Monday, November 13, 2006

sexi prekvapenie

davnejsie...

cicuska. male, blondave, uces, cca 160cm, stihle telicko, solarko, cizmicky, riflicky, tielocko, proste aupark cica (AC). ozaj pekna, mestsky typ... hned sa mi pacila.

predstavila mi ju **** v sushi bare, vraj jej naj kamoska... na chvilu sa k nam pridala, kecali sme vsetci spolu, zdala sa mi taka svetacka, skusena, sebavedoma, drza, vesela, celkom inteligentna, nepristupna, typ, co mota chlapom hlavy ako na beziacom pase...

urcite nesedi za pc, necita blogy a uz vobec sama nepise. ak vie pracovat s pc, tak si pozrie maximalne zoznamku, chat a nejake modne zalezitosti...

ja si totiz typicku blogerku (a teraz budem urcite (ne)pravom prekliaty, lebo budem zvelicovat) predstavujem, ako nejaku programatorku, "dievca od vatry", co sedava v slovak pube, alebo v corgoni na pive, hrava na gitare, ma vysoke iq (dobre sa ucila a ma same jednotky od ziackej knizky az po index). pise, lebo nema s kym randit. nikto si ju nevsimne kvoli obycajnemu zovnajsku a aj kvoli tomu, ze je zastankynou nazoru, ze vyzor nie je dolezity a preto sa o seba nejak extra nestara...

slovom "festivalovy typ".

nemam samozrejme proti nikomu nic, je to kazdeho vec, ako vyzera, co nosi, co obeduje, s kym spava....

(baby, ozaj mi prepacte, pisem o extreme pre lepsie pochopenie situacie, ok?)

ale vratme sa k tomu, co som zacal pisat...

preslo par tyzdnov, nazor som mal vytvoreny a nejak sme AC s **** znovu spomenuli. bola zhodou okolnosti na tej fever akcii, co som postol nedavno... (btw, kto vsetko este?)
prislo k tomu, ze mi **** preposlala nejaku ich starsiu mailovu konverzaciu, vlastne mail, co AC pisala davnejsie.

ked som to cital, skoro som spadol zo stolicky. bolo tam tolko inteligencie, humoru, nadhladu, prehladu, no vsetko, len nie to, co by som od nej cakal... uplne skvele citanie na stranu a to opisovala len banalnu vec...

povedal som toto ****, ze co si o tom myslim a ona mi este poslala od nej basnicku.

bolo mi zrazu jasne, tato zena ma to, comu ja hovorim "p r i b e h".

**** nevedela pochopit, co sa tak cudujem, tak sme to trosku rozoberali potom... povedal som jej, co si o tom myslim, ze sa mi to paci a ze zasnem. a ona?

swar, co myslis, aka som ja, ked je toto moja najlepsia kamoska? nemyslis, ze trosku podobna?

vravim, ale ved ty napises tak maximalne dve vety, bavime sa spolu o uplne inych veciach, neviem si predstavit, ze mozes byt aj ty taka... dobre vyzeras, vyznas sa vo svete, si sikovna, dokazala si uz veci a preto ta uznavam, ale myslel som si, ze keby som ti ukazal nejake uvahy, basnicky, poviedky, tak by si povedala, ze to je strata casu a ze clovek by mal zit v realite, nie v rozpravkach... no nieco taketo som cakal.

a odpoved?

nikdy som sa o takych veciach s chlapom nerozpravala, nezdalo sa mi to vhodne, skor zbytocne. ved ktory chlap by bol uz na teketo veci zvedavy?

takze zienky p r o s i m... nerobte zo seba husicky, ked nemusite. ved my muzi mame tiez dusicku. ak sa s vami budeme moct rozpravat o comkolvek, budeme vediet, ze mate vlastny nazor aj na insie, ako na farbu svetra budeme si vas o to viac vazit...

ano, potrebujeme, aby ste boli sexi. velmi sexi. sexi, ako sa len da... takto by to bolo skvele.

ale...

radi s vami podebatime o comkolvek, radi si nieco vypocujeme z vasich dennickov a mozno vas po tom sexe neposleme kade lahsie...

skuste to.

v zaujme vas aj nas...

17 comments:

Žena od plotny said...

picovina - sorry
cizmicky a riflicky nosim aj ja, hoci nie zlate cizmicky - kozacky a urcite nechodim do solarka.
Take baby su pre mna brrr.... a naozaj tazko uverit, ze take tupelo moze byt inteligentne.
Ale ani sa mi nepaci to, ako premyslas nad bloggerkami (no akoze tse, nie som dla mna ziadna krasavica, ale hadam ten lepsi priemer urcite, hih)
no proste... nepaci sa mi to...akokeby si chcel prebudit babsku mysel, ze ved "ukazte svoju inteligenciu"
what the fuck..?!
BLE

Pecosita said...

ano cicula! ze by chcel povedat, ze vsetky, co dobre vyzeraju sa snazia skryt to, ze nemaju v hlave nasrane? ja teda neviem, kde sa mily swar pohybuje, ale uprimne ho teda lutujem, lebo vidi peknu (alebo aspon vyzorovo zaujimavu) zienku, tak automaticky rata s tym, ze je sprosta ako furik. ale musim priznat, ze ja ked vidim taky ten modelovsky typ dokonaleho chlapa, tak si poviem: gay, alebo duta hlava. predsudky predsudky ;)
PS: ja sa tiez rada o seba staram, ale to solarko...ble ble. mila zlata inteligentna AC bude v styridsiatke vyzerat ako moja babka (sorry, babi, tym som ta nechcela urazit).
swarovski: len taka otazocka, bol si ty niekedy na nejakom fetstivale? napriklad na Pohode? by si sa cudoval, ake kocice tam mozes najst :-P

Unknown said...

ale ta dojebali :-)

April said...

Zlatko tento clanok si si fakt mohol odpustit. To ako charakterizujes "blogerky" je jedna vec, ale druha vec je, ze cely obsah clanku ta degraduje na uboziaka s dost omedzenym rozhladom. Tym ta nechcem urazat, chcem ti len ukazat, ako to vnimame my baby - blogerky - macicky - festivalovky...

swarovski said...

no, pravdu povediac som si o to koledoval :) babenky neblaznite, to boli dva extremy, ved som to aj napisal... nosna myslienka mala byt ta, ze vy zeny casto robite zo seba blbsie ako ste, lebo vraj muzi maju radi "jednoduche" zeny... a potom tak aj dopadnete casto...
a vy sa tu obuvate do solaria :) ja sa tiez solarkujem pravidelne. mam rad slnko a opalenych ludi. mozte ma kamenovat :)

Pecosita said...

myslim,ze nazory sa formuju aj podla toho, v akom prostredi sa clovek pohybuje. ak by som mala odhliadnut od vsetkeho, co tu uz bolo napisane, tak mi vychadza asi tolko, ze sa autor pohybuje medzi vypatlanymi pipuskami bez nazoru, ktorych jedinou starostou je farba ich noveho svetra (aj ked treba uznat, ze vhodne vybrana farba svetra spravi vela, tento zeleny, co mam dnes na sebe zo mna robi bohynu, ide mi totiz k vlasom). co to o autorovi vypoveda?
alebo mozno ani nie su vypatlane, ale pred nim sa na vypatlane hraju. a opat sme pri otazke: co to o autorovi vypoveda?

Pecosita said...

ha!solarko je zavazna vec ;))

April said...

My sme tu nehovorili o tvojich extremnych opisoch. Ako som uz povedala predtym, cely clanok vypoveda o tom, ze mas o zenach vytvorenu dost divnu a obmedzenu mienku. Mozno je to vychovou alebo ta fakt obklupuju same nasprostle pipulienky.

swarovski said...

nazor sa formuje stale, takze kludne do mna :) necham sa formovat.
a- co to o autorovi vypoveda? piste srdiecka... :)

Pecosita said...

to bola recnicka otazka...kazdy si odpoved najde sam, ze ano?

Anonymous said...

Festivalové holky sú tie najlepšie, vedia sa odviazať a tešiť zo života. A môžem potvrdiť že mnohé sú dokonca aj pekné, no toto, kto by to bol povedal, že?

Pecosita said...

myslim,ze autor je masochista.

sas said...

swarovski, myslim, ze sa do teba dievcata, ci zienky pravom pustili. ty by si si teda zasluzil za ten clanok... minimalne pupkáca!
Chudatko swar. este donedavna si nestretol ziadnu s vlastnym nazorom...no, lutujem ta teda. O com si sa s nimi teda bavil? o ich svetroch? alebo len sukanda?? a ten micin clanok chapem inak ako ty... tusim si jej to zozral aj s navijakom. clovece, v tomto spote desne kecaaaaas.....a dost protirecis..tsseeee

swarovski said...

autor je mozno zvedavy cloviecik, vsak pec? :)

Pecosita said...

autor si spapa polievocku, ktoru si navaril sam ;)

Anonymous said...

a ja som sa rozhodla, ze sa kludne prisposobim predstave idealnej skaredej blogerky a prestala som udrzovat postavu vselijakymi cviceniami, vynechavam kadernicku, kozmeticku, nosim bagandze a osuchane rifle s vytahanym trickom, ale nie som velmi uspesna so svojou blogerskou snahou, vraj som tak este viac sexy. ;-) Co sa poserem, ked som krasna?

Anonymous said...

nie vsetky inteligentne su skaredacky s filozofickej s hippiesackym salom tak hlavu hore a otvorit klapky na ociach..ved halo..