Sunday, November 11, 2007

sme.sk na blogspote

webova stranka dennika SME celi od piatku hackerskemu utoku,

redakcia dennika zalozila docasne stranky sme.sk tu na blogspote.

kazdu destrukcnu cinnost odsudzujem a uvedomujem si vaznost situacie, ale pri tejto prilezitosti som sa musel pousmiat...

je znama skutocnost, ze viac blogerov z blog.sme.sk v minulosti tento blog opustilo (z roznych dovodov) a naslo utocisko prave v "blogspotackych" vodach.

teraz sa sem, na anonymny blogspot, uchylil "cely dennik SME".


vzdy som tvrdil, ze zivot dokaze veci riadne zamotat.

a konkretne toto je myslim "tazka" ironia...

2 comments:

Blueska said...

Tu na blogspote som ako blogerka nová. Zo SME som neodišla, ani to nemám v pláne. Napriek všetkému bude pre mňa SMEblog vždy ten prvý. Stále má viac výhod ako nevýhod.

Lev bez hrivy said...

Mozno len TB ma prehlad o tom, kde sa oplati parkovat hned po SME. A ked SME neslo, blogspot bol na rade :-)