Thursday, October 26, 2006

neuspesna "liecba"

zamyslel som sa nad sebou, ze takto to uz dalej nejde. sexualny zivot na dranc, kurzy sebaovladania... stacilo! este si pokazim povest...

davam odpoved na poslednu (povodne basnicku) otazku predchadzajuceho postu...

v c e r a.

s Tanecnickou.

no a preco si to zasluzi zapis do lodneho dennika? lebo to nedopadlo moc dobre...
vlastne technicky bolo vsetko v poriadku, nemala sa na co stazovat ani ona, ani ja... lenze ta zena ma prilis dobre pozna, nie nadarmo je to Najlepsia Kamaratka. ked som "po" oddychoval s pocitom dobre vykonanej prace, zahlasi tato potvorka nasledovne:

"dnes si bol iny. keby som nepotrebovala ten orgazmus, tak ta okamzite vyrazim za dvere a posielam za tou, na ktoru si cely cas myslel... keby si mi tak nechutil, mozno sa aj nahnevam. za trest ma budes aspon hodinu masirovat. pri tom si mozes mysliet na koho len chces...",

dodala s usmevom, vypila zbytok martini, dala pusu na licko a labuznicky sa roztiahla na posteli...

ja som si odpykaval trest poctivo, ale moje ruky a moje myslienky boli od seba vzdialene niekolko kilometrov. presne tak daleko ako daleko spala ONA...

4 comments:

Pecosita said...

to je tak...zaplata je stale len zaplata.

April said...

Poznam take sposoby liecby. Su ako cokolada - kratkodoby pocit stastia, potom mozno nejake vycitky, no z dlhodobeho hladiska sposobia castokrat viac skody nez uzitku.

swarovski said...

tuto sa neda hovorit o skode, s tanecnickou hrame vzdy s odokrytymi kartami, vieme o sebe skoro vsetko a mame to doriesene... takze kludne rozoberieme nove znamosti a potom si to "rozdame"... jedina vynimka je, ked mame trvaly vztah, vtedy sa kamaratime len platonicky :) a tych vztahov uz par bolo, ale kamaratstvo ostalo...

...milujem cokoladu :)

Pecosita said...

swarovski: milujes coko? hehe...fakt nie si zena? ;)))
treba uznat, pekne to mate zariadene :) pekne pekne :)