Tuesday, March 18, 2008

vsetci rovnako

len maly postreh...

kazdy clovek je vo svojej najhlbsej podstate rovnaky. 
moze byt modifikovany spolocenskymi kodexami, mravmi, vychovou, 
ale to vsetko je len obal, upgrade, pridana hodnota...

viete co maju spolocne sofer tica, oktavky, lamba, bmw, porsche? 
maju rovnaky zaklad cloveciny. naturalny.

viete ako sa to prejavuje na krizovatke, ked cakaju na cervenu?

robosi, kravataci, umelci, modelky, vsetci...!?

vsetci si kratia krizovatkovu chvilu rovnako,

vsetci si sparaju v nose...

vzdy som bol hrdy na svoj pozorovaci talent. 
skuste to odsledovat aj vy.
ranajkovat pri tom neodporucam...

***
prosim? 
ze vsetci som aj ja?


nuz... (chvilka na premyslanie)

... ja vzdy na krizovatke ladim radio, alebo cosi podobne uzitocne. 

napriklad. a samozrejme...

7 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

špárajú sa v nose? neverííííím :o)

ja sa najradšej pozerám do zrkadla :o)))

swarovski said...

u mna to zacalo tiez pozeranim do zrkadla- spatneho, ale to je vacsinou nastavene tak, ze vidis, co sa deje v aute stojacom za tebou...

a tu je vysledok! :)

goldenbaby said...

klamar..na krizovatke chytis micu vzdy za ruku:))

Pecosita said...

jezis, ja som si to vsimla akurat vcera. a dnes som si vsimla strasne zgiglanu blondynu okolo 40ky, ktora si pri tom sparani este aj na plne pecky vyspevovala a popri som fajcila. poucne je to ranne soferovanie. skoda, ze som sa este pri nom nezoznamila s nejakym sympatakom, ako to bolo v jednej reklame NEMENOVANEHO a swarkovi urcite neznameho mobilneho operatora :)

Pecosita said...

goldebaby: inak, to je fakt dobra finta, vsak? ;) akoze blizkost, akoze vynimocnost...akoze...:D

dievčatko s dáždnikom said...

dnes- dokonca v MHD- a nebol to šofér, a nie na červenej, ale priamo oproti mne, chcela som sa smiať, plakať, grckať... ľudia sú divní...

btw: word verification: kvikch (príznačné) :o)

Kozo said...

V nose sa špárajú tí, čo im vidíš na ruky.

Zvažoval si, kde sa špárajú tí, čo im na ruky nevidíš?