Tuesday, October 24, 2006

kurz sebaovladania

vcera bola u mna ONA na navsteve. prvykrat. stali sa dve veci...

prva bola ta, ze sme sa na minutku nechali uniest a skoncil som odzadu prisaty na jej krku, ruky okolo tela... fakt len chvilku. potom sme to rozdychali, ale ona ostala taka nejaka obarena, bal som sa, ze sa nahnevala, bud na mna, alebo na seba, alebo nieco podobne...

ja: tvaris sa, ako keby ti niekto vzal hracku...
ona: si uplne vedla. praveze mi ju niekto ukazal.

milujem tieto jej hlasky a myslim, ze ona ma rada, ze ich (vacsinou) pochopim na prvy krat... potom sme uz len pozerali telku, rozpravali sa a odviezol som ju domov. dalo to obom dost namahy, aby to neskoncilo inak :)

druha vec:
rano mi vola chlapik, vraj headhunter z tibetskeho klastora. ze ci sa nechcem k nim pridat. vraj si vsimli (netusim ako), ze som skvely v sebaovladani... este jeden, dva take vecery a dosiahnutie osvietenia je iste...

no, budem sa musiet nad sebou zamysliet...

vynara sa nam otazka...

kedy ten swarovski vlastne kefuje?
:)

8 comments:

Pecosita said...

no wow...cece...osvietenie? zaaarovka? ci co?;)
ty si tusim plodnejsi ako ja :D

swarovski said...

myslis v pisani, alebo v niecom inom? :)

April said...

No vzhladom na tvrdenia z tvojho predosleho postu sa tomuto ani tak velmi necudujem :) Alebo menis taktiku? ;)

Pecosita said...

heh...v pisani, to ostatne nebudem komentovat, kedze som neskusila :D

Petra said...

no, mne sa ta otazka nevynara a ani ma velmi nezaujima :)

sas said...

:) dake osvietenie uz funguje,ved vidno,zase si kusok blizsie k cielu.

pripomina to "fory" Agathy Christie...zvadzas usudok citatela z cesty a nedavas mu dost info, aby mal sancu uhadnut :)

sas said...

:) dake osvietenie uz funguje,ved vidno,zase si kusok blizsie k cielu.

k zaveru - pripomina to "fory" Agathy Christie...zavadzas citatela a nedavas mu dost info, aby mal sancu uhadnut :)

Anonymous said...

vtipne :) kratke, strucne, vystizne a rozosmial si ma. (myslim, ze nielen mna) :)
pointa dobra - taketo strucne,ale vyznamovo nasytene blogy su naozaj fajn. akurat na jeden sup - precitas a ma to v sebe cosi.
az na to, ze citit, ze tie dialogy vas dvoch Ty a ona - vase prehovory su vymyslene...v realite sa tak ludia nebavia...tak dokonale a trefne ...
ale: zatial najlepsie, k comu som sa precitala : )
Podpis: Líčková Pusa