Tuesday, October 17, 2006

bolava kvetinka

sadol som si prave do net cafe, nado mnou na stene vypreparovana polovicka muflona, na stole zla kava, aspon, ze hudba stoji za to...

prave mi pisala K (kvetinka). laska mojho zivota... aspon som si to niekedy myslel, ze nou je... ale o tom inokedy. aj o tom, ze ziadna laska nie je vecna.
(El Amor Eterno No Existe)

ze sa ma fajn, ale ze to boli ako pica (nemam skusenost, ale asi velmi, ona normalne take vyrazy nepouziva).
operovali ju, nedavno sa prebrala z anestezie, este vraj poriadne ani nevidi, kedze jej plastikovali nos. teda ja si ju tak doberam. vlastne je to aj pravda, robili jej rekonstrukciu toho vsetkeho, co je hned za nosom a pred mozgom. same teflonove nosne prepazky a podobne vychytavky... nejak v tomto zmysle to bolo, ked mi to dopodrobna vysvetlovala pred tyzdnom...

len tak ma napadlo, preco pise akurat mne, ked sa preberie, ved ma milion ludi v zozname... asi som napriek vsetkemu zanechal nejaky ten dobry dojem, inak si to neviem vysvetlit... (samozrejme tato verzia patricne hladka moje ego, takze mi dokonale vyhovuje)

ona je typicky priklad toho, ze cim na nu viac kasles, tym si akoze muznejsi... a tym castejsie ti lezie do postele. nieco podobne sme nedavno rozoberali s micou v diskusii u nej na blogu...

no, nech sa uz cim skor zahoji, nech mozem skusit, ci sa operacia podarila... ona sa totiz nemohla moc dlho bozkavat, nakolko nevedela nosom dychat dlhsie ako 5 minut za den... a o inych skvelych cinnostiach, kde mate usta plne a musite dychat nosom ani nehovoriac...

ani si inac neviem predstavit, kolko teraz usetri na nosnych kvapkach mesacne... minimalne na jedny sandalky zostane. moze potom znovu skusat pevnost koze na mojich ramenach... tymi sandalkami. s ostrymi opatkami. nuz, ma rada muzov pod svojou nadvladou. pritom je to taky styridsat kilovy anjelik s modrymi ocami ako z japonskej kreslenej rozpravky. vizaz niekedy klame, vsak ano?

hlavne, ze jej je fajn...

... musim palit prec, vola T (tanecnicka). moja najlepsia kamaratka. zase bola trenovat nejake latino. po nom sa s nou neda vydrzat, taha z chlapov dole saty uz vo vytahu. volakedy som tancoval s nou, ale nerobilo mi to vtedy moc dobre, nakolko mala frajera a taka nazhavena utekala za nim. a ja som si musel hladat obet, na ktorej som sa mohol "vyburit"... (ano som vam vdacny srdiecka moje za vsetky pekne chvile)

teraz uz frajera nema, tancuje s inymi a trha saty zo mna.
zivot je vrtkavy...

17 comments:

Pecosita said...

no, pestre to mas ;)

swarovski said...

uplne nemusis verit vsetkemu, co citas :)

Pecosita said...

nejako som to tusila ;) ale clovek nikdy nevie, chlapi su vselijaki...aj zeny ;)

swarovski said...

pisal som v prvom blogu, ze clovek si niekedy realitu prisposobi... aby bol zivot pestrejsi.
a zaroven je to aj urcite alibi, keby chcel niekto nieco namietat, ze sa moc podoba na niektoru z tych postav... takze je len na kazdom z nas, comu uveri :)

Pecosita said...

prisposobovanie reality vsak moze sposobit znacne zmatky... v zivote:)
prisposobovanie reality na blogu je uplne ina vec :) takze len tak dalej...len potom mozne reakcie budu take, ako keby to, co pises bola stopercentna pravda ;) ale to ty vies, ze?

Pecosita said...

okrem toho ( a teraz pozor, idem chvalit) osviezujuce, dobre sa citas a aj to tvoje prisposobovanie reality ma svoje caro :)

swarovski said...

dakujem :) aj zivot ako taky ma svoje caro... a tu na blogu sa predsa hrame, no nie?

Pecosita said...

no, niektori sa hraju viac, ini menej...fabulacia mne osobne nikdy nesla ;) preto som este nenapisala roman.

swarovski said...

u mna je to fabulacia (ked uz sa ti ten vyraz paci) vychadzajuca z osobnych skusenosti... je to nieco, ako ked dvaja rozpravaju ten isty pribeh, nie vzdy je rovnako putavy... ako som povedal, je na kazdom, comu uveri... ved aj matkinov polnocny dennik sa zda celkom realny. ... a pritom je vymysleny.
...ja sa rad hram

Pecosita said...

hraj sa dalej, robi mi radost to citat :) zatial ;)

Daily Whinger said...

hm. zivot je trtkavy... to znie lepsie. asi si to necham zaregistrovat ako ochrannu znamku...

astroboy said...

pravdu mate vsetci jak tu ste :)

sas said...

fajn clanok :) i ked fabulujes...alebo tym skor, ze fabulujes, dofarbujes. Pekne.

Petra said...

mozno K pisala prave tebe preto, ze si bol jediny online a velmi sa nudila :P

swarovski said...

3llian: ked niekomu pises sms, nevies, ci je online :) ale mozno pisala vsetkym. mozno to bolo tym, ze este bola napoli v narkoze :)

Petra said...

aha, no tak to je pravda:D ale mne tak logicky z toho vyplynulo, ze ked si bol v net cafe, tak ti napisala cez icq alebo take nieco :) ved logika:)
aj ked v nemocnici asi nemas notebook... ved logika:D
... proste to je jedno :D

Barunka said...

alebo to je len taka prijemna lahodna telepatia, spolupatricnost, nieco osobne neosobne :)) cosi ako spriaznena dusa, niekedy sa stava, ze stretneme cloveka, a mame dojem, ano to je ON mojho srdca sampion, euforia zalubenia opadne, ale nieco sa zrodilo, a to uz zostane - priatelstvo, ista forma zvlastnej podoby lasky na dlho, na par okamihov, na zablesky --- a ten clovek , ti ludia sa o to nijak nepricinli, skratka to tie vibracie .... :)))))


swar dnes si catam vsetky, Tvoje stare veci, resp od zaciatku, ci od konca ... :)))) daarma