Tuesday, October 16, 2007

miluj ma ironicky

vedeli ste o tom?

nova knizka.

maxim e. matkin,

miluj ma ironicky,

návody na život s ručením obmedzeným.

promo na strankach vydavatelstva slovart znie:


Chceli by ste vedieť ako robiť drahoty a prísť tak ku šťastiu?

Ako zapôsobiť na ženy, ktoré vedia, čo je dobré?

Ako zaobchádzať s mužmi, čo majú chronickú alergiu na slovo záväzky?

Ako chápať nevestu v noci pred sobášom v prípade, že je to vaša bývalá frajerka?

Ako zo sexu na jednu noc nerobiť traumu na celý život?

Ako odpúšťať, ako žiarliť, ako nepátrať, ako nebyť idiotom a necítiť sa ako chudera? Potrebujete nutne vedieť ako milovať a neutrpieť ujmu na zdraví a emocionálnej celistvosti?

Maxim E. Matkin vám v poradí už v piatej a tentoraz celkom malej knihe prináša niekoľko návodov na prežitie vo vzťahovej džungli, samozrejme s ručením obmedzeným. V krátkych textoch odkrýva tajomstvá mužsko- ženskej komunikácie a strategických hier. Pravidelné posedenia u psychoterapeuta, ani v spovednici vám síce nenahradí, ale ako Priateľ na telefóne ukrytý v knižke, ktorý dokáže v pravý čas vytiahnuť ten pravý príbeh zo života určite nesklame. Pri troche šťastia zatrasie vaším vesmírom a prinesie vám doň nejakú tú sympatickú kométu.


myslim, ze o vianocne darceky mam znovu postarane,
datum vydania december 2007.

12 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

už sa nemôžem dočkať :o)

swarovski said...

... ze ti ju dam pod stromcek? :)

Aventerra said...

Nadpis ,,Miluj ma ironicky" znie dobre. Ale ten obkec, čo hodili ku knihe, zas sprosto. Ktovie, aká bude v skutočnosti. Každopádne, nebudem kritizovať vopred, hádam sa budú darčeky predsalen páčiť. :)

-- kamikatze -- said...

som si ista ze Matkin nesklame :) tesim sa...

Anonymous said...

chacha, už ju mám predobjednanú:)

dievčatko s dáždnikom said...

budú sa rozdávať darčeky?:o) jéj ja sa tešíím :o)

swarovski said...

girl, ved ja som tvoj darcek, nevymyslaj!

:)

dievčatko s dáždnikom said...

jedného swarovského už nosím na prste, to som zvedavá kde budem nosiť teba:D

felisia said...

ehm, ale to budu len zozbierane texty, ktore uz boli publikovane na inzine a v elle

swarovski said...

felisia, je to tak. len som to nechcel vtedy pisat sem, kedze som to mal povedzme ze z prvej ruky a nevedel som, ci by to bolo vhodne...

a zabudla si na T-station :)

felisia said...

na stanici bola publikovana len najnovsia kniha a ta uz vysla :-)

Anonymous said...

maj ja TA BUDEM STALE CITAT .................. :)BEZ ohladu nato ci je alebo nie je guru na scene :)

darma