Sunday, November 05, 2006

ulitka

jedna zena.
pozname sa dlhsie.
nie skareda, ale vobec nie typ, co by som si na prvy pohlad vsimol.
ozaj nie skareda, ale ani ziadna extra fyzicka pritazlivost...
stale prisna, stale zundre, tvrda, nepristupna...
slovom, tazky pripad.
vzdy je nasrata na vsetko a na kazdeho...

poznam tie typy, zvonka tvrde, zvnutra nestastne a smutne.
zvonka este tvrdsie, ale vlastne o to citlivejsie...
lahko prekuknutelna taktika, staci trosku poznat ludsky charakter.

casom som nadobudol pocit, ze to nehra,
po dalsom case som uz o tom bol presvedceny...
chodiace negativum...


... nosi dioptricke okuliare. silne, hrube skla.
dala si ich dole, cistila ich...

...ostal som prekvapeny, pochopil som.

ma najkrajsie zelene oci, ake som kedy videl...
ten pohlad mi za sekundu porozpraval dlhocizny pribeh.

usmiala sa, vedela to.

...prezradila sa.

ked o minutu odchadzala, jemne zasepkala...

...nikomu to prosim nepovedz.

9 comments:

Unknown said...

poznal som podobnu ulitu, mala krasne nasuchorene vlasy, ciernu hrivu, po case jej zacali spon hrivy vykukat certovske rozky, bola to zena vamp, dobre maskovana.

lussul said...

wow :)

Pecosita said...

kto nema svoju ulitku, nech sa prihlasi!
ze grga? ze april? ze pecosita? ze swarovski?

Unknown said...

keby len jednu pehava, o hrubke materialu ani nehovorim :-)

April said...

Jasne, ze kazdy ma svoju ulitku. Len nikto to neprezradi, ze ju ma. No ja ju napriklad nemam ;)

Žena od plotny said...

Grga hovori o mne :-D

jo, kazdy ma ulitu... akurat si nemyslim, ze tvrdost cloveka musi zakonite znamenat jeho vnutornu citlivost. Skor ma co to za sebou.. clovek po skusenostiach zocelie, stane sa cynickym realistom a s ironickym pochechtom pozera na svet. Aspon mne sa to stalo takto.
Mica

Pecosita said...

v niektorych pripadoch treba dokonca zbijacku na urobenie malinkej dierky (grga, nie, enchytaj sa tohoto slovneho spojenia ;)) aby bolo mozne vidiet aspon kusok koze a nie len tvrdu skrupinu. a niekedy je tato hnusobna skrupina tak tvrda, ze zavari aj tu zbijacku a tym si posilni sebavedomie.
to chcela byt prudko hlboka metafora ;)


grga: o akej hrubke to ty hovoris? :P

natalie said...

krasa

Anonymous said...

ked je niekto nahnevany na vsetko a na kazdeho tak...
je citlivy, viac, nez kedykolvek inokedy,
preziva vsetko akoby vedela, ze si to musi vazit,
a aby vsetko bolo dobre, tomu brani len ten hnev, o kt. si mysli, ze nema dost na to, zbavit sa ho a ukazat sa bez 'ulity', lenze clovek ma na to, v co veri..

btw ja mam tiez zelene ocka.. nadherne - ked sa smeju.. a ked su smutne, nikto si ma nevsima.. potom sa pytam, kedy stretnem takeho cloveka, kt. by ma naozaj chcel poznat a spytal by sa, preco sa moje oci nesmeju, ale placu.. a ja by som mu povedala preco, a tie moje oci by zase iskrili radostou....