Saturday, August 14, 2010

dalsia

nemozes za to, nezmenis to...
si TAKY.

chut poslednej este doznieva, uz siahas po dalsej.

dokonca mas rad, ked sa stretnu, 
mas rad, ked ich mozes porovnat.

mozno cakaju odpoved na otazku, ktora bola lepsia.

lepsia? nebola. nebude.
bude len INA...

potrebujes ju. 

potrebujes znovu ten kolotoc, 
citit ten moment poznania, ktory ju oddeli od zvysku.

das na svoj instinkt...

milujes ten pocit ked si vyberas, vsak?

vies, ze si to mozes dovolit.
mozes si vybrat. 

KTORUKOLVEK.

nikdy nevies presne co rozhodlo, ale vyberies si dobre.


dychnes na nu, ocistis ju od minulosti.

uz ju mozes ochutnat, tak ako to mas rad.


bude jemne kysla, alebo NEVINNE sladka?


cim viac sa jej dotykas, tym viac ti dava...

odmenuje ta svojou stavou, svojim vnutrom.

MAS jej plne usta, nestihas prehlat, lepis sa... nevadi.

mas ju rad! 
(naozaj)

... kym ti ma co DAT.


jej chut doznieva... je ti za nou smutno? 
trosku. (mozno)

bolo to pekne... uz rozmyslas nad inou.

svoju ulohu splnila. SKONCILA.


nevies, ci este dnes, alebo az zajtra, 
ale ako vzdy, chces DALSIU.

a ona tam niekde na teba caka.

tvoja dalsia...


jemne kysla, alebo NEVINNE sladka ...nektarinka.

6 comments:

Anonymous said...

;))) Ty si take strasnee makovee trdlo ;))) ...
..
...
....
pokusenie .... je iba jedmo ??? :) !!!

Anonymous said...

neskutocne dobre,...tento blog som nasla mozno pred polrokom,no este som sa nepreluskala vsetkym,...pri citani posledneho postu,som sa ocitla nechtiac v ulohe nektarinky,len neviem ciej:),velmi zavadzajuce citanie:)plne dvojzmyslov,...a to sa mi paci,...len tak dalej

dievča bez mena said...

čo sa stane s nektarinkou, keď ju celú spapáš?
ľudský konzumista...
nenáviď ma, aj tak ti vždy poviem čo si myslím :)

swarovski said...

vyhodim kostku :) preco, ty s nou robis co?

Unknown said...

Najhorsie je, ked pri druhej vete sa musis ist poyriet na koniec lebo vies, ze to bude zasa hovno v peknom obale :))

anicka said...

uplne spravne nacasovany post...presne takto to je..a zase, nezalezi na tom, ci si slobodna, ci si vydata, ci si stastna, ci si nestastna..stale to tak bude..stale to tak pride..u mna je to tak asi navzdy, az kym nepojdem do horuceho pekla, aj tam sa mi bude asi pacit..