Thursday, June 21, 2007

cudne vitazstva

zase musim do niecoho rypnut, ale neda mi to...

ked sa zase nejakemu kolegovi v mojom okoli narodi dieta,
vsetci mu budu gratulovat, potlapkavat po pleci, aky je borec.

bude sa pysne prechadzat,
gratulacie prijimat,
dobre sa ozerie(me),
vyfajci cigaru vitazstva

a ja znovu nebudem chapat preco...

ved, tehotenstvo a porod si odsrala jeho zena...
ved, robil to co inokedy, len ho na konci nevytiahol...

ved, zatial si len obliekol dres, zapas zacina az teraz...
ci nie?


ako je to vlastne s tymi zasluhami?

12 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

zlatko, ty si si až teraz všimol, že svet je plný nespravodlivosti?

:o)

germa said...

tak toto aj mne vadilo, že môj muž si oslavoval v našom byte - susedy hneď žalovali - a ja som trpela v pôrodnici. Dokelu, swarovski, dúfam, že ty to raz neurobíš tiež tak isto.

S. said...

no- myslim, ze po porode mi nikto a nic na svete nezabrani v tom dat si poharik konaku a sluka z cohiby. bude to zasluzene a budem to asi potrebovat viac ako otec... :)

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

palculienka said...

tak u nàs to tak neprebehlo :) teda, odrodil to lekàr, ja som sa len dostavila :) muz to ani nezapil a kazdy den mi do nemocnice nosil jedlo :) potom spàval s malou na kresle, aby som sa ja mohla vyspat, asi je mimozemstan :)

I love you said...

praveze kto ma zasluhu? zahradnik co zasadi semienko a stara sa on aby vyrastlo alebo maticka zem, v ktorej je zasadene? :=)))

Aventerra said...

Swar, vie sa so ženou tešiť a dávať podporu, preto.

... z Marsu said...

to palculienka: a z ktorej planety ti spadol? zeby som aj ja nastavila hlavu k oblakom a cakala...

palculienka said...

2 z marsu, presnù lokalitu neviem, ale s urcitistou viem, ze je to na mliecnej dràhe :))

Anonymous said...

a možno je to aj o tom,ze oslavuje,lebo si este neuvedomuje,co ho caka..a je to jeho posledna prilezitost, vypiť si a pooslavovat,abyz tohonebol oheň na streche..teraz uz budu dni plne placu,prebalovania a prevarania cumlikov, pogratulujme a vypime si k tomu, ze "som chlap,co splodil dieta,a asi o tyzden pridem o iluzie z rodicovstva" tak pime do dna..a tym chlapom to nevycitajme;)

snehulienka said...

spravodlivost vo svete? to co je za rozpravku? :)

umelina said...

u nas to tiez takto neprebiehalo ... doktor o druhej zavelil "DO PORODNICE A BLESKEM" a ja to, ze ma nic neboli, tak sme sli na kofolu ... a potom sa stratil sofer, tak som si to odsoferovala (uz celkom odhadom) a maly sa narodil o 2 hodiny od tej kofoly .. celkom sranda den to bol .. skoda, ze maleho otec mal 2 mesiace predtym pohreb (ja by som vtedy rada podstupila aj to cudne vitazstvo)..

takze ja vravim, akokolvek sa oslavuje alebo neoslavuje, budte radi, ze sa navzajom mate ..