiez
4. a dokonca ho mam doma, takze by som ti ho nemusela ist vratit a teoria o kuriatku by sa nekonala :)

V kazdom pripade sa mi tvoje pismenka zapacili a este tu pobrowsam ..

Lovu zdar ;)