Tuesday, October 16, 2007

poistovacka

myslel som si, ze som vam tento pribeh uz rozpraval, (isteho casu som sa tymto chvalil, kade som chodil) ale ked som zbezne preklikal svoje stare posty, tuto temu som nenasiel...

vcera sa ma pytal kamarat, ze z ktorej diery stale vyhrabu jeho utajene telefonne cislo predajcovia lieciv, kozmetiky, zajazdov, poistiek a podobnych zivotzachranujucich zalezitosti.

uspokojivu odpoved som mu asi nedal, ale pri tejto prilezitosti mi napadla moja skusenost z minulosti...

poistovacka.

samozrejme sme zacali tym, ze odkial ma na mna cislo.
samozrejme povedala, ze ma odporucil znamy.
a samozrejme, ze jeho meno mi povedat nemoze.

chcel som byt slusny, tak som si ju vypocul, oznamil jej, ze som internetovo gramotny clovek a ked nieco potrebujem, tak si to viem najst a keby predsa nie, urcite bude prva, koho sa opytam.

mate urcite podobne skusenosti, takze vam je jasne, ze to pri tomto neskoncilo.

slecna mi volala kazde dva tyzdne, ze sa chce stretnut, nech si urobim hodinku volna.

ked ma prestalo bavit ju zdvorilo odmietat, a trosku som bol aj zvedavy, ako vyzera zena, ktora ma tak horlivo chce vidiet, som suhlasil, ze sa mozme stretnut na neformalnom obede.

mal som podmienku. plati ona.

suhlasila, stretli sme sa. ziadna extra draha restauracia, lepsi priemer...

papiere, prospekty, notebook, klasika...

samozrejme, a na to som sa obzvlast tesil- c i a r a z i v o t a!!!

ta tam musi byt.
ako sa stanete poistovakom? naucite sa kreslit ciaru zivota predsa. tolko staci...

objednal som si predjedlo, ako hlavne jedlo specialitu sefkuchara, kavu, dezert...
nech sa dama zapoti trosku, ked teda suhlasila, ze plati.

ona si dala len kavu, vraj uz obedovala. cudne, ked si dohodne obed, ale nechal som ju, nech sa venuje svojej praci...

tak som sa napchaval, slecna sa medzicasom opytala, kolko zarabam.

opytal som sa, kolko zaraba ona...

jasne, ze nepovedala a ja som sa bavil dalej...

tak skusala inak...

vraj, ked odpocitam tolko a tolko, kolko mi ostane.
povedal som rozdiel, ved show must go on.

kedze mam to stastie, ze netriem biedu, tak ju ten rozdiel zjavne potesil...

kvapla jej slina, ocervenel krk, prekreslila (moju) ciaru zivota strmsie hore.

a prisla po ciare zivota druha najdolezitejsia vec.

otazka, vraj kolko dokazem mesacne usetrit.

pozrel som sa jej hlboko do oci a vravim rozhorcene:

n i c , doba je tazka, zeny a chlast nieco stoja!

v tomto duchu plynul dalsi rozhovor, kym som sa nenajedol do prasknutia.
pekne som sa podakoval za obed a oznamil, ze musim ist.
a ze nech mi kludne posiela novinky na e-mail...

ked bleda vytahovala penazenku, ze zaplati, tak som to zatiahol sam, ved mala len kavu chuda.

myslel som si, ze som jej dal malu priucku a hrdy som odkracal prec.
bol som si isty, ze ma ma za takeho idiota, ze sa mi bude vyhybat oblukom...

ako som sa mylil, som zistil zase za dva tyzdne...

volala mi, ze maju skvely novy produkt. ze si to urcite musim vypocut a ze by sme sa teda mohli zase stretnut...

cumel som ako bager do tvdej hliny, ze taketo nieco vobec existuje.
bolo mi jej luto, ozaj ma tazku pracu, "ale co je vela, to je cezprilis"!!!

zase som povedal, ze nemam cas a ona zase, ze kedy teda budem mat...

vtedy sa mi v hlave zrodil napad.

ako sa zbavite otravneho poistovaka?

budete ho otravovat viac, ako on vas.

zacal som jej pisat sms, ze ako dobre vyzera, ze som si nemohol nevsimnut, ze ma jemnu pokozku, ze by som jej chcel lizat usko a podobne...

volal som jej o jedenastej v noci, kedy sa uz teda stretneme konecne, ze by si mohla dat znovu tu vypasovanu kosielku, co minule, ze ju pockam po praci a podobne vychytavky...

uz sa nikdy neozvala.

bol som na seba hrdy, ako skvele som z toho vykluckoval, chvalil som sa kolegom, znamym...

zbavil som sa nezbavitelneho!!!


az raz...

asi pol roka po nasom poslednom telefonate na "odbornu temu" mi znovu zvoni telefon.

znova ta ista spolocnost.
znova tie iste ponuky.


cela moja teoria v prdeli...


ostal som bezradny, na druhom konci linky sa mi prihovaral chlap...

odporucila ma slecna. vraj som perspektivny klient, len sa hanbim komunikovat.

pokracovanie je skoda pisat.

vratila mi to, sucina mala...

5 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

otrava zasiahla do čierneho :o), ale dostala ťa

sas said...

:)) som sa bavila :))

-- kamikatze -- said...

ciara zivota? to co je za terminus texnikus? este som to nepocula... iste to bola poistovacka a nie nejaka vestica? :D

Reed said...

na tomto som sa kvalitne pobavil :D

Pustovníčka said...

Nuz mas to tazke :-))) Mna raz otravovala jedna poistovacka, tak sme sa nakoniec stretli, kreslila kadeco, tak som sa jej kadeco popytala, az scervenela, lebo nevedela odpovedat hned. Po tyzdni som jej slusne zavolala, ze dakujem, ale nemam zaujem. Vynadala mi, ze nechape, ved mi venovala hodinu casu a ja nic. Este asi mesiac vyvolavala, aj cez vikendy, nakoniec to vzdala. Nedvihala som jej telefon, to je snad lepsia teoria. :-)))))