Friday, September 05, 2008

fotograf

tak som sa znovu raz vybral na par dni zrelaxovat. ako vtedy.

vlastne je nespravne volat to relax, pre mna je to reset. 
niekomu na resetovanie alkohol nepomaha. zial... musim takto.

nezname prostredie, neznama voda, vraj lieciva. 
neznami ludia. vypnuty telefon. 
taky maly novy zaciatok. mozem robit vsetko a nic. 

tentokrat robim nic. az privelmi nic. 
zdochol tu pes a nikto nevie, kde ho pochovali.

jedine pozdvihnutie nalady je fotograf. 
objavi sa par krat denne a chce fotit...

nie mna.

pan, ma okolo 60ky. kratasy, polovnicka kosela, sandale a sive ponozky. 
igelitka a novy cas.

nuz, trosku inak si predstavujem bohemskeho fotografa. 
a asi nie len ja...

vraj je uspesny, vraj foti baby do noveho casu. 
vsetky.

vzdy ho na bare otvori, pozrie na polonahu slecnu a zahlasi nieco v zmysle:

hm, zdenka, tak ta bola stavnata!

... alebo cosi podobne. 
meno povie kazdy den ine, ved autenticita musi byt.

kazdy den chce fotit. barmanky. vsetky. 
kazdej rozprava to iste. 

fotit, pozovat, joga vo dvojici, uspech... vybavi.
zial pre neho, ziadna nesuhlasi. 
odovzdavaju si info a aj smena, ktora ho este nevidela sa tesi.
na fotografa... 

robia si z neho srandu, ale moze si za to sam. 
skusa stare finty na mlade maso. 
toto mu uz v dnesnej dobe nik nezozerie... 

prosim vas pekne, ak ma niekto budete poznat, ked si uz nebudem realne uvedomovat svoje moznosti a svoj potencial- zastrelte ma. nech si zo mna nerobia srandu zasrani a nepisu o tom na internete.

teraz uz koncim, ide fotograf, v jednej ruke igelitka, v druhej novy cas...

idem sa pozerat. ako sa to nerobi...

6 comments:

pollux said...

Spoľahni sa(:. Ej veru si mi pripomenul, že ide jeseň a taký novembrový wellnes víkend dobre padne. Idem zistiť kúpeľné možnosti.

dievčatko s dáždnikom said...

tento vikend (skrateny) som stravila podobne, bez fotografa, v prijemnejsej spolocnosti, dala by som si povedat este raz


oddych je taaak dolezity, mnamiiii

Anonymous said...

a ja som z kupelneho mesta a este som v kupeloch nikdy nebola...:)
no ak neratam nas extra mini aquapark:)
(zltyzachod)

Anonymous said...

este mi napadlo, dotycny "fotograf" si mohol najprv precitat matkinov recept: ako predstierat, ze ste fotograf:DD
(zltyzachod)

Anonymous said...

Ahoj Trochu od temy ale co sa stalo s cicou-micou? Skoncila s blogovanim? Alebo sa len prestahovala (ak hej tak kam?) Diky!

sofia said...

len som to chcela skusit