Tuesday, October 17, 2006

sam

viete ako pride clovek na to, ze je sam?
ono sa staci poobzerat okolo, vsak?
ale myslel som sam v zivote...
vcera som nasiel v chladnicke tri otvorene a nedopite flase vina...
neklamny znak toho, ze nieco nie je v poriadku...
a nie je to zivotosprava...
niekto tie druhe polovicky flias nedopil.
nemal kto...

aspon ze ONA volala, ci idem do kina... cely cas bola na mne pritlacena, tulila sa, omotala sa mi okolo ruky (este stastie, ze pred hodinou som vyliezol z fitka, ani som ten bicak nemusel napinat velmi), hlavu polozila na rameno a tak pozerala film. nebolo v tom nic sexualne, iba take micovske tulenie...
aj ked niekedy som mal chut to preniest prave do spominanej roviny. sem tam som mal normalne pochybnosti, ci nezaspala. ale nie, len sa tulila. zjavne jej chyba cosi pri tom frajerovi... mozno nie sex, ale teplo urcite.

uz viac krat som jej navrhol, nech skocime ku mne, a moze sa tulit kolko chce. ze v ramci dohody o nerobeni “zlych” veci sa jej ani nedotknem. vravim, neveris mi, ze ta nesklamem a dohodu dodrzim? a ona na to, ze je si ista, ze by som “n e s k l a m a l”. vraj svoju povest. a pobozkala ma na krk a potom na pery. asi na minutu. ta ironia sa mi v jej hlase pacila.
no, ale je by som sa jej ozaj nedotkol...

...ona sama by to nevydrzala, takze vysledok rovnaky. a ja by som bol strasne cestny mlady muz, co nezneuzil situaciu.
no ale co uz ma robit aj ten situaciu najnezneuzivajucejsi chlap, ked ma cudzi jazyk na svojom tele...?

8 comments:

Pecosita said...

hm, zaujimave...
pritom to tulenie je podla mojho nazoru tazsi kaliber "robenia zlych veci" nez samotny sex.

swarovski said...

je to vec pohladu... pre mna su to kazdopadne prijemne veci :)

Pecosita said...

tak to sa neskriepim. zle veci su niekedy prijemne veci :)a tym tiez netvrdim,ze keby som mala chlapa, a ten by mal sex s nejakou inou, tak by som si povedala: a ved parada, ked mali sex, je to ok, hlavne,ze sa netulili ;)
take jednoduche to nie je...skor som tym chcela povedat, ze ani to tulenie nie je koser ;)

swarovski said...

suhlasim

Pecosita said...

to sa pekne cita, ten suhlas.
a co sa toho vina tyka..hm...skoda ho. my to mame doma aspon v tomto dobre...ani kavpka alkoholu nezostane a dobreho vina uz vobec nie. ale chapem,ze tu je to metafora ;) takze ti nebudem radit, aby si pozval na navstevu F4 ;)

swarovski said...

mozno aj to raz bude :)

sas said...

No, myslim, ze nie si daleko od ulovku, alebo skor daleko od toho byt uloveny :))Staci male "zemetrasenie" s tym Jej.
Len taky letmy bozk na krk a ešte letmejší minutovy na pery?:))chacha

Anonymous said...

v mojom zivote to funguje v poslednej dobe tak, ze nie ja podozrievam muzov, ze ked ma niekam volaju, tak maju zaujem prave o tie "zle" veci, ale oni podozrievaju (a "obvinuju") mna, ze ja ich podozrievam. ja teda rozhodne nepodozrievam, len beriem do uvahy. vzdy treba brat kazdu moznost do uvahy.