Saturday, May 08, 2010

dam ti meno

pred rokom som sa utvrdil v tom,
ze nepoznam ani sam seba.

prisiel clovek a dal mi kluc.
k dveram, o ktorych som nevedel, ze existuju.

nove dvere, novy vesmir.
ten vnutorny. moj...

*****

nechcite ma poznat, v zivote som nepouzitelny.

... ani ja nechcem poznat vas,

vase meno, vasa vona, vase schopnosti.
v reale su dolezite, tu su zbytocne.

som fantom, myslienka, pocit,

nechcem ist s vami na kavu,
nechcem sa k vam nastahovat,
nechcem vasu realitu.

chcem vasu nenormalnost.

chcem vase tuzby,
(aby ste ich objavili),
chcem vase zabrany,
(aby ste ich zahodili),

chcem vas strach...

... aby ste ho prekonali.

som oslava nenormalnosti,
som tu, aby ste si to vyskusali.
vsetko...

budem sledovat tu zmenu,
vase zrenicky v momente,
ked najdete dalsi priestor,
ked najdete seba este raz,
velakrat...

v inej podobe.

*******

pozriem sa ti do oci,
precitam tvoje riadky,
najdem tvoju inakost...

nie som z tvojho sveta, vidim ta inak.
dovolim ti vidiet seba mojimi ocami.

dam ti kluc, najdi k nemu dvere.

... v sebe.

chcem ta INAK.

*****

som len myslienka, realna si mi nanic.

preto na zaciatok...

nehovor mi svoje meno, DAM TI HO SAM.

26 comments:

Anonymous said...

Ty vies, ze to ma vedlajsie ucinky..
Ako sa chces zbavit zodpovednosti?
Moj nazor davno poznas...
*
DBM

Anonymous said...

Čítala som drogy a strašne sa mi to páčilo. Zachovávaš vo mne neskutočný dojem svojimi článkami. Ďakujem :)

Unknown said...

Tak schvalne, ake mena mate pre SW Vy? :-)

swarovski said...

:))
vulgarizmy poprosim individualne do mailu

swarovski said...

a... Moi, ty mas pre mna meno?

Anonymous said...

Swarko, paci sa mi to a viem preco :), aj ked som myslela, ze budes mat dlhsiu odmlku, ty pokusitel, posielam ti nieco, nie je to take dobre ako pises ty, ale mozno za pokus ...

Desiatky pohladov denne ...
prazdnych, do seba hladiacich, nic nehovoriacich
zbystri a vidi ... jeho pohlad
premeriavaci, tuziaci, hrajuci, upokojuci?

Moze si vybrat, ON jej dava na vyber
Voli to co chce a rozbieha kolobeh
kolobeh sialenosti, elektrizujucej zmyselnosti a blazenej spokojnosti

Najde kluc od jej dveri, pootvori ...
Tep srdca nezastavi a dotyky prstov nespomali
Najde kluc od jeho dveri, co jej
ON vsak dovoli?
Vo fantazii co len chces, to je jeho odpoved

Sklamanie? To nie, ved ide len o hranie :)

p.s. meno som Ti dala uz davno, posielam pusu, J

Ivana said...

neviem prečo, asi z čírej nostalgie, hoci nikdy nevoláš a ja nevolám tebe a tak je to fajn, na mojom mobile máš len ty zvonenie Lucky boy a nikomu inému ho nepriradím :), aj mne si meno dal - hoci mám to svoje rada - "malá" tak všeobecné a tuctové (aby si sa nepomýlil) :), ale predsa... je moje :)

swarovski said...

mala je ozaj vseobecne :)

mam pocit, ze ste vsetky prilis malicke... aj ked mate mozno meterdevatdesiat... mozno... vacsinou som vas nikdy nevidel... je to mozno krehkostou aku vyzarujete... a je to mozno len tym, ze si predstavujem co sa paci mne.... su to moje predstavy... preto mozem... mozem v nich cokolvek

.... swar sa nezoznamuje,

mozno teraz necha tvorit vas. v obdobi, ked zije "obycajnym" zivotom. aj ked ten obycajny je skutocnejsi ako vsetky pribehy doteraz....

dreamworld girl said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Player, Dravec, Snilek, Drzy ohaviak, Bubu.
Pre kazdu prilezitost ine, pre tmu v zrkadlach, svieze chvile, horalky v aute. Kazda moja tvar ma pre Teba svoje meno, lebo si to tak chcel.. Smieme prist vziat si kolko das, kedy chceme, niekde inde.
Nemusime si zelat, aby si radsej mlcal.
PRETO TA CHCEME :-)
CHCEME

MENA

KAZDA SVOJE

VZDY INE..

Jedno? hah ako pre koho?

Ked mame dost staci zatvorit ntb.. a je ticho:-)

Janka Martini said...

ja meno nechcem
som len ilúzia
len vidina,
len klam
prelud
som predstava

tvoj sen
moje želanie

swarovski said...

SNY a NEURCITO... to mozem :)

anicka said...

...chcela by som byt na druhej strane.

Prva myslienka.

Pecosita said...

sny a neurcito su bezpecne, a ty si tak trosku srab, zlaticko, ze? :)

prepac... musela som, ako vzdy.

za mna:
chcem skutocne mena, chcem skutocne dotyky, chcem skutocne vone. neskutocne a zvelicovane nenormalnosti su pre mna stratou casu.

ale teba chapem, a zelam ti co najviac tych snov a neistot (kedze si ich zelas, vies aka v tomto som).

Mačka divá said...

clovek ma chut to citat stale dookola...a nachadzat nove vyznamy. very pekne

dievča bez mena said...

Milujem Pecku! Vie trafit úplne do čierneho. V tomto prípade zrejme preto, že pozná teba, ale už aj seba...
Tiež ti to prajem swarko (aj keď vo vnútri ti prajem niečo iné), ale ďakujem za to, že si mi ukázal čo nechcem, ďakujem že som sa presvedčila, že chcem od života viac...
Cmuk ti na líčko, ty malé slniečko :o)

Anonymous said...

POKUSENIE ))) je hladat realitu sna, ci sen v realite ?? aj ja mam meno, svoje Tvoje)

Unknown said...

jeezis to su kecy :D

anicka said...

...MOI ale horalku v aute by som si dala :)

Unknown said...

Kokoos az tera to po sebe citam :)
haha to bolo v nociiii, som mala slabu chvilku :))) hahah skvely postreh, som ticho :D

anicka said...

:) v noci je byt nebezpecny sam so svojimi myslienkami buuu :)ale to asi plati ze NON stop..nejdem pisat, je noc...najt najt

Unknown said...

I´m safe, up high :)
nothing can touch me..

ostrovanka said...

mne sa to paci... mozno preto, ze som tiez z tvojho sveta... nepotrebujem citit vonu, nepotrebujem dotyk, v mojich snoch sú aj tak najkrajsie :)))

potrebujem len sen, do ktoreho ta zahalim :)))

ja sama ti dam meno...

pollux said...

Starý, pekné!

nevyprofilovana said...

.-) Celkom chapem, ale nehovor, ze ked ta niekto nezaujme, nesnazis sa o nom najst co najviac informacii z reality, swar .-)

swarovski said...

informacie milujem :) aj