Wednesday, November 15, 2006

som sklamany

... a trosku aj nahnevany.
mate v tom prsty, vsetci. co pisali, aj co mlcali...

***

ahojte blogerske dievcensko- zenske srdiecka.

na zaciatok napisem, ze vas vsetky lubkam aj ked vas nepoznam.
teda swarovski vas lubi... a nesudi.
aspon doteraz nie...

pekne po poriadku...

pondelnajsi post mal vyzerat povodne nejak takto, s tym pribehom o AC a **** na zaciatku.

*
zienky p r o s i m... nerobte zo seba husicky, ked nemusite. ved my muzi mame tiez dusicku. ak sa s vami budeme moct rozpravat o comkolvek, budeme vediet, ze mate vlastny nazor aj na insie, ako na farbu svetra budeme si vas o to viac vazit...ano, potrebujeme, aby ste boli sexi. velmi sexi. sexi, ako sa len da ... ale... radi s vami podebatime o comkolvek, radi si nieco vypocujeme z vasich dennickov a mozno vas po tom sexe neposleme kade lahsie...
skuste to.
v zaujme vas aj nas...
*

toto bolo to, co ste si v tom celom mali vsimnut, toto bol ten odkaz, ta myslienka. stretol som zeny, ktovie kolko ich este takychto bolo v mojom zivote, co skryvali predo mnou svoj skutocny svet, svoje skutocne vnutro....

mozno si mysleli, ze ma to nezaujima, alebo ich vysmejem, alebo... netusim.
a urcite nie len zeny, vsetci sme takyto, uzatvoreni, hrajuci v obavach svoje ulohy, drziac sa pravidiel. mozno nezmyselne vymyslenych, nezmyselne zauzivanych pravidiel...
preco nevieme byt priamejsi, prirodzenejsi, otvorenejsi?

nevravte, ze chyba je vo mne, tak to myslim si, nie je... rad pocuvam a som rad, ked su ludia ku mne otvoreni.

ja viem, mozno riesim ine veci ako vacsina muzov. aj **** mi povedala a pocul som to uz viac krat, so zenskych ust hlavne, ze som kvoli tomuto cudny.
preco? pretoze si chcem precitat basnicku, co nacmarali na porade na kus papiera?

pretoze ich poziadam, aby mi nieco nakreslili pocas toho, ked sa rozpravame v kaviarni?

preto, ze si to potom vyvesim na stenu vedla stotisic grafov? hm?

napadlo ma, ze by som rad vedel vas nazor, ale nie len paci/ nepaci. taky skutocny nazor. som clovek, ktory napriek (od vacsiny vas trosku vyssieho veku), stale svoj pohlad na svet formuje.
ked sa stretnem so situaciou ku ktorej neviem zaujat jednoznacne stanovisko, tak sa pytam, pocuvam, porovnavam.

a modelujem. seba aj toho kto so mnou diskutuje...

prepisal som blog v snahe vyvolat trosku vasne. vedel som, ze udieram na citlivu strunu, ale aj ked sa negativne rozvasnite, tak prekonate svoju lenivost (jezis, len sa zase do tohto neobujte) a napisete dlhocizne komenty, alebo rovno posty.

take, z ktorych sa nieco dozviem. nieco pouzitelne, nieco, co este o sebe a o zivote neviem...

nie len to, ze picovina, ze AC je tupelo, lebo sa o seba stara, ze kde sa dofrasa autor pohybuje, urcite medzi vypatlanymi pipuskami bez nazoru, ze som uboziak s dost omedzenym rozhladom, ze mam o zenach vytvorenu dost divnu a obmedzenu mienku, ze je to mozno vychovou alebo ma fakt obklopuju same nasprostle pipulienky, a samozrejme, ze len ludia co maju v hlave nasrane chodia do solaria... vsetko som viac menej citoval. jaj a dnes este to, ze na aku p..u pisem post na dva riadky. na mojom vlastnom blogu...

z toho mnozstva ludi, co tento blog cita (a nie je ich 15- vdaka vsetkym za reklamu) ste sa ozvali len vy dievcata, zeny. (a grga napisal aspon nieco trefne...)

ozvali ste sa vy, co ste citali moje starsie posty. mozno ste nepremyslali, ked ste reagovali, kto to pise. ten isty clovek, co pisal o hviezdicke, o spravnacke, o napadanych listoch, co napisal vyznanie jednej z vas (alebo kazdej z vas?).

priznavam, sposob asi nebol vhodny, teraz to uz viem...

ja som este ziadnu blogerku nestretol. teda ak stretol, nevedel som, ze bloguje...
stacilo povedat, swarovski, mylis sa a zovseobecnujes, nevies o com hovoris...

ale tak mi treba, nemal som rypat...

hm, ale, ani vy ste sa moc nevytiahli, odpoved na moje, aj ked priamo mozno nepolozene, otazky som nedostal. vy vsetci, co radi citate a mnoho z vas aj pise ste mi nenapisali nic...
nic ste ma nenaucili...

mozno len to, ze by som mal drzat hubu. ale mne sa nechce... ja chcem diskutovat... chcem niekedy hodit "hovno do placu" (ano, minule sa mi to podarilo, este nejake poznamky?) a chcem ho odpratat s vasou pomocou...

bude lepsie, ked napisem, aky som mal kupelny pobyt... o 4roch dnoch v liehu o novych kamaratkach, ktore som za tych par dni a noci spoznal dokonale, o drogach, ktore su zle, ale tak lakave, o ceste domov a nahej spolujazdkyni, o ....

je to zabavnejsie pre vas, ale ja som to uz zazil, mne to nic nove neda, tak mi dovolte vas niekedy ochutnat, dovolte si z vas niekedy kusok zobrat... dovolte mi skusat vas.

budete sa ucit so mnou? alebo len nadavat?

to, ze pisem picoviny, ze to minule sa nedalo citat a ze iba ja som si sam na vine mi pisat nemusite, to uz viem...

a usmejte sa, ved sa chodime sem bavit. alebo nie?

28 comments:

Pecosita said...

ok, tak idem na to, zlato ;) v prvom rade si predstav, ze ti toto pisem s usmevom, ok?

pichol si do osieho hniezda a mozno si dostal vynadane. no a? ved aj o tom je blog. sklamali sme ta? cim? tym, ze sme reagovali tak, ako nam to v danej chvili prislo na um? kto napisal, ze vsetci, co chodia do solarka su neviemuzakotonazyvas? trosku doooost zvelicujes a necitujes presne ;)

prepiskol si to. strasne si to prepiskol, tou hyperbolizaciou AC aj blogeriek. a toho sme sa chytili, lebo to sa nas dotklo. a tiez toho, ze nam hovoris, ze sa hrame na husicky. ja osobne sa na ziadnu nehram, a ty nas hadzes vsetky do jedneho velkeho neforemneho vreca. to, v akom prostredi sa pohybujes mna zakonite zaujimalo, ked tvrdis, ze sa pred tebou zienky hraju na to, ze su hlupucke a bezduche. ja takych vela nepoznam, preto ma to zaujima. nech sa na ne idem pozriet, pripadne sa ich spytam, preco to robia.

tiez si myslim, ze ked robis pokusy na ludoch (to akoze na nas) musis ocakavat aj neocakavane. a hlavne si to nebrat tak k srdcu. to ber len ako dobre mienenu radu.:)

naozaj neviem, aky druh diskusie si ocakaval, ked si dost necitlivym sposobom popisal tvoju predstavu o nas. tiez si cital nase clanky, tiez si si mohol domysliet, co sme zac, tak ako ocakavas od nas, ze ta pozname ako cloveka, ktory napisal predosle posty. my ta nepozname. mame k dispozicii len criepky z teba, resp. zo swarovskeho...a tie criepky si kazda z nas mohla poskladat po svojom.

myslim si tiez, ze ta nikto nejako velmi nezdzubal...to by si mal vidiet ine diskusie pri inych druhoch blogov ;))

hlavu hore a neber to tak vazne :)

PS: staci takyto dlhy koment, alebo to mam ist citat este raz a chytat sa kazdeho detailu? ;)) a citovat a tak? :) mozem, mam cas, marodim :)este dnes v noci a zajtra mozem, tak to vyuzi, ak chces viac ;)

April said...

Pec mi hovorila od srdca.

Ale aby som ta vyviedla z omylu - mna az tak nevytocil tvoj opis blogerky, ale konkretne ten zaver.

Teda, ak som si predstavovala, ze by si to hovoril napr. mne priamo, aby som sa nehrala na husicku, aby si vedel ze aj ja mam nejaky vlastny nazor a ze ma mozno potom po sexe neposles kade lahsie... Este aj teraz ma to rozculuje. Viem, ty si to hovoril vseobecne a mozno ti to pripadalo byt aj trefne a vtipne.

Tiez by som si mohla post ist citat postupne a komentovat kazdy odsek. Bolo by toho vela co by som k tomu mala povedat.

Ale ak chces poznat, ako ty vravis, skutocny nazor cloveka, tak na blogu ho nenajdes. Pretoze zopar pismen v poste ci komente nikdy nenahradi to, co ti je clovek v jednom monologu schopny splechnut do ksichtu.

P.S.: Mas pravdu o tom, ze je to tvoj blog a mozes si pisat co len chces, nikto nema pravo ti do toho hovorit. Ale rovnako ako to bolo u Pue - ak si dost zrely na to aby si o niecom otvorene pisal, mal by si byt aj dost zrely na to aby si prijal kritiku.

Anonymous said...

nezareagoval som na predchadzajuci post, budem reagovat teda teraz. Predpokladam, ze moj nazor nebude brany vazne, kedze nemam vlastny blog ani identitu, celkove dianie na blogoch vsak sledujem, tak skusim.

ale k teme - ja so swarom suhlasim. Mozno nie vo vsetkom, mozno zbytocne generalizoval, ale kazdy mame nejaku tu svoju ulitku. Osobne poznam niekolko zien, ktore maju na viac, na omnoho viac ako prezentuju. Ale chapem, ze nechat sa zaradit do skatulky je tak jednoduche. Ked poviem, ze bratislavske centrum v piatkovy vecer je plne vygumovanych bedilov, tak nebudem mat pravdu. Pravdou vsak je, ze to tak VYZERA. Ti ludia sa na nieco hraju, stale, a swar na to len poukazal. Vsetcia sa na nieco hrame.

dovolim si povedat, ze predchadzajuci post mimoriadne presne vystihol to, co si myslim. Tvrdou formou, mozno prilis neokrochane, ale presne.
A ano, som pochopitelne muz.

m.

Pecosita said...

ja stale tvrdim, ze keby sme sa stale na nieco nehrali a neskryvali sa, tak by bolo vsetko jednoduchsie.

tiez si myslim, ze ak je aj dobra myslienka podana nevhodnym sposobom(napriklad vzhladom na cielovu skupinu ;)) moze byt tato dobra myslienka prehliadnuta, pretoze forma, akou bola podana vyvolala nechcene (napriklad negativne)emocie, ktore zatemnia rozum a prekryju tuto dobru myslienku :)

rovnako ako moze byt prehliadnuty "pribeh" zeny, ktora velmi dobre vyzera, prave preto, ze jej vyzor, sexepil etc. zatieni to, co hovori. nehovorte, ze sa to nestava ;))

Anonymous said...

pecosita ma pravdu, ide tu dost o formu, akou to swar podal, nebola velmi vydarena (co nutne neplati o o jeho ostatnych postoch - tento proste nevysiel)

Anonymous said...

2pec:

pravdu mas v tom, ze na cielovku treba komunikovat vhodnymi nastrojmi - avsak len v pripade, ked jej potrebujes predat posolstvo za nejakym ucelom. Swar nepotrebuje "predavat" nam blogerom, nemusi sa nam pacit, aby predal. preto mozu byt jeho nazory podane drsne, pokial si mysli, ze su dolezite...
pekny den :-)
m.

Pecosita said...

napisala som "napriklad vzhladom na cielovu skupinu" ;)
len som sa snazila priblizit, preco damy blogerky reagovali tak, ako reagovali :) cim nechcem povedat, ze reakcie damskeho citatelskeho osadenstva bola nespravna, alebo co. len ked swar citi sklamanie nad reakciami, pride mi to zvlastne, pretoze podla mna sa takato reakcia dala celkom ocakavat, nie? :)

tu opat vidime nevyhodu tohoto druhu diskusie. pismenka bez vyrazu tvare, tonu hlasu, bez moznosti bezprostredne usmernit slova tak, aby boli pochopene tak,ako ich myslime ...

:)

no, a som zvedava, ako bude pochopene to, co som tu vyplodila :D

mí ,-) said...

podla mna bola reakcia damskej casti blogu (ina tam vlastne ani nebola, sorry grga :) mierne prehnana, prilis zosobnena..

autor mal ale podobne reakcie ocakavat, ja som pisal, ze suhlasim s predchadzajucim postom, v tom ma pravdu. tento novy post je podla mna nevhodnejsi.

mí ,-) said...
This comment has been removed by the author.
Pecosita said...

nevhodnejsi? tak by so to nepovedala...tu neexistuju vhodne a nevhodne posty ;)) mna len trochu prekvapilo swarovo sklamanie. kto ho sklamal? cim?

PS: hehe, chcel diskusiu s dlhymi prispevkami, zda sa, ze ju dostal ;))mozno sa aj zapoji :)

mí ,-) said...

nevhodne som sa vyjadril.. spravne by malo byt nestastnejsi. presne preto, co si napisala -- "mna len trochu prekvapilo swarovo sklamanie".
a uz koncim, nech autoroiv nespamujem diskusiu :-)

Pecosita said...

slovicka slovicka :) na om to tu mame cele zalozene, nie?
autor ziadal diskusiu, ma ju ;) myslis, ze to bude pvoazovat za spam? :D

Pecosita said...

hm, takto to vyzera, ked pise chory clovek poleziacky ;)

April said...

Autor sice chcel diskusiu ale osobne si myslim, ze z nej houby bude mat. Vsetky virtualne monology totizto koncia chytanim za slovicka a vysvetlovanim co bolo ako myslene.

Tym chcem len este raz povedat, ze takato diskusia nikdy nenahradi skutocny rozhovor, pretoze mnohe sa tu bez prislusneho melodickeho doprovodu ludskeho hlasu zle vysvetluje. Povodnym postom pocnuc.

Anonymous said...

Ja si naopak myslím, že by sme to mali rozobrať ešte oveľa hlbšie. Čo najhlbšie. A potom, keď už budeme poriadne hlboko a celý svet nám už bude poriadne vzdialený, len vtedy budeme skutočne šťastní. Čize vlastne: Ako je to s tými ženami? Ako je to s tými mužmi?

swarovski said...

takto je to uz lepsie... reagovat nestiham, pracujem tu tvrdo sakra... :) vlastne z toho vyslo to, ze mame vsetci trosku pravdu. to sklamanie bolo len z toho, ze z celeho postu vyliezlo na povrch len to solarko a tie mastne vlasy :) napisal som na konci, ze sa bavme, tak to robme a neberme to teda az tak vazne. ani seba, ani zivot... takze ked niekedy napisem nejaky strasne vyhroteny nazor, prosim z rezervou... a teraz s5 do prace :) mozno este zareagujem, bud tu alebo dotycnym osobam mailom. a sem piste kludne, co chcete, ziadny spam, ved o toto mi islo...

Pecosita said...

vurdo: ach, aky si ty hlbavy ;) alebo hlbkovy? podla mna by si sa mal urazit, lebo ak si dobre spominam, v dotycnej diskusii si reagoval aj ty, a teba tu ako chlapa nikto nespomenul. a ked sa urazis, tak to mozeme eeeeeeste hlbsie rozobrat ;)

sas said...

Pises, ze si stretol zeny, co skryvali pred tebou svoj skutocny svet-ako to vies?(krom H a AC)co ak ich dusevny obzor bol len taky, ze dovideli tak ponize bedier? Alebo obzor v poriadku, ale zamery boli take piti-grgove?(emancipacia na urovni...hehe)..spomínam na Sante.Mozno aj pravdu mas, ze skryvali.Ale dal si im šancu otvorit sa?Ved pri 1-vom alebo hoc i 5-tom stretnutí to nejde len tak.Dovera musi byt.Neda sa doverovat tak,ze povies "doveruj" a ona proste zadoveruje.Svoj skutocny svet ukazujeme az cloveku,s ktorym sme si blizki.Alebo sa ti anonymne odhalí niekto na blogu, ako by to bola daka linka dovery...aj ty sam si o tom hovoril v dakej diskusii(tusim s pani germou a pecositou)
Nie kazdy, kto ti hned nevyklopí o sebe vsetky svoje vnutorne pocity, nazory, tuzby a uchylky je povaha uzavreta=mrtvola na dovolenke.Ani nie kazdy, kto ti nakeca v spotoch o pocitoch(popisujuc svoje perverzne chutky ci praktiky, pertraktuje svju permanentnu nasratost na koholvek okolo a "jebe"a"picuje") je ten, kto sa ti zdoveril, otvoril a vidis jeho vnutorny svet.

Hráme. Vsetci hrame a mame svoje pravidla.Priznaj si aj ty,ze v ociach druheho cloveka sa vzdy snazis prikraslit, ospravedlnit.
Robi to kazdy,alebo aspon nepoznam
nikoho, kto by to nikdy nerobil.

A co bolo toto? "...o vasich denníckoch a mozno vas potom neposleme..."O akych babach to hovoris?Ak to nie su pipky bezmozgove,tak taka normalna ti nevlezie do postele len tak po 1. ci po 5.rande tk koho to vyhadzujes?April i Pecosita maju pravdu-ked stretnes zenu, ktora vyzera k svetu,tak jej s G.P. cumite na kozy houby vas zaujíma, ci pise basne, aky ma nazor na tvorbu Salvatora Daliho alebo život Paula Gaughaina. A taka,co v hlave daco ma, neskoci do postele len tak z dlhej chvile.A taku, čo ma len fasadu a prazdnu makovicu, taku si tu oslovit nechcel.Ta ti tie riadky nenapise ani za 100rokov.Preto som vravela, ze si protirecis.

Swar, praveze mi napadlo..pri cítani toho cuda, v dakej cudnej fever napísaného.."kde je ten swar, kt. tak pekne pisal o Hviezdicke, o jesennych listoch...a zazdalo sa mi, ze sa ti zachcelo torcha sa stylizovat do pozy G.P.-suksuk.A stotoznit sa s chlápkami-tupelami(zicla som od Micy)ktorí zovseobecnuju jednu svoju príhodu a "poučuju"
ludstvo-muzov o zenach.Lebo 1žena=všetky ženy..je ich cudesna matematika.
Zovseobecnujes...Všetky blogerky su...ved preto písu, lebo nerandia...neurazilo ma to, Viem, ako vyzeram, vedz ze sa o seba aj staram, aby som tak vyzerala cim dlhsie.ani si nanamyslam ako Snehulienkina macocha.
A vidis,ako sa to teba dotklo?(ten odsek,kde parafrazujes micu a postupne nas ostatne) Akurat nerozumiem, ten koniec.co ti niekto nieco vytykal ohladom dvojraidkoveho postu?
Nemam moc casu, tak som to asi natiahla...paradoxne.Pokracvovala by som aj, ale ..zas radsej inokedy.Len trochu na zaver, ze neda sa hodit hovno a zostat po tom cisty.
Tak uz mier?
Ten tvoj napad v zavere sa mi pozdava veru dost :)

Pecosita said...

sasanka: pod to, co si napisala, by som sa podpisala.

mam pocit, ze viaceri ( a nie len na blogu) sa snazia stylizovat do GP-polohy (aky pekne pojem,z GP sa stava vzor spravania sa, mozno o nom budu napisane traktaty ;)) neuvedomujuc si, ze ono to moze byt celkom sranda citat (predpokladajuc, ci dufajuc, ze nejde o skutocne udalosti a nazory, ale o akysi druh hyperbolizacie), ale zoci voci skutocnemu GP-typkovi to uz taka sranda nie je. vlastne to nie je ani sranda, ani to nie je vzrusujuce (skor naopak). to fakt radsej budem po veceroch pisat na blog a do diskusii ako "randit" s takymi.

swarovski said...

dakujem vam vsetkym, tentokrat ste sa prekonali. s niekym som to uz prebral v maili, takze teraz budem reagovat na sasanku. vlastne ona to vsetko zhrnula a myslim, ze pekne napisala...
dovolim si nesuhlasit s tebou v jednej veci, mozno aj vo viacerych, uvidime :) najprv o tom, kto komu vlezie do postele a na ktorom rande. toto sme uz prebrali par postov dozadu. preco mas taky pocit, ze sex je odmena od zeny pre muza, ked sa x stretnuti sprava k tebe pekne? urcite mi odsuhlasis, ze sex sa ti paci, mas z neho radost... tak preco sa stavias do tejto pozicie? preco si nemozes s niekym uzit len preto, ze sa ti paci? ked si das s chutou rezen, tiez sa predtym s prasiatkom nekamaratis pol roka? preco model spravania, ked si dvaja ludia vyjadria svoje sympatie a "potesia sa" je pre teba zly? preco zaspavame kazdy sam, ked to vlastne nechceme? preco si to neprizname, ze by sme to niekedy chceli?...

vcera som bol sam samucicky a nemal som chut na nikoho, kto ma pozna. preco som nemohol zavolat tebe a stravit s tebou noc? (cista hypoteza, vsetkych upozornujem, ze nemam so sasankou ziadny kontakt) keby sa to pacilo tebe aj mne? tolki ludia su sami a nechcu byt. aspon nachvilku. zabudnut. nepytat sa... ked si zahras s niekym tenis, robis to pre tie endorfiny. preco je sex vynimka? samozrejme gp model je vulgarny, ale ked niekomu das facku vo filme, tak odleti asi 10 metrov, v zivote to tak nie je, cize mozno su gp pribehy skutocne, ale urcite nie su prezite presne tak, ako su napisane. aj moje pribehy sa stali, len ich trosku prikraslujem. ale nechcem sa na nikoho podobat. chcem sa bavit. to chcem. nechcem zaspavat sam. a ani nechcem zaspavat s niekym, s kym mi uz nie je dobre... a nechcem hlavne nikoho klamat. aj ked to mozno boli...

vlastne som chcel teraz obranovat zeny, co su trosku emancipovanejsie a nestavaju sa do role obete, ani koristi... to, na kolkom stretnuti sexuju je ich vec. mozno zistili, ze tie klucky su zbytocne, ze ked nieco chcu, je lepsie to hned povedat... fakt je to kazdej vec a tiez kazdeho... strasne tazko sa to tu vysvetluje, mozno moj nazor bude pre teba uplne zvrateny, ale... zabudni na lovca a korist. ja hlasujem za prirodzenost... a prirodzenost je rovnaka pre vsetky spolocenske vrstvy. nepokladam sa za spodinu, povedzme, ze lepsi priemer. neviem, ako ti (aj tebe pec) priblizit "spolocensku vrstvu" (fuj), v ktorej sa pohybujem. skusim to cez vzdelanie- aj ked titul lepsim ani mudrejsim cloveka neurobi. takze napr. H je ing., AC mgr, tanecnicka ing, o sebe nebudem hovorit... su to baby, co maju za sebou vela zivotnych skusenosti... napriek tomu tvrdia, ze zena nesmie ukazat, ze je uspesna a mudra... takych zien sa vraj muzi boja. preto si zial stavaju okolo seba murik infantility.

ja nevravim, ze mi ma kazdy na 1. krat vyklopit o sebe vsetko, ale ked vylucis fyzicky vzhlad, tak preco by si mala mat chut sa s niekym este stretnut, ked robi dojem "jednoduchosti"? este dodavam, ze s H sme sice v tej posteli boli, ale nemilovali sa ani raz- vidis, nemusi to byt vzdy o sexe. ale ked to nevyskusas, nevies... veci, co som ti pisal nie su vzdy adresovane tebe, len je to tak stylizovane, tak sa nemusis branit :)

jaj a este- nie vsetci muzi cumia zenam na prsia. ja mam radsej zadocky :)

tato reakcia je ovplyvnena este vcerajsou alkoholickou nocou, takze asi nema hlavu ani patu urcite :)
budem premyslat o tom co ste napisali vsetky a vsetci, mozno to zo mna urobi lepsieho cloveka... alebo uz lepsi byt nemozem? :)))

kaslime uz na to a ozaj sa bavme radsej...

swarovski said...

a dvojriadkovy post? povodne mal tento post "dva" riadky, s tym, ze potom ho doplnim. a "anonym" ma zdrbal, ze naco to bolo dobre davat sem taky kratky post... a ja, ze ved moj blog, nie?

Pecosita said...

ja ti neviem, podla mna sa sasanka do polohy koristi nestavala. mam ale casto pocit, ze prave chlapi nas do tej polohy stavaju. alebo sa aspon tak tvaria, ze sme akesi zarezy na posteli, ci tie, ktore on, borec uzasny "dostal".

premyslal si uz niekedy nad tym, ze mozno my, zeny, potrebujeme chlapa aspon trochu poznat na to, aby sme si aj ten sex mohli naplno uzit? ze na to, aby sme sa vedeli uvolnit a vychutnat si tu radost, potesenie, slast, rozkos, musime dotycnemu doverovat? ze nas nelaka potesovat sa navzajom s niekym, o kom tusime, ze sa takto potesuje kazdy vecer s inou, a ze vlastne ani neciti rozdiel? ze sa nevieme uvolnit s niekym o kom nevieme, ci nas po "tom" nevyhodi z postele? ked niekoho nepozname a nevieme, ako bude reagovat,tak ani my samotne nevieme, ako sa spravat a tym padom potesenie moze prejst az do velmi trapneho pocitu. a ak aj take dobrodruzstvo zazit chceme, preco by sme mu mali zverovat nejake nase tajomstva? aj tak si myslim,ze v danej chvili chlapovi prebieha hlavou asi nieco taketo: "nekecaj a vyzlec sa."

dalsia otazka, ktora mi prichadza na um: ty by si chcel v posteli zenu, ktora sa takto nezavazne potesuje kazdu noc s niekym inym?

ak citime potrebu dotycnemu zdoverovat tajomstva s najvacsou pravdepodobnostou nam nejde len o cisty sex a je to skutocne velmi nebezpecne, ak sa tam ten sex zamiesa, oddelit sex a city je v pripade, ze nam je dotycny ako vravis sympaticky, velmi tazke. a mozno nam za bolest na dusi ten sex a jedna uzasna noc nestoji.

to su vsetko otazky a veci pre teba na popremyslanie. tym nechcem tvrdit, ze som v zasade proti nezavaznemu poteseniu sa. (dokonca som za) len by si sa na to mozno mohol pozriet aj z inej strany.

myslim,ze tu trochu mixujes hrusky s jablkami. a ze si tvoj diskusny prispevok posunul uplne inym smerom, nez bola povodna diskusia. ale vlastne nevadi.

a este k tej "socialnej vrstve"- ja osobne som tu nic take nespominala, len som chcela vediet, v akej spolocnosti sa pohybujes, ked maju zeny potrebu sa pred tebou hrat na hlupucke a odpoved som stale nedostala. ja take zeny asi naozaj nepoznam, a naozaj ma zaujima, preco to robia. pises, ze H a spol maju pocit, ze sa na jednoduche hrat musia, lebo zeny sa mudrych zien boja? a nie je to nahodou presne tak? nie je to tak,ze chlap neznesie, ak ma zena nebodaj navrch? moja skusenost je aj taka.netvrdim, ze su taki vsetci. ako to vidis ty?

a mas pravdu, o titule to nie je. mnozstvo teliatok, co sa pohybuje u nas v skole,a ktore ten titul pravedpodobne dostanu, je toho dokazom.

a tiez suhlasim s tym, ze je dobre od zaciatku vediet, o co ide. ci chceme fakt len ten sex, bez ocakavani niecoho viac v buducnosti, alebo chceme dotycneho aj spoznat a potom je uz postup iny (a to si sam pisal aj v tom poste o sexe na druhom rande). a podla toho sa zvoli dalsi postup. ak chceme sex, ok, ideme na to. ak ale chcem s niekym nadviazat nieco hlbsie, tak sa predsa nemam kam ponahlat. a vacsinou sa to oplati.

a inak na to kaslem a velmi dobre sa bavim ;))

Anonymous said...

Tomu, co si napisal moc nerozumiem, ale sasanka sa mi paci.

lond said...

Ked Ty si len isty druh zien vsimas:)Takto si nas zhrnul do par vriec podla sexu a par podobnych cinnosti,kt.nie su z tych pri kt. sa o cloveku dozvies to dolezite,hlavne ked to mas ako zabavu:)

lond said...

A vlastne Teba nic ine nez sex ani nezaujima,nejake ine uvahy o zenach su len takou omackou k Tvojej hlavnej teme,aby Ti nejaka zena vobec precitala clanok:)

sas said...

swar, ahoj :) som tu nebola, ale vidim, ze Pecosita to napisala aj za mňa. Ja by som to lepsie nevysvetlila. Este som chcela..
povazovat sex za odmenu? Neeeeeeee!
Kde to beres? To som vari ja niekde napisala?Ani medzi riadkami.
Ano, suhlasim s tebou, paci sa mi sex, teda taky, ktory nazyvame milovanie-mam z neho radost, odputanie od zeme ...no nebudem to tu rozvijat.. o taky sex-cize sukandu dako nejavim interes.
Hehe,,,a teraz som sa zasmiala..
porovnavat sex so zradlom opat dokaze asi len muz :)) No a rezen z prasiatka, s ktorym sa pol roka kamosim? To ako by som mohla? Radsej daco vegetarianske potom uz:)
Endorfiny su skvele, ale fakt neporovnavaj neporovnatelne.Tenis a sex su hruska a jablko.(spolocne su len vitaminy,resp. endorfiny?:)
To, kto kedy, na ktorom stretnuti sexuje je naprosto jeho vec.Nikoho nesudim. Len vravim svoj nazor a ani ho nikomu nevnucujem, ale ako vidis, aj Pecosita na to pozera rovnako.O emancipacii v tejto sfere by to bolo aj na cely clanok. Do kelu, aby si vedel, nie som ziadna puticka, ale ani zaryta feministka. Uznavam iste rozdiely medzi muzmi a zenami ako fyzicke, tak i psychicke.Vsetko vo vztahoch je o tom, aby sa nasli dvaja takí, kde sa bud rozdiely steiraju alebo sa vhodne doplnuju...

Pecosita: asi si mu zle rozumela.. Swar vravel, ze tie jeho kamosky ci priatelky hraju rolu husiciek preto, ze si myslia, ze muzi nemaju radi mysliace zeny.. a
Inak tiez som raz citala taky clanok na tuto temu... ale neviem uz ..mozno ho precitali a nazor si osvojili...so vsetkym treba polemizovat a hlavne netreba generalizovat tam, kde to nie je potrebne...
Inak, Pecosita..ty musis byt taka super baba ako ja :) chachacha... to bol zart, nepovazujem sa za nic extra , ale teba hej... vsetko napises vzdy tak pekne, trefne, volne...pacis sa mi :) (nie som lesba ani trochu :), neboj!

A inak fajn.. tiez sa tu bavim.. tak sa bavme dalej, je to fajn :)

April said...

Boze, chvilu tu niesom a uz je tu 7 kilometrov pismenok...

Musim sa k niecomu priznat, no hanbim sa ako pes... Swar, ked si pisal o tom rezni, spomenula som si, ze nieco podobne som splietala svojmu byvalemu, ktory chcel so sexom pockat a ja som mu argumentovala niecim velmi podobnym. Do prdele ale to som bola este blba pubertacka! A presne vdaka tomuto som prisla o super chlapa a doteraz si vycitam aka som bola pica. Krajsie si, vzhladom na dane udalosti, povedat neviem. Takze by som sa na tvojom mieste s takymto pristupom trochu zamyslela. Ked tvrdis, ze ti nejde len o sukacku a bez dennickov a vnutornych svetov sup von z postele...

umelina said...

ahoj swarovski,

nemam pravo sudit tvoj blog, len vyjadrit nazor, ale niecim si mi vyrazil dych (ak predpokladam, ze si chalan)... v celom tom texte som nenasla ani jedinu gramaticku chybu :) som prijemne prekvapena