Sunday, November 12, 2006

papulke

ahoj papulka,

chcem ti nieco povedat.

neznasam tieto pociatocne stavy, ked ma clovek tendenciu si niekoho oblubit na zaklade niekolkych mailov, sms, rozhovorov...

preto teraz neznasam aj teba. fakt neznasam...

...uz sme si dali aj mena. papulka a zobacik.
hrozne! este aby sa to niekto dozvedel a...
radsej na to ani nemyslim.

neviem, ako vyzeras, ani to, ci by si sa mi pacila.
urcite nie. pekne baby nemaju cas trcat na internete...
... ved ja som predsa "vizualne" zamerany chlapec!
cisty exterier, ziadne vnutro ma nezaujima! naco aj?
neda sa chytit, ani ochutnat...

povedz, potrebujem ja toto?

rozmyslat nad tvojou virtualnou farbou vlasov, vonou, chutou, dotykmi?
rozmyslat, ci si to skutocne ty, kto mi pise?
ci si to ozaj ty, kto sa so mnou hra?

ved povedz, potrebujem to?

mat strach, ci este niekedy napises, alebo "zabijes" svoju terajsiu identitu a zacnes znovu niekde inde?


urobila by si mi to?
urobila by si mi to znovu?

uz si odisla. velakrat. ved vies.
vratila si sa spat s novym menom, novym pribehom...

a ja som ti uveril. aj tentokrat...

nenavidel som ta za to vsetko.
za vsetky tie spamy v mojej hlave.
za vsetky nezodpovedane otazky...

neznasam ta tak, ako neznasam tieto stavy...

...ale...

... zaroven ich milujem. ved ma uz poznas...

d a k u j e m ti za vsetky vety, za tu hravost, co mi davaju,
za moznost, aby som o niekom snival bez snahy to posunut niekam dalej, nieco vysvetlovat.

presne za tie nezodpovedane otazky, ktore mi dovoluju modelovat si ta podla svojich predstav...

aj za to, ze mam koho neznasat :)

a ked zas odides, viem, ze sa vratis...
lebo ani ty nevies byt bezo mna...

uz mas pre mna pripravene nove meno, novy pribeh, novu schranku...

povedz- iba mailovu schranku?


... tento post je venovany len Tebe, aj ked si ho moze precitat hocikto...

je pisany presne tak, ako pise swarovski. ty vies ako to je...
bud diskretna prosim. tak velmi ako dokazes. :)

swar.

9 comments:

woody said...

ako dobre viem o com pises ... ach jo skoro akoby som to ja napisal ..

natalie said...

alebo ja :)

Pecosita said...

myslim,ze kazdy z nas by to mohol napisat.

April said...

Preco vsetci pisu taketo pseudoromanticke vylevy, ja mam z toho potom depku...

swarovski said...

april, ked nedovolis "roztrhat" telo pri masazi, tak ti aspon "trham" dusicku... :)

swar je vzdy poruke :)

April said...

A ja som povedala, ze nedovolim?

lussul said...

neznasam ta tak, ako neznasam tieto stavy...
...ale...
... zaroven ich milujem. ved ma uz poznas...


proste skvele..

dievčatko s dáždnikom said...

je to krásne, kým jeden nezačne túžiť po "viac"...
inak predstavovať si podľa vlastnej fantázie je niečo úžasné, zvlášť keď je bohatá:o)

Anonymous said...

Tak toto dokonale poznám ...