Monday, January 14, 2008

swarovski odporuca V

ako to uz vacsinou byva, viac menej nahodou som natrafil na skvely web.

neviem, ci ho mam nazvat blogom, alebo projektom, sam sa charakterizuje ako "sprievodca alternativnou modou, streetwearovou scenou a elektronickou hudbou".

podstatne je ale to, ze ak mate radi pekne veci, netradicne veci, alebo tradicne veci z ineho pohladu, odporucam tuto stranku navstivit.

mozno si utvorite obraz o tom, ze aj bezne, konzumne zalezitosti mozu byt malym umenim, alebo naopak, male "uletene" umenie moze byt uspesne a pouzitelne v kazdodennom zivote...

moda a styl nezacina a nekonci v auparku, svet je niekde uplne inde. nechajte sa unasat a mozno inspirovat...

www.hejty.sk

15 comments:

Unknown said...

viac menej nahodou je tam banner na tvoj blog? .-)

swarovski said...

grga, az taky hlupy by som nebol :)

povedzme, ze ruka ruku myje. s autorom sme si padli do oka...

Blueska said...

ja sa radšej inšpirujem naživo

S. said...

co je na tom alternativne?????

swarovski said...

to sa pytaj priamo tam...

podla mna tie "vecicky" u nas tak skoro neuvidis. ak teda vobec niekedy... mozes to brat ako alternativu k sedivosti, ktora kraluje v slovenskych obchodoch.

... ked niekto brazdi pradu v NYC tak mu toto take netradicne nepripada, uznavam :)

Blueska said...

Tak asi budeš veľmi náročný. Ja si vždy niečo pekné vyberiem. A šedú neľúbim :o)

lussul said...

podla mna keby taketo veci na slovensku mali, bolo by to presne v auparku.

a neviem kto sa minul s kym, ale ked je hento alternativne a ma to nieco do cinenia s elektronickou hudbou, tak by ma naozaj zaujimalo co, lebo ja si pod tymi pojmami predstavujem nieco uplne ine. uplne.

a este na margo tych "veciciek". dost vela z toho su topanky a dost vela z toho su najky. marianska - rooftop. vsetky na jedno "alternativne" kopyto.

juch .)

Unknown said...

bloncka: Tak veľa slov na tak "malý" post? A ešte "menší" blog. Škoda... škoda slov.

lussul said...

vivi: na niektore temy som hakliva

O:)

Unknown said...

...čo ja tu vlastne robím...

swarovski said...

viviana, uz si nasla odpoved?
:)

Anonymous said...

cerpa uzitocne rady, ved o co ine by na tomto blogu slo. taka muzska eva pre zeny. s pseudointelektualnym nadhladom.
:D

Anonymous said...

bloncka. Chytas ma za slovicka? Mam ich tam este par, tak do toho:P

dolly from neverland said...

alternativa? skor nedosiahnutelny mainstream.

Anonymous said...

no úplný des