Monday, October 01, 2007

gurman II

rad sa tulam medzi vecami, co sa mi pacia, na tento ucel mi sem tam sluzi ikea.

mozno sa vam to nezda, ale aj na toto miesto si chodim doplnat davku estetiky.

mam rad "pouzitelne umenie".

bol som tam uz velakrat a nechal som tam uz vela penazi...

nikdy som vsak nebol v miestnom bufete. az dnes.

neveril som vlastnym ociam, dal som si tri krat hot-dog, jeden (bezodny!) napoj, zmrzlinu...
zaplatil som 50 Sk (slovom patdesiat korun slovenskych).

neuveritelne. v dnesnej dobe, ked dam za veceru priemerne 2 stovky...

citil som sa, ako ked som volakedy odchadzal z prvomajovej manifestacie.
mal som vo vrecku od rodicov 2 Kcs, kupil som si za ne nanuk a este mi ostalo na topanky...

dobre, zvelicujem, ale nanuk za to bol urcite.

a teraz kopec jedla za pajdu. aj ked neholdujem hot-dogom, pojdem tam znova. uz pre ten pocit...

a viete co? dalsie rande nebude v talianskej restike.

bude v tomto bufete!!!

myslim, ze raz dva zistim, ci ma slecna zmysel pre humor... :)

9 comments:

Anonymous said...

vidim,ze si naozaj gurman..dal si si hned to najlepsie,co dany bufet ponuka:)..

nabuduce skus lososa,je sice drahsi,ale myslim,ze chutnejsi..

(Lenin)

-- kamikatze -- said...

kedysi sme tam z casu na cas chodievali na obed... zvlastne ze si to objavil az teraz :)

swarovski said...

videl som to uz davno, ale nezvyknem sa starvovat v "obchodoch s nabytkom", tak preto az teraz...

a nemyslel som tu restauraciu na poschodi, ale bufet pri vychode na prizemi. tam lososa myslim nemaju.

okrem toho, tentokrat neslo o chut, ale o cenu :)

Lev bez hrivy said...

Fiha, vidim, ze dalsi fanusik: mne skor idu ceruzky. :-) Levica v tom bufete pri vchode raz kupila pecivicko take mnam mnam skoricove... teraz v nedelu ho tam bohuzial nemali.

Anonymous said...

dobre rano...hotdog v bufete za desku ocenuju len fajnsmekri:)))

Anonymous said...

ja sa ta vzdy dobre najem...a navyse...v ikei su najprakrickejsie hovadiny do bytu....vybrat si myslim kazdy vyberie....

Lilith said...

My tiez chodime do Ikei (ako sa to do pekla sklonuje???) ako na vystavu a tiez tam nechame vzdy kopu penazi ... preto sme tam uz dlho neboli... ale potrebujem zrkadla a urcite aj kopu prkotiniek do izby, tak setrim :-P

Lilith said...

Mozme si dat bloggersky zraz v Ikei na hotdogu :-D A sutaz nakupte najviac prkotiniek za 200 Sk...

Anonymous said...

tak ty musis byt dobre stary ked si este pamatas nanuk za 2ksc