Monday, May 07, 2007

trest

mal som pre teba vymysliet trest.
tu ho mas...


prejdem ti spodnou perou po krku,

vyrobim ti milion zimomriavok po celom tele,

vrchnou perou ich zacnem pocitat,

jednu po druhej,

pomaly,

vsade,

dam si zalezat a neprestanem,

kym ich neochutnam vsetky.


nechcem pocut ziadny vzdych,

nesmies opatovat ziadny dotyk.

nesputam ta, ale budes sputana...

za trest.


slzami na tvojom lici budes prosit.

... aby som uz prestal.

neskor,

... aby som uz nikdy neprestal.

11 comments:

martinelle said...

mam chut byt takto trestana...

germa said...

fíha, to je fakt dobré :)

Anonymous said...

jeden z tych lepsich
(clankov, nie trestov:))
.
IAMB

femma said...

...originálne, krásne...

Pustovníčka said...

hm, hm, dobre

-- kamikatze -- said...

podla mna je to gycovite... ale proti gustu...

dievčatko s dáždnikom said...

ja by som taký gýč brala, a veľa iných gýčov :o)

Mária Magdaléna said...

Blahoželáme, Vaše výtvory nás zaujali natoľko, že Vás srdečne pozývame na http://www.cisticky.blogspot.com/

S úctou Vaša

myš

felisia said...

Ruce vám k posteli svážu
půl dne se v pokoji neukážu
vy utonete ve vlastní touze
já potom přijdu a řeknu pouze:

Líbíte se mi líbíte

Jak jsou pevná ta pouta
budu sledovat mlčky od piána z kouta
vy se budete malinko vzpouzet
já napiju se vína a řeknu pouze:

Líbíte se mi líbíte

Kapky potu vytvoří říčku
stékat budou dolů do dolíčku
stírat budu je dlouze
nad vámi nakloněn řeknu pouze:

Líbíte se mi líbíte

Až den se nachýlí k noci
působit začnou zlé mé moci
lůžko bude místem temných kouzel
a já noční čaroděj řeknu pouze:

Líbíte se mi líbíte

nohavica
ale to tvoje tiez nie je zle :-))
niektori chlapci vedia co treba urobit

illusion said...

jej, dalsia nohavicofilna osoba... inac, swarik, uz som myslela, ze je po tebe... a ty si zatial takto trestas.

Anonymous said...

tak to je cool!!!