Tuesday, October 31, 2006

len na vlastne riziko!

ani to radsej necitajte, je to strata casu!

dnes ma niekto nasral. niekto, koho mam rad. teda vlastne ani neviem ci nie len mal rad...

stalo sa vam uz niekedy, ze ste volakomu pomohli a nakoniec ste z toho vysli ako...? aaa, skoda hovorit... lebo by to bolo strasne skarede, co by som povedal. nadavat viem skutocne dokonale...

predohra bola uz davnejsie...
kamoska a byvala milenka v jednej osobe, ani prezyvku jej nebudem vymyslat, pomohol som jej zohnat pracu v hlavnom meste, zobral si kvoli nej den volna, vzal som ju za rucicku na vlakovej stanici, pobehal asi 15 potencionalnych zamestnavatelov, lebo by netrafila od strachu ani na trolejbus, nehovoriac, o 100 nabehanych kilometroch po meste...

ponukol som sa, ze moze byvat u mna, gratis, kym najdeme ubytovanie. vravim jej, za dva tyzdne nieco najdeme urcite, presli tri tyzdne, ona nebola pozriet ani jeden byt, zjebala ma, ze sucham s druhymi tam, kde ona spi (na mojom gauci sakra) a pravidelne vyzierala chladnicku...

tak som jej naznacil, ze by bolo vhodne vypadnut, slusne samozrejme...

potom si nieco nasla, ale vraj este nikdy jej nikto takto neublizil, ze nikdy necitila, ze by niekomu takto zavadzala a ze si myslela, ze ostaneme spolu...

neviem, ako ju to vobec napadlo taketo nieco... este teraz mam obocie zodvihnute od prekvapenia... preco si ludia, ked poviete A domyslaju aj B? neda sa tu uz normalne s nikym jednat? co su toto za vztahy, kurva?

mrzelo ma to vtedy, ale myslel som, ze ju to prejde, ze dostane rozum a ze sa mi mozno niekedy aspon podakuje...

dnes sme sa nahodou stretli. ja vysmiaty, potesil som sa, ze ju vidim, ze ako sa ma a tak...
otocila sa bez pozdravu... ostal som tam stat uplne vyvaleny.

ludia, komunikujte sakra, aj na to mate hubu, nie len na prasaciny...!!!

sorry za blby post, nema hlavu ani patu, ale... fakt ma nasrala... pice.

10 comments:

Kozo said...

To bol možno základný zdroj problému. Že su šúchal s inými a nie s ňou. Napriek tomu mi to niečo nápadne pripomína.

swarovski said...

ja som nepovedal, ze s nou nie :) pripomina?

Kozo said...

Šúchať s ňou a súčasne s inými a tak, že o tom vie, tak to je veru rýchla letenka do pekla. Ale myslím aj tak, že tento scenár je uložený niekde v základnom genofonde a veľká časť ľudí s ním má skúsenosť aspoň z počutia, keď už aj nie osobnú. (Zvyčajne nie je o čo stáť)

Anonymous said...

A preco si jej pomahal, ked uz nie z toho dovodu, ze ju milujes a chces s nou zostat do konca zivota? ;o)

Kozo said...

2Maia: To predsa nie je jediný dôvod prečo pomáhať ľuďom. Ty pomáhaš len ľuďom, ktorých miluješ a chceš s nimi ostať do konca života? :)

swarovski said...

maia to myslela ironicky. teda ja som to tak pochopil. ludia maju fakt tendenciu si veci domyslat po svojom...

kazda moja kamaratka vie, ze nie je jedina. a vie to este kym sa nieco medzi nami stane... vzdy moze cuvnut. medzi nami, vacsinou necuvne. vies preco? kazda si mysli, ze ta zmeni a prave ona bude ta "prava". skusit moze :) ale ja som ju vcas varoval

maia, ked som s niekym nieco v minulosti prezil, tak rad pomozem. ale mam zase svoje podmienky, na ktorych trvam... odtial potial, chapes?

Anonymous said...

Chlapci, ja som naozaj nehovorila za seba, len som sa snazila vcitit do tej nestastnej devy. ;o)

Anonymous said...

swar, jedno sa musi uznat, nahnevany si na nu (bol) pravom. ale hnev je zbytocny. tak je skoda sa hnevat kvoli takym 'somarinam'.

btw hlavu a patu to celkom nema, ale vieme si domysliet :), preto vieme aj posudit..

umelina said...

ahoj swar,

ja si myslim, ze chudak baba si domyslela to B, lebo si chcela nieco s tebou zacat .. dufala, ze ked sa dostane k tebe do baraku, tak zacnete spolu chodit, ze zistis, ze k sebe patrite ... a ty tam pretahujes ine baby :) normalne sa mi zacinas pacit

Anonymous said...

tak toto sa mi tiez nedavno stalo a nakoniec ja som bola zakerna a najhorsia na svete...