Saturday, December 16, 2006

hole baby

no a ja osobne som teraz zvedavy na tieto HOLE BABY. vraj chystaju prekvapenie!

ale o inom som chcel...

uz viac krat, ked som bol v pneuservise, alebo autoservise som si vsimol, cim su si vsetky podobne, co maju spolocne...

na stenach- plagaty holych bab.

vsetky z roku 1990, kvalita a aktualnost diskutabilna.
viete, take tie prve vytlacky tabu, vtedy este sex tabu.
na novinovom papieri, ziadny kriedovy...

preco sa nad tym pozastavujem?
odjakziva pracujem v chlapskom kolektive a dovolim si s istotou tvrdit, ze som mal stale iba hetero kolegov. napriek tomu sme ziadnu babu na stenu nikdy nezavesili...

vcera som znovu nechal par stovak v pneuservise a chlapik, co sa mi trapil s defektom to robil takym tempom, ze som mal cas premyslat aj o stvoreni a konci sveta zaroven... ako si tak prezeram tie "ucesy" na damskych prirodzeniach z 90-tych rokov mi to zrazu doslo...

az som sa sam cudoval, ze mi to nenapadlo skor.
porovnal som si automechanikov a seba.
viete aky je rozdiel?
ti prvi nemaju v praci internet. preto tie baby po stenach.

nuz, mali sa lepsie ucit.
pretoze ak sedi chlap za PC, neexistuje,aby nevidel aspon jednu skatulu denne...

7 comments:

natalie said...

Ty si ale zlý :)

Pustovníčka said...

:-) uz viem, preco Lenin stale prizvukoval : "ucit sa, ucit sa ... " :-)

Anonymous said...

pustovnicka, to sa ti podarilo:))) chachachaaaa...od smiechu som zabudla, co som sem chcela swarovi napisat :))

Unknown said...

staci si nejaku zensku narazit a prejde ta potreba kukat na hole cecky na internete alebo si ich lepit na stenu .-)

dievčatko s dáždnikom said...

:o) a kto by ti potom opravoval auto, že?

inak, raz som sa náhodou dostala do lekárskej izby gynekológov a na stenách viseli tri cicušky,
jedna mala brutálneho bobra, ďalšia iba takú sexi čiarku a tretia bola "dohola",

tváričky mali celkom fasa,
hmmm a môj kamarát gynekológ povedal, že tam visia práve pre tie "tváre":o)hehe

Anonymous said...

aba viac ako ty pri polovicnom vykone. tupec!

swarovski said...

ahoj tupec,
mrzi ma, ale nechapem tvojej vete, skus ju doplnit...

swr.